Agent009

Mærkelig test

35 indlæg i dette emne

Til at starte med vil jeg gerne sige, at jeg er gået undercover fra min normale profil herinde på Babyklar.dk, da jeg allerhelst ikke vil genkendes endnu. Der sidder sikkert en enkelt derude, der ved hvem jeg er, men du bedes tie stille. ;)

Jeg testede meeeeeeeeeget svagt positivt i går (så svagt at jeg ikke rigtig ved om det er mig, der bare laver ønsketænkning eller ej. Kringlet formuleret, men I ved sikkert hvad jeg mener) og tog derfor en test mere i dag. Den viste sig bare at være ret mærkelig. Der er nærmest en lyserød "klump" farve inde i selve kontrolfeltet, og det er ikke forsvundet endnu, selv efter så mange timer. Skal jeg gå ud fra at den er ugyldig og få fat på en test mere i morgen, eller hvad siger I?

1075262_10201475496828996_1485095035_n.jpg?oh=37084cac3e6855216b29f9911b88f902&oe=51EB440E&__gda__=1374395260_37058a2f3aa69452bfcfb04ceb8c7905

Ved ikke helt hvad ben jeg skal stå på endnu med hensyn til en eventuel graviditet. Ønsker både testen negativ og positiv på samme tid. Negativ fordi vi endnu ikke har været sammen så længe, og positiv, fordi vi begge ønsker det så højt. Vi står nok bare et sted i livet, hvor det ikke er super hensigtsmæssigt, men hvad dælen.. Uanset hvad vil en graviditet da være mere end velkommen.

Forsat god aften de damer! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ugyldig. Tag en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen og igen ;)

Har du et billede af den første test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ugyldig. Tag en ny :)

Du skal sgu altid foran i køen hva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ugyldig. Tag en ny :)

Ay ay.. Har bare været lidt forundret over den, men vil prøve en ny i morgen så. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen og igen ;)

Har du et billede af den første test

Har desværre kun af denne test. Tænkte ikke lige over at tage et billede af den første, og det er lidt for sent nu. Den ligger i skraldespanden :(

Men jeg vil da finde en ny test i morgen og teste løs :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Krydser fingre! Og tier stille i mens :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Krydser fingre! Og tier stille i mens :whistling

Godt så! ;) Hvor er du sød, Myliona :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger heller ikke noget :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger heller ikke noget :P :P

Ved du hvem jeg er? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHHHH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ugyldig.

Har du testet igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne høre om du har testet igen, og hvordan testen så ud :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ugyldig.

Har du testet igen?

Jeg vil også gerne høre om du har testet igen, og hvordan testen så ud :yay

Har ikke fået testet endnu. Så vidt jeg har forstået er det bedst at teste med morgenurin, ikke? Lover at komme med en update ligeså snart der er en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange - inkl mig selv, der faktisk tester mest positivt med eftermiddagsurin. Det vigtigste er, at der er gået et par timer mindst siden sidste toiletbesøg, så det er koncentreret nok.

Er det en Valmed test? De har nemlig ry for at give falske streger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens teste nu. Man siger bare at morgenurin er bedst pga den er mere koncentreret og derfor viser bedre resultat.

Men den test du viser vil jeg kalde ugyldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange - inkl mig selv, der faktisk tester mest positivt med eftermiddagsurin. Det vigtigste er, at der er gået et par timer mindst siden sidste toiletbesøg, så det er koncentreret nok.

Er det en Valmed test? De har nemlig ry for at give falske streger :(

Ved ikke lige hvad den hedder, men den er købt i Netto. Tror det er Valmed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, Valmedteste skal man passe på med - de gange jeg har brugt dem har de været falsk positive ca halvdelen af gangene. :/

Men håber den er der for dig! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må du da have taget en ny test- det er 3 dage siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OPDATERING:

Testede i går og der var testen helt negativ. Hvis den havde været positiv var jeg også kun 3+5, så venter lige et par dage og ser hvad der sker. Lige nu er der absolut ingen tegn på at mens er på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvem jeg er? :unsure

Det føler jeg mig ret sikker på, ja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OPDATERING:

Testede i går og der var testen helt negativ. Hvis den havde været positiv var jeg også kun 3+5, så venter lige et par dage og ser hvad der sker. Lige nu er der absolut ingen tegn på at mens er på vej.

Okay. Jamen det er jo heller ikke langt. Så du har kun været 3+1 da du har testet første gang? Hvordan kan det være du allerede har testet? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det føler jeg mig ret sikker på, ja ;)

Nu er jeg nysgerrig på om du virkelig har ret. Prøv at skriv en PM til mig med gættet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jamen det er jo heller ikke langt. Så du har kun været 3+1 da du har testet første gang? Hvordan kan det være du allerede har testet? ;)

Har glemt at tage et par p-piller (eller faktisk en hel del - så dumt!! :klap ) på grund af nogle indlæggelser, og havde virkelig en fornemmelse af at jeg var gravid. Sounds stupid - I know. Og måske lidt ønsketænkning, selvom det er lidt et dumt tidspunkt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg nysgerrig på om du virkelig har ret. Prøv at skriv en PM til mig med gættet :P

Nix- hvis vi andre skal vente, må du også :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER