Camillat

Aihhhh, sidste nye sladder fra Portico!

17 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke saa godt sige det hernede, men saa kan jeg da skrive det herinde :D

Lokal VVS mand er smidt ud hjemmefra af sin kone, fordi han har :hump med lokal bardame - som ogsaa er gift! VVS-mand bor nu hos sin mor... Hvad anden mand siger til det, meldes der ikke noget om.

Ellers er den slags jo forbeholdt lille asiatiskblomsterdame og slagteren...

Og endnu vaerre gammel mand, som har brugt en formue paa koebedamer, men af sin kone blev slaebt med i kirke for at faa det ud af verden...

Det var alt for nu :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke saa godt sige det hernede, men saa kan jeg da skrive det herinde :D

Lokal VVS mand er smidt ud hjemmefra af sin kone, fordi han har :hump med lokal bardame - som ogsaa er gift! VVS-mand bor nu hos sin mor... Hvad anden mand siger til det, meldes der ikke noget om.

Ellers er den slags jo forbeholdt lille asiatiskblomsterdame og slagteren...

Og endnu vaerre gammel mand, som har brugt en formue paa koebedamer, men af sin kone blev slaebt med i kirke for at faa det ud af verden...

Det var alt for nu :balloons

total kliche;-) har mig en VVSer selv, og vi joker sommetider med det. Tror jeg vil vise ham den her. Tak for dagens smil i sommervarmen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

total kliche;-) har mig en VVSer selv, og vi joker sommetider med det. Tror jeg vil vise ham den her. Tak for dagens smil i sommervarmen :-)

Ja, helt vildt - og saa maa vi jo ikke glemme, at Portico er meget, meget lille, som i 400 indbyggere, saa det rygtes jo rundt i en vaeldig fart. Ingen vil rigtig vaere ved at have sladret om noget :chin:

Selv tak - det var rart at komme ud med det i hvert fald :P

Hahaha :D

Ha ha :D

Og M siger saa "jamen, hun har jo ogsaa vaeret ved slagteren, saa det er hendes mand vel vant til". M snakkede i tlf. med hendes mand idag og syntes ikke at han virkede paavirket af at have en utro kone... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P har arbejdet i en lille by hvor sladderen også løb som en steppebrand i tørketid - hold da magle der er nogle der har andre ideer om moral og ægteskab end andre :rolleyes

En anden ting er at det ligger vel ret meget i (især) kvinders natur at snakke og opnå fællesskab på den måde. Og en lille forargelse i ny og næ får os til at tro på at vi er bedre mennesker.

Jeg kan ikke sige mig fri for ikke at være fascineret af sladder historierne :blush

(Og manden der blev hevet med i kirke :lolhit - det må da være det mest flove i verden!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det var også saftig sladder :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P har arbejdet i en lille by hvor sladderen også løb som en steppebrand i tørketid - hold da magle der er nogle der har andre ideer om moral og ægteskab end andre :rolleyes

En anden ting er at det ligger vel ret meget i (især) kvinders natur at snakke og opnå fællesskab på den måde. Og en lille forargelse i ny og næ får os til at tro på at vi er bedre mennesker.

Jeg kan ikke sige mig fri for ikke at være fascineret af sladder historierne :blush

(Og manden der blev hevet med i kirke :lolhit - det må da være det mest flove i verden!!!)

Aah ja, det maa virkelig vaere svaert at slippe arsted med ret meget af den slags i saadan en lille by... ^_^

Det er virkelig en kvindeting at sladre og jeg har da ogsaa suget paent til mig idag :P Men jeg taenker saadan paa de aegtefaeller, altsaa - hvis hele naersamfundet vidste, at min mand/kone havde vaeret mig utro og saa med en anden lokal endda... :o Hans kone er i hvert fald ikke venligt stemt! Jeg var faktisk nede og ringe paa i loerdags, fordi svogermor skulle bruge en vvs-dims til koekkenet. Men konen kom ud paa altanen og sagde ret bestemt "IKKE NU". Klokken var 10 og han var set i gaden samme morgen, saa maaske de liiige havde lidt at snakke om :unsure

Den mand, som blev slaebt i kirke er en gammel stodder, der havde pralet med hans "koeb" overfor de andre aeldre maend. Det kom frem og alle vidste det, saa det var en lidt sjov ting at hun saa gik i kirke med ham broedebetynget efter sig :lolhit men hernede kan man jo faa syndforladelse, saa hvorfor ikke :D

Uh det var også saftig sladder :rolleyes :D

temmelig meget, endda :klap :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - sejt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - sejt! :D

Det skulle jo noedigt blive kedeligt at bo her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Og byen er nu i undtagelsestilstand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Og byen er nu i undtagelsestilstand :D

Yes - to af byens mest fremtraedende personer skaber skandale!

Vi mangler faktisk bare et ugeblad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - to af byens mest fremtraedende personer skaber skandale!

Vi mangler faktisk bare et ugeblad :D

Fnis.. VVS'eren er byens mest fremtrædende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis.. VVS'eren er byens mest fremtrædende :D

:D

Faktisk er slagteren blevet beskrevet som Italiens svar paa Cary Grant af en af vores amerikanske gaester: Han er da ogsaa en ganske paen mand...

Det kan man naeppe sige om VVS'manden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op det er forside stof

Jeg har ALDRIG hørt noget vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op det er forside stof

Jeg har ALDRIG hørt noget vildt

It IS, men nu er man begyndt at tysse det lidt ned og igen - ingen har villet vaere ved at have fortalt det videre... Det er saa skaegt at foelge med i, altsaa :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

It IS, men nu er man begyndt at tysse det lidt ned og igen - ingen har villet vaere ved at have fortalt det videre... Det er saa skaegt at foelge med i, altsaa :lolhit

Det er sgu verdensklasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - skønt med lidt sladder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER