louisezz

Humør hvordan er jeres?

8 indlæg i dette emne

Synes mit humør svinger meget..... Jeg er lykkelig over at vente barn nummer 3, men der skal desvære heller ikke så meget til jeg for tiden bliver ked af det.... Går sygmeldt hjemme og hver anden uge er mine store drenge ved deres far i 6 dage og i de dage kan jeg hurtig føle mig ensom og savnede til drengene er bestemt ikke blivet minder.... Lige nu er de på ferie med deres far hvor de skal være i 2 uger, og min kæreste er nød til at arbejde lidt ekster de her uge efter vi selv har holdt ferie..... Kan i andre også mærke jeres humør svinger eller om i er blevet mer følsomme.... Det jo ikke forde jeg ikke er lykkelig over at vente nummer 3 for det er jeg bestemt, tror bare det er mine hormoner der driller lidt.... Håber da det bliver beder igen. Vh Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise

Jeg vil sige det har hjulpet gevaldigt på mit humør at komme over de første 18 uger og den konstante kvalme. Kunne bare slet ikke se det sjove ved at være gravid :( jeg er sååå glad for endelig at være det og glæder mig til hun kommer, men det første længe stykke tid kunne jeg egentlig ikke se det fede ved selve graviditeten (var ret træt af folk som snakkede om hvor magisk en tid det er ;) ).

Nu hvor jeg kan mærke hende møffe omkring derinde er det blevet meget bedre og synes jo det er fantastisk at opleve men synes stadig det er lidt blandet med selve det at være gravid :-/ bliver nok aldrig helt fan at få hijacked min krop ;) (ikke at jeg ville undvære det overhovedet!)

Så lige nu veksler jeg mellem at være glad-glad og svæve på en sky, og så følsomme perioder, hvor jeg nemt kan føle mig afvist (fx hvis manden har travlt), og bare har svært ved at overskue for mange ting, andres dårlige humør og krakilske meninger, især når jeg er træt.

Og kan altså godt forstå, du nemt kommer til at savne dine drenge når de er væk! Tror vi alle er ekstra ensomheds-sensitive lige nu pga vores aktiveret redebygger-gen! :)

Så op med humøret! kan ikke indsætte smiley's fra mobilen, men du får lige et virtuelt kram! :)

Knus Louise den anden ;) (eller den tredje?)

PS har du/i set at under 'fantastiske BK sub's' og 'skal vi mødes' er der forskellige arrangementer ift at mødes med nogle herinde fra (nogle i samme båd)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise og Louise

Jeg kender det bestemt også, og de dage hvor jeg bare sidder alene hjemme og skriver kan her blive så frygtelig stille. Når så min mand kommer hjem kan jeg blive helt skuffet hvis han gerne vil cykle en lang tur eller andre ting der betyder at jeg "igen" skal være alene. Før min graviditet havde jeg slet ikke disse tanker, men nød bare muligheden for at hygge i ro og mag.

Samtidig kan jeg mærke at jeg er klar til at skulle heeelt ned i gear og kun bruge tid på en lille bebse. Det gør det svært rigtig at fokusere på de ting jeg skal have klaret nu.

Følelsen af ikke ubetinget at nyde at ens krop er "lånt ud" kan jeg også sagtens genkende. jeg vil selvfølgelig ikke være foruden, men samtidig har jeg lidt svært ved at forstå hvad folk mener når de siger "husk at nyde graviditeten". Jo vist spark og bevægelser er rigtig hyggelige meen..

Jeg kan også sagtens forstå at du savner dine drenge, kontrasten imellem liv og børneglæde kontra at være alene er stor, og som Louisef skriver så gør redebygger genet ikke afsavnet mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også godt.. Jeg kan gå en hel dag og glæde mig til at min kæreste kommer hjem. Og når han så kommer hjem, kan jeg nogle gange blive vildt irriteret. Stakkels mand. Det må ikke være nemt at bo sammen med en hormonforstyrret kvinde altid. Glæder mig til at det bliver lidt mere normalt. Og glæder mig over at have en meget forstående kæreste.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og glæder mig over at have en meget forstående kæreste.. :-)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mere følsom end ellers. Men det er nu ikke noget jeg lægger så meget mærke til!

Men jeg har også ferie og omgivet af familie, der hygger om mig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mere følsom og nemmere at slå ud. Og min mand nævnte forsigtigt igår at mit temperament var riiiiimelig vildt også :D han sagde det klart var denne tredje graviditet hvor jeg har været mest humørsvingningende. Tror det hænger sammen med den forfærdelige graviditet og fysisk hårdt arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls med hormonpåvirket humør! Det havde jeg helt i starten af graviditeten, men nu her er humøret fortræffeligt. Kan godt mærke, at jeg hurtigt bliver berørt, græder glædestårer og bliver ked af det, hvis jeg ser en sørgelig film, men ellers er jeg i godt humør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER