Banshee

Alt det dårlige...

20 indlæg i dette emne

Jeg har smidt omkring 30 kg - hvilket jo er helt fantastisk.. Er gået fra en størrelse 54 i trøjer, til en størrelse 46 :loveshower I bukser er jeg nede i 48/50 - dejligt, når jeg før havde problemer med at finde nogen jeg kunne passe ;)

MEN!!! Der er også en masse skidt.. VED man selvfølgelig ikke skal tænke sådan.. Men Det gør jeg.. Bare engang i mellem.. Lige nu, kommer det sig af at jeg sidder og får ondt i min mås. Simpelthen fordi jeg er vant til den er godt polstret - og nu kan jeg mærke knoglerne!! <_<

Min liste over øv-tingene ved at tabe sig:

* Det gør ondt at sidde ned i længere tid.

* Mine bryster er blevet MARKANT mindre (gået fra 100 F til 95 C!!!!!!)

* Jeg fryser altid.

* Alt mit pæne tøj er for stort... Og kan ikke "lynshoppe" fordi jeg aldrig aner hvilke størrelser jeg skal bruge!!!

Jeg ved jeg kan virke lidt utaknemmelig.. Når jeg siger det højt, er det i hvert fald oftest det jeg får som svar.... Jeg ved godt jeg er lidt utaknemmelig!!! Men, nogengange er det altså bare ØV.. Ville aldrig ændre det selvfølgelig.. :) Er endelig ved at være glad for min krop igen, selvom jeg stadigvæk mangler at smide 40 kg!!

Hvad med jer? Har I nogengange de der "Øv" følelser når I tænker over jeres vægttab? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej :) kan ikke finde en eneste negativ ting , ELSKER at tabe mig, hader at være tyk og for ´hvert kg jeg taber elsker jeg min krop lidt mere..

at skulle købe nyt tøj fordi det gamle bliver for stort ser jeg bare som en bonus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

om jeg har... jeg nærmest tuder over mine manglende bryster,... de bare helt væk.. og havde ellers sådan nogle flotte bryster ;) øv øv...

Og ja når jeg til boksning, kan slet slet ikke ligge og lave mange øvelser på gulvet... mit haleben går jo lige i gulvet.. avs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :) kan ikke finde en eneste negativ ting , ELSKER at tabe mig, hader at være tyk og for ´hvert kg jeg taber elsker jeg min krop lidt mere..

at skulle købe nyt tøj fordi det gamle bliver for stort ser jeg bare som en bonus :)

SLET ikke?? Årh, gid jeg havde det sådan...! Jeg er SÅ ked af det - fx hænger min mave.. Det er en af de ting jeg glemte at skrive på.. :( "Normalt" har jeg haft en mave som "struttede", og har aldrig haft problemer med fx "sved".. Nu, skal jeg "løfte" maveskindet, når jeg har været i bad... Og jeg har de vildeste "mormor-vinke"-arme!!! Halløjsa hvor kan jeg ikke gå med bare arme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte mig tilbage i 2006. Jeg tabte mig 46 kg på 6 mdr igennem sund kost og motion.

Hold op jeg kan huske mange af de ting i skriver <_<

Vil sige efter 1 års tid er kroppen ved at være normal med hensyn til temperatur. Men hold op jeg frøs meget i starten- selv om sommeren :blink

Jeg kunne købe et par fine fine bukser eller bluse. Bruge den en gang og så var den for stor :prik Så jeg begyndte at købe alt mit tøj på trendsales indtil jeg var nede i den størrelse jeg vidste skulle "vare ved". Det gode ved trendsales er også at en del gerne vil "bytte" så kom jeg samtidig af med noget af mit eget tøj- og fik samtidig "nyt" tøj gratis.

Jeg havde så desværre en del hud på maven og fik i 2007 fjernet overskydende maveskin. Jeg fik fjernet omkring 40 cm og har nu et ar der udover 20 cm på ryggen går hele vejen rundt om min krop. Men jeg har ikke et eneste sekund fortrudt det! Det gjorde helvedes ondt fordi det var så meget. Jeg var sygemeldt et godt stykke tid. Fik reoperation fordi de havde syet navlen skævt på (sad længere ovre i den ene side). fik betændelse i såret osv. Men jeg gjorde det gerne igen. Jeg havde så også mange gener inden som svamp under alle hudflapper osv.

Men stærkt gået tøser- keep up the good work :8: :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste ulempe jeg kan komme på er at jeg er mere slap, især på bryster og mave.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så :) måske lidt slap hud på maven, men det får jeg opereret væk når jeg er færdig med at tabe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha.. Når jeg er færdig med at tabe mig, håber jeg at huden har "trukket" sig en del mere ind... Jeg vil ikke igennem en operation mere... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha.. Når jeg er færdig med at tabe mig, håber jeg at huden har "trukket" sig en del mere ind... Jeg vil ikke igennem en operation mere... :(

Nu er vi heldigvis alle forskellige, men kan kun tale for mig selv og det gjorde det desværre ikke ved mig. Bøvler stadig i dag med hængebryster (meget), løse lår der får varmeknupper når det er sommer pga de folder over hinanden og mormor arme.-

Men trods alt bedre end svær astma, risiko for sukkersyge, konstant forpustet og lignede en flodhest :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi heldigvis alle forskellige, men kan kun tale for mig selv og det gjorde det desværre ikke ved mig. Bøvler stadig i dag med hængebryster (meget), løse lår der får varmeknupper når det er sommer pga de folder over hinanden og mormor arme.-

Men trods alt bedre end svær astma, risiko for sukkersyge, konstant forpustet og lignede en flodhest :badgirl

Lægen der opererede mig, mente bestemt jeg nok skulle trække det meste hud "tilbage".. Men lige meget hvad, skal jeg tabe mig 30 kg mere før jeg ville kunne opereres.. Udover det, skal jeg have fået de børn jeg vil have inden de vil operere! Så det har lange udsigter ;)

Men jeg ville jo kunne blive nødt til det, hvis man bliver generet af huden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover det, skal jeg have fået de børn jeg vil have inden de vil operere! Så det har lange udsigter ;)

Det er ikke helt rigtigt. Jeg er blevet opereret og vi har ingen børn endnu. Jeg gjorde dem det klar allerede dengang at jeg ikke vidste det endnu, men regnede med at børn var i en umiddelbar snart fremtid. Men det var så voldsomt med så mange gener at jeg fik lov alligevel.

Men jeg vil så sige, at jeg klart vil anbefale at man venter hvis man ved man kan få børn og de kommer trip trap træsko. For det er ABSOLUT ikke en sjov operation og ikke en jeg ville gøre frivillig medmindre det er slemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke helt rigtigt. Jeg er blevet opereret og vi har ingen børn endnu. Jeg gjorde dem det klar allerede dengang at jeg ikke vidste det endnu, men regnede med at børn var i en umiddelbar snart fremtid. Men det var så voldsomt med så mange gener at jeg fik lov alligevel.

Men jeg vil så sige, at jeg klart vil anbefale at man venter hvis man ved man kan få børn og de kommer trip trap træsko. For det er ABSOLUT ikke en sjov operation og ikke en jeg ville gøre frivillig medmindre det er slemt ;)

Nej, har godt nok hørt mange sige det er en voldsom operation... Men ja, den kan bare være nødvendigt :) Hvis jeg skal have den engang, vil jeg måske skrive til dig, hvis det er okay? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja selvfølgelig har da også et par tip så det bliver lettere *gg* Tror smertene er lidt som ved en fødsel, man glemmer lykkeligt hvor ondt det gjorde hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun oplevet fordele ved at jeg har tabt mig, men nu har jeg heller aldrig tabt mig mere end 10 kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun oplevet fordele ved at jeg har tabt mig, men nu har jeg heller aldrig tabt mig mere end 10 kg..

Nej jeg har også kun max skullet tabe 15 kg, måske det er derfor jeg ikke har så mange ulemper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt et råd omkring det med varmeknopper på låret - at sprøjte sig med deodorant, en antiperspirant. Fik rådet på bryllupsklar til de varme lår under kjolen og det virker :) man får ikke de der slid-trælse mærker som man kan få når man har bare lår under en nederdel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt et råd omkring det med varmeknopper på låret - at sprøjte sig med deodorant, en antiperspirant. Fik rådet på bryllupsklar til de varme lår under kjolen og det virker :) man får ikke de der slid-trælse mærker som man kan få når man har bare lår under en nederdel :)

Problemet ved mig er at de folder over hinanden (hmm svært at forklare) Men det gør, at når jeg har det varmt er der en fold hvor sveden ligger sig og ikke kan komme væk. Har prøvet deo, talkum osv.

Men har heldigvis fundet løsnningen en dag jeg var inde for at købe undetøj. Man kan købe nogle shorts ala boksershort bare til kvinder og lidt længere ben. Dem har jeg indenunder nederdelen (det ses jo ikke). På den måde suger de sveden i løbet af dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også indimellem de utaknemmelige følelser ;)

Netop det med brysterne.. Jeg æææælsker mine babbeduller (hvor selvglad er jeg lige :lolhit ) og ville ønske de kunne beholde størrelsen, og formen efter et vægttab. Eneste minus pt, er at jeg sveder en del under dem, og får allergiske reaktioner herved :blink :(

Manden siger han er ligeglad, at han elsker dem lige som de er, fordi de sidder på mig. Så om de er store eller små, hænger eller ej, er ham underordnet. Siger han.. Om det så passer må tiden jo vise.

Og så er der maven.. Jeg har jo fået 3 AKS'er, og har den obligatoriske delle, udover arret. Mit vægttab har gjort at flabben hænger endnu mere, og det gør fx. skide ondt, hvis jeg hopper. Før vægttabet, var den lidt mere "fast", så selvom den generede, så var det til at leve med. Jeg føler generelt at jeg er nødt til at holde på maven i mange situationer, fordi det flabber sådan. Og det er virkelig ubehageligt. Både fornemmelsen af flabberiet, men også det at skulle holde ind på dellerne..

Også hænger "mormor" armene mere.. Det skal selvfølgelig nok ændre sig en smule, når der kommer mere muller på, men vil jo altid have noget overskydende hud.

Jeg frygter at jeg aldrig vil kunne blive godkendt til at få fjernet evt overskydende hud. Specielt er det vigtigt for mig, netop på maven og overarmene..

Mht. varmeknopper og hudløshed mellem lårene, og fx. under brysterne, så findes der en "creme" der hedder lanacane. Den kan købes via nettet i UK, for at holde det indenfor EU. Jeg har den, og har været superglad for den. Jeg bruger den dog også til et andet formål, hvor den er suveræn. Den er meget drøj i brug :) Lanacane.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 32 kg og er ingen måde "fast i kødet" men det kommer lidt efter lidt på mine arme og ben.. Min mave skal uden tvivl opereres og ja det er da en stor og smertefuld operation eftersom at de løsner alt hud fra lige under brystet og helt ned til der hvor arret kommer, fra selve køddet/kroppen for at trække det ned på plads og flytte navlen op så den sidder det rigtige sted... Man skal gå med "englehud" og en speciel dragt i lang tid for at få det allerbedste resultat og ja det bliver da pisse irriterende men den pris er jeg villig til at betale!

Mine bryster er gået fra en 80DD til en 95 F og nu til en 80C og de krymper stadig men så må de opereres også.. Jeg regner med at forære mig selv nye bryster i "jeg-har-tabt-mig-40-kg-gave" :)

Jeg vil hellere tabe mig og leve med temperaturproblemer osv end dø tidligt af åreforkalkninger, blodpropper og andet møg! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil også hellere tabe mig, end forblive fed!!!

Men jeg er glad ved jeg ikke er den eneste som nogen gange får nogle "trælse" tanker om ens vægttab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER