Guest

Stokke prampack eller airshell?

10 indlæg i dette emne

Overskriften siger vist det hele - hvad skal vi vælge?

Denne gang skal vi :adopt med Norwegian, og må derfor ikke have vores klapvogn med til gate <_<

Vi skal ud og leje, så vil gerne høre om erfaringer med begge produkter.

VH Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg står i samme dilemma, og har derfor læst om det det lidt rundt omkring.

Ud fra hvad jeg har kunnet læse, er der håndtag på Stokke's, hvilket gør det meget nemmere for personalet at smide med den, og den (og klapvogn) går derfor ofte i stykker, selvom den umiddelbart virker stærkere end airshell.

Airshell skulle angiveligt ikke have håndtag, og får derfor ikke så hårdhændet en behandling. Desværre er den vist heller ikke så stærk som Stokke's <_<

Jeg har desuden læst at flere flyselskaber kun erstatter evt ødelagt klapvogn, hvis den er pakket i airshell. (Det er bare vigtigt at pakke klapvognen ud og tjekke for skader INDEN man forlader lufthavnen, da man ellers ikke får erstatning - det gælder uanset hvordan man pakker den ;) )

Så selvom Stokkes virker stærkest, tør jeg simpelthen ikke andet end at vælge airshell.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overskriften siger vist det hele - hvad skal vi vælge?

Denne gang skal vi :adopt med Norwegian, og må derfor ikke have vores klapvogn med til gate <_<

Vi skal ud og leje, så vil gerne høre om erfaringer med begge produkter.

VH Lene

Er du sikker på, at man ikke må have klapvognen med til gaten? Jeg fløj med Ryanair for et par måneder siden, og det er selvfølgelig ikke nødvendigvis det samme, selv om begge er lavpris, men der måtte man have den med helt ud til flyet, og det var bare så rart.

Har desværre ingen erfaringer med hverken det ene eller andet, men det lyder da dejligt med en rejse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet airshell 3 gange og vognen fejler intet. Og det er nemt synes jeg. Du får vist 20% hos dem hvis du flyver med norwegian:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke pakke lidt bobbleplastik om inden, man kommer den i airshell? Det er i hvert fald det, jeg har taenkt mig, hvis vi skal flyve og have autostol, klapvogn etc med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på, at man ikke må have klapvognen med til gaten? Jeg fløj med Ryanair for et par måneder siden, og det er selvfølgelig ikke nødvendigvis det samme, selv om begge er lavpris, men der måtte man have den med helt ud til flyet, og det var bare så rart.

Har desværre ingen erfaringer med hverken det ene eller andet, men det lyder da dejligt med en rejse :)

Desvære ikke - har haft ringet til dem, da vi havde klapvognen med til gate sidste gang. Og ja det var nemlig rigtig rart, så det er lidt ærgerligt at ikke alle yder den service, når man nu rejser med en klapvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle jer andre for svar. Jeg tror vi ender med airshell, så skal vi heller ikke ud andre steder for at leje, men kan klare det i lufthavnen, og det er jo også smart. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige brugt airshell. Det var super :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Airshells fungerer fint, vi har efterhånden brugt dem en del gange uden skader på vognen :-) og så er det nemt og fornuftigt prismæssigt at leje dem. Det er lidt en klodset sag at bære rundt på, men vi har bare haft den liggende i bilen/lejligheden/på hotellet når vi har været ude at rejse, og så er det kun transporten til og fra lufthavnen der er lidt irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Airshells fungerer fint, vi har efterhånden brugt dem en del gange uden skader på vognen :-) og så er det nemt og fornuftigt prismæssigt at leje dem. Det er lidt en klodset sag at bære rundt på, men vi har bare haft den liggende i bilen/lejligheden/på hotellet når vi har været ude at rejse, og så er det kun transporten til og fra lufthavnen der er lidt irriterende.

Ja det kan jeg forstile mig - jeg så på hjemmesiden at nogle lufthavne tilbyder opbevaring, mens man er på ferie, desværre bare ikke Barcelona :unsure. Men det skal da helt sikkert afprøves når vi skal til Berlin i vinterferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER