Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Det er da også for dårligt du kun er venner med 3 og jeg ikke er en af dem ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da også for dårligt du kun er venner med 3 og jeg ikke er en af dem ;)

:ditto

Ha ha hvor er I søde ^_^

Stephi du er faktisk en af dem, der ofte dukker op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha hvor er I søde ^_^

Stephi du er faktisk en af dem, der ofte dukker op :D

Et vink med en vognstang ;) anmod mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - manden er til formel 1 / 40 års fødselsdag / sære drikke fest (øl blandet med champagne & champagne shots (sodastream vodka))

Gad godt vide hvad tid og i hvilken tilstand jeg skal forvente ham hjemme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - manden er til formel 1 / 40 års fødselsdag / sære drikke fest (øl blandet med champagne & champagne shots (sodastream vodka))

Gad godt vide hvad tid og i hvilken tilstand jeg skal forvente ham hjemme....

Enten helt vildt tidligt eller i morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten helt vildt tidligt eller i morgen :rolleyes

Ja det er enten eller. Har lige prøvet at ringe, men han svarede ikke lige så det bliver spændende. Men bare han hygger sig så må vi se hvad vi gør i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg føler mig også en smule forbigået...

Forbigået fordi du ikke er venner med flere herinde fra eller hvordan? :unsure

Jeg har haft det helt fint med at holde BK og Facebook adskilt :) Jeg har egentlig i første omgang bare været venner med dem jeg har mødt irl.

Men nu har der så sneget sig et par ekstra ind ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skulle nok lige have været en blinkende smiley med ;-) det var ment i sjov, som at jeg da sådan set også gerne ville stalke dig på Facebook ligesom jeg gør med EB håndfuld andre :lol

Nååå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbigået fordi du ikke er venner med flere herinde fra eller hvordan? :unsure

Jeg har haft det helt fint med at holde BK og Facebook adskilt :) Jeg har egentlig i første omgang bare været venner med dem jeg har mødt irl.

Men nu har der så sneget sig et par ekstra ind ^_^

Sådan har jeg det også. :) Men der er også lige nogle stykker, jeg er venner med, søn jeg ikke har mødt. Men det er også kun fordi de er noget særligt for mig så :D

Det betyder meget for mig i en eller anden grad at have bk og facebook adskilt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohh, der kommer valg i dag! (siger de...) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohh, der kommer valg i dag! (siger de...) ;)

Yeahhh, jeg sidder klar og ser news. Elsker valg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeahhh, jeg sidder klar og ser news. Elsker valg :)

Ja, jeg er altså også helt tosset med det!! selvom jeg ikke er helt så overbevist om, hvad jeg skal stemme på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er altså også helt tosset med det!! selvom jeg ikke er helt så overbevist om, hvad jeg skal stemme på!

 

Jeg kan desværre ikke stemme, da jeg bor I udlandet. Jeg ville dog være 100 % sikker på hvor min stemme skulle ligge, men følger med alligevel :)

 

Du har så nok ca 3 uger til at finde ud af hvor krydset skal sættes :) Jeg har hørt rygter om at det bliver d. 16/6. Helle T. holder pressemøde kl.11 idag, har jeg lige hørt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke stemme, da jeg bor I udlandet. Jeg ville dog være 100 % sikker på hvor min stemme skulle ligge, men følger med alligevel :)

 

Du har så nok ca 3 uger til at finde ud af hvor krydset skal sættes :) Jeg har hørt rygter om at det bliver d. 16/6. Helle T. holder pressemøde kl.11 idag, har jeg lige hørt :yay

Jeg tror det ender med, hvor jeg altid har sat mit kryds. Har lige taget 2 forskellige tests, og jeg er 87% enig med "mit" parti begge steder. Såååå.... men derfor kan man jo godt synes, at personerne er nogle nokkefår indimellem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke stemme, da jeg bor I udlandet. Jeg ville dog være 100 % sikker på hvor min stemme skulle ligge, men følger med alligevel :)

Du har så nok ca 3 uger til at finde ud af hvor krydset skal sættes :) Jeg har hørt rygter om at det bliver d. 16/6. Helle T. holder pressemøde kl.11 idag, har jeg lige hørt :yay

Jeg er spændt på om jeg når at stemme eller om jeg ligger på en fødestue :D

Synes det bliver rigtig spændende denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det ender med, hvor jeg altid har sat mit kryds. Har lige taget 2 forskellige tests, og jeg er 87% enig med "mit" parti begge steder. Såååå.... men derfor kan man jo godt synes, at personerne er nogle nokkefår indimellem :D

 

:D

 

Dejligt hvis du allerede er rimelig sikker på din stemme, det var hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på om jeg når at stemme eller om jeg ligger på en fødestue :D

Synes det bliver rigtig spændende denne gang...

 

Du kan brevstemme for en sikkerheds skyld :) Ellers kan du lige svinge indenom  med veer :haha

 

Ja, det bliver spændene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

 

Dejligt hvis du allerede er rimelig sikker på din stemme, det var hurtigt :)

Altså jeg har altid stemt det samme :) Så på den måde ved jeg jo godt, hvor jeg hører til! Jeg har bare ikke være så imponeret over mit parti det sidste stykke tid. Men værdimæssigt og i det store hele, er det sgu nok bare dér, jeg hører til :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke forums herinde er åbne? Altså hvor de vil dukke op i en søgning på Google.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke forums herinde er åbne? Altså hvor de vil dukke op i en søgning på Google.

Såvidt jeg husker, er det alle, pånær:

- barnløshed og behandlingsforum

- min vej til graviditet

- graviditetstråde

- mit liv som mor

- andet (under terminsgrupper og mødregrupper)

- fortroligt forum

Men du må ikke hænge mig 100% op på det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke forums herinde er åbne? Altså hvor de vil dukke op i en søgning på Google.

Hvis du logger ud kan du se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du logger ud kan du se det :)

Nå ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Der er knap 3000 mere på min lønseddel end jeg havde regnet med. Det skal man jo som udgangspunkt ikke brokke sig over, men jeg bliver bare sådan lidt... Hvad er nu det for noget?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Der er knap 3000 mere på min lønseddel end jeg havde regnet med. Det skal man jo som udgangspunkt ikke brokke sig over, men jeg bliver bare sådan lidt... Hvad er nu det for noget?! :unsure

Kan det være et ekstra ferietillæg der er mange der får udbetalt her i maj og tit glemmer? :) ellers ville jeg spørge din lønafdeling .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.