Betinna

Hysterisk på puslepuden!

8 indlæg i dette emne

Jeg er ny på området, min datter på nu 9 dage, bliver helt hysterisk når hun skal have skiftet ble! Det er ikke altid slemt lige når man ligger hende, men når man tørre hende og giver hende ren ble på går hun helt amok! Hun skriger så det gør helt ondt på både min mand og jeg! Vores SP har sagt at vi skal snakke langsomt og roligt til hende, ligesom fortælle hvad det er vi gør ved hende, men det virker ikke! Jeg har en meget stor tålmodighed, men er ved at blive knust når jeg skifter hende! Nogen der har nogle råd? Hvad kan vi gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fryser hun? De første par uger var det neget vigtig vi havde stofklude over hende når hun blev skiftet, hun frøs helt vildt.

Derudover har vi en girafbanse som spiller musik liggende, den beroliger hende også :)

Men indimellem har gun også en skrigetur og så skynder vi os eller holder en pause og tager hende op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fryser hun? har hun ondt?

I kan varme puslepuden med forntoerrer, det er ofte dejligt for de smaa. Og ja, daek hende lidt med en bloed klud. Musik er ogsaa en god ide, men ikke for alle. Noah blev bange for spilledimser og er stadig ikke helt glad for de fleste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ville også prøve at pakke hende så stramt som muligt med en stofble eller noget. Og ellers bare være så hurtig som muligt. Tror ikke, det er hysteri, når hun er så lille. Hun er sikkert bare rigtig utryg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er vaskekluden (eller hvad i bruger) for kold eller varm.

Vådservietter er i hvert fald ikke et hit her, da de er så kolde mod numsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige den første tid skreg William også, han brød sig ikke om at blive bar og frøs meget let. Vi lagde ham på dynen så den ligesom krammede ham (med stofklud oven på) eller lagde et stort håndklæde hen over overkroppen (stort så det gav lidt tyngde, William blev også viklet stramt til alle lure fordi han ikke brød sig om at kunne bevæge armene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved fryser hun ikke! Hun ligger alle andre steder kun med ble på, uden at sige noget! Men vil prøve jeres forslag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som noget rigtig skidt, for det er jo ikke en aktivitet man kan udelade :( Håber du finder på et eller andet der gør at hun bedre kan lide at blive puslet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER