blomst27

Baby bestik

27 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Vi er gået i gang med grød og mos idag, og har sådan et Barbamama sæt fra babysam, inkl. ske, så den brugte jeg, men det var som om den var ALT for stor til hendes lille baby mund :blink

Hvilket baby bestik kan i anbefale? har nogen prøvet toddler bestikket?

:help :help :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været glade for de blå og hvide varmefølsomme skeer fra nuby (købt i babysam). Jeg stoler ikke på det varmefølsomme, men de har en god form til en babymund, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte de tre vi fik med i gratispakken fra BabySam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte de billige fra IKEA ved opstart. Der er to forskellige længder i sættet, hvor de lange er rigtig gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte de tre vi fik med i gratispakken fra BabySam :)

:ditto

Og så vidt jeg husker er det HIPP der har lavet dem, dem var vi i hvert fald rigtigt glade for indtil vi gik over til dem fra IKEA ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og så vidt jeg husker er det HIPP der har lavet dem, dem var vi i hvert fald rigtigt glade for indtil vi gik over til dem fra IKEA ;)

Det var lige præcis HIPP de var fra - jeg kunne ikke lige huske det. Vi brugte dem og gik så over til alm teskeer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte Nuby i starten, de varmefølsomme.

Og så dem fra HIPP senere hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber man HIPP skeerne henne? :wacko fik vist også nogen i den der babybox, men gennem flytningen fra brasilien er mange ting forsvundet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber man HIPP skeerne henne? :wacko fik vist også nogen i den der babybox, men gennem flytningen fra brasilien er mange ting forsvundet <_<

Jeg har aldrig set dem i butikkerne :( Prøv nettet.. Evt eBay eller andet? En fra min MG har vistnok købt sine i USA..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har desværre aldrig set dem i butikker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko Men altså dem der brugte HIPP ville i købe dem hvis i ikke havde fået dem gratis? Min mor kommer om nogle uger ( bor i tyskland), man kan sikkert købe dem i tyskland, HIPP er jo derfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko Men altså dem der brugte HIPP ville i købe dem hvis i ikke havde fået dem gratis? Min mor kommer om nogle uger ( bor i tyskland), man kan sikkert købe dem i tyskland, HIPP er jo derfra ;)

Jep! Hvis jeg så dem i en butik en dag ville jeg købe dem med det samme!! Der var tre i pakken og jeg er træt af at vaske dem op hele tiden.. Men opvaskeren er ikke igang så ofte, som de bruges (hvis det gav mening :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Hvis jeg så dem i en butik en dag ville jeg købe dem med det samme!! Der var tre i pakken og jeg er træt af at vaske dem op hele tiden.. Men opvaskeren er ikke igang så ofte, som de bruges (hvis det gav mening :D )

Ja,.det giver mening hehe. Men var de meget bedre end dem fra NUBY? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-118-0-27244400-1373478659_thumb.jpg Kan varmt anbefale sådan nogle lange marmeladeskeer (findes i mange forskellige farver) har set dem i the butikker og søstrene grene vist nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd piger. fandt HIPP skeerne til 3.50 euro for 6 st. på deres tyske hjemmeside ;) så dem bestiller jeg da lige :loveshower

var de hvide eller farvede dem i havde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,.det giver mening hehe. Men var de meget bedre end dem fra NUBY? :wacko

Jeg synes de er bedre end Nuby, de er mere flade i det.. Men Nuby var gode HELT i starten, da manden ik blev åbnet voldsomt op :D

Dem fra HIPP har jeg i blå, lilla og orange :) Tror ikke de bliver misfarvede - det bliver Nuby til gengæld! De er ikke pæne efter gulerodsmos ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for vores orange avent-skeer fra bilka. De er smalle, og ikke særligt dybe og passer perfekt til en lille babymund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en blandet portion af dem fra nuby, avent og ikea :) Har mest brugt nuby-modellen, men ja de bliver bare hurtigt grimme. Ikeas fungerer fortrinligt og er billige :) Har også købt plastikglas derude, som vi også er glade for til Johannes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte de billige fra IKEA ved opstart. Der er to forskellige længder i sættet, hvor de lange er rigtig gode :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tjek babygear.dk altid gratis fragt og mange gode skeer og andre ting. Selv har jeg brugt/bruger de blød, der bøjer af, hvis baby kaster sig frem, og man kan roligt lade dem side selv med dem, eneste minus, de er lidt dybe, men vi har været glade for dem http://www.babygear....ippee-2041.html?

Tak for link. har i første omgang købt 2 avent skeer, men der kommer nok flere til også fra andre mærker tror jeg. så tak for alle jeres input piger ! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger dem fra Avent og saa dem fra Nuby. Jeg er ligeglad med at de ikke forbliver hvide. De er gode til lidt flydende mad, Avent til fastere mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik disse i dåbsgave, dem har vi været super glade for :)

http://www.onskeborn...23/c-178/p-7932

de er fantastiske til at starte med, da ske"hovedet" ikke er så stort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er fantastiske til at starte med, da ske"hovedet" ikke er så stort ;)

det er også dem jeg købte og det fungerer ok- bortset fra hun gerne vil holde skeen selv og helst bare gumle på skeen frem for :lolhit alt haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER