millivanilli

Slettet

11 indlæg i dette emne

Ej æv! Ja jeg ville klart informere jordemoderen om at hvis hun oplever lignende ved andre patienter så anbefaler din læge altså behandling hurtigst muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls for dig! Håber ikke det bliver så slemt, som din læge giver udtryk for.

Jeg synes bestemt, du skal give jordemoderen besked. Det duer jo ikke, hvis det ikke kommer ud af verden - du skal jo kunne stole på hende fremadrettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls for dig! Håber ikke det bliver så slemt, som din læge giver udtryk for.

Jeg synes bestemt, du skal give jordemoderen besked. Det duer jo ikke, hvis det ikke kommer ud af verden - du skal jo kunne stole på hende fremadrettet.

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, det er da ikke fedt.

Jeg synes også du skal vi e jordemoderen besked, og så håber jeg at du får hurtigt gavn af behandlingen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med de andre! Det er altså ikke i orden! Du skal helt klart sige det til jordmoderen! (mht fremtidsudsigter, så ved jeg, at mavetarm-kirurgerne, som er dem der opererer for hæmorider, er virkelig dygtige til disse operationer, og almen praktiserende læger jo sjældent har denne erfaring, så jeg synes helt klart, du skal bevare modet! :kram Hvis du stadig føler dig bekymret over fremtidsudsigterne i den region, ville jeg bede den praktiserende læge om en henvisning til et mave-tarm-kirurgisk ambulatorie med henblik på vurdering! (Om end de nok fortrækker at vente med at sige noget endeligt til efter graviditeten, da en del gravide jo udvikler hæmorider gennem graviditeten)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så I får ikke individuelle tak:) Tak for jeres svar! Skønt at høre, at det ikke er så underligt, at jeg blev irriteret. Og tak for beroligende ord om operation, louisef! Jeg er sikker på det skal gå fint, men jeg blir bare lidt ked af, at det nok kunne være undgået...

Er enig i, at jeg bliver nødt til at snakke med jordemoderen, men jeg har først tid der i slutningen af august. Hvad ville I så gøre, ringe derind, eller hvad? Tror hvis jeg ringer, at jeg så kommer til jordemodercentret på Hvidovre, og ikke direkte til min lokale jordemoder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså din læge har jo fået styr på situationen, så jeg tror måske bare, jeg ville vente til næste tid der i august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnnikaF: Du har ret:) Jeg venter til august. Det gør jo ingen forskel om jeg siger det nu eller til august, andet end at jeg måske fik udløb for lidt galde, men det er jo kun barnligt. Har fået troen tilbage på, at det nok skal ordne sig det hele, med eller uden operation:)

Håber I andre kan lære af mine erfaringer, og gå til læge hvis der er noget, ikke bare "bide tænderne sammen og holde ud" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnnikaF: Du har ret:) Jeg venter til august. Det gør jo ingen forskel om jeg siger det nu eller til august, andet end at jeg måske fik udløb for lidt galde, men det er jo kun barnligt. Har fået troen tilbage på, at det nok skal ordne sig det hele, med eller uden operation:)

Håber I andre kan lære af mine erfaringer, og gå til læge hvis der er noget, ikke bare "bide tænderne sammen og holde ud" :)

Hvor er det godt, du har fået troen tilbage :)

Forstår godt lysten til at komme af med det nu, men hvis det er en anden jordemoder "det går ud over", så kommer du nok alligevel ikke helt af med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at optimismen er tilbage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER