Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Hvor spændende, Maja! :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger! Ja er godt nok gået i selvsving! Det er faktisk lidt milepæls agtigt fordi det er medvind i vores retning hvis det lykkedes + jeg tør tro på det. Går det i vasken bliver jeg nok ked på en lidt overdreven måde, men lige nu nyder jeg det positive!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende Maja krydser fingre for drømmebolig lige om hjørnet for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende Maja :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, Maja. Det lyder super fedt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Spændende, Maja. Det lyder super fedt :glad

Ja! Nu slår det mig bare at vi kan stå boligløse i flere mdr. At Mie skal skifte DP lige før børnehave start osv!!! Nu vil jeg faktisk bare gerne have lidt svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager vi da lige en sygedag mere!!!! For helvede altså!!! Nåede lige på arbejde og så gik jeg ud og kastede op, så måtte meddele jeg tog hjem igen!!! Arh men altså!!!

Jeg fanger åbenbart ALT for tiden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! Tror ikke det her lejligheds salg bliver til noget :(

Vi kan MAX gå 24000 ned for at gå i 0 - hvilket vi jo gerne vil, banken presser på for et 0 - men køber er 50.000 under <_< med sit nye bud!

Så nu er vi der hvor Anders skal snakke med banken (han fik kun en mail) og så skal vi høre min far om jeg kan låne 20-30.000 af ham <_< mega nitte!!!

Og når alt det falder på plads kan vi garanteret ikke låne nok til drømmehuset :prik for jeg er arbejdsløs lige om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! Tror ikke det her lejligheds salg bliver til noget :(

Vi kan MAX gå 24000 ned for at gå i 0 - hvilket vi jo gerne vil, banken presser på for et 0 - men køber er 50.000 under <_< med sit nye bud!

Så nu er vi der hvor Anders skal snakke med banken (han fik kun en mail) og så skal vi høre min far om jeg kan låne 20-30.000 af ham <_< mega nitte!!!

Og når alt det falder på plads kan vi garanteret ikke låne nok til drømmehuset :prik for jeg er arbejdsløs lige om lidt!

:kram øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

sys da i skal få på det rene, hvad der er realistisk at købe for, inden i sælger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

sys da i skal få på det rene, hvad der er realistisk at købe for, inden i sælger!

Vi får mere afklaring imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får mere afklaring imorgen.

Lyder fornuftigt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har brug for krydsede fingre i morgen. der kommer skadedyrsbekæmper og tjekker om vores lejlighed er inficeret med væggelus. jeg tror og håber det ikke. men de er konstateret i ejendommen. Føj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har brug for krydsede fingre i morgen. der kommer skadedyrsbekæmper og tjekker om vores lejlighed er inficeret med væggelus. jeg tror og håber det ikke. men de er konstateret i ejendommen. Føj

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! Tror ikke det her lejligheds salg bliver til noget :(

Vi kan MAX gå 24000 ned for at gå i 0 - hvilket vi jo gerne vil, banken presser på for et 0 - men køber er 50.000 under <_< med sit nye bud!

Så nu er vi der hvor Anders skal snakke med banken (han fik kun en mail) og så skal vi høre min far om jeg kan låne 20-30.000 af ham <_< mega nitte!!!

Og når alt det falder på plads kan vi garanteret ikke låne nok til drømmehuset :prik for jeg er arbejdsløs lige om lidt!

husk at få tjekket om alt er medregnet. Vores mægler og bank havde lige glemt at informere om nogle ekstra beløb, som gjorde at vores først beregnede underskud på salg af lejligheden blev meget større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op - hvor er Freddie Prinze Junior blevet gammel at kigge på :blink Forstår det ikke.. Han var så lækker da jeg var ung, og det er jeg jo stadig :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har brug for krydsede fingre i morgen. der kommer skadedyrsbekæmper og tjekker om vores lejlighed er inficeret med væggelus. jeg tror og håber det ikke. men de er konstateret i ejendommen. Føj

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op - hvor er Freddie Prinze Junior blevet gammel at kigge på :blink Forstår det ikke.. Han var så lækker da jeg var ung, og det er jeg jo stadig :P :D

Det er fordi det kun er de andre der bliver ældre ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi det kun er de andre der bliver ældre ;) :P

Præcis :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

  

:goodluck

Tak - der var ingen i vores lejlighed, men hvis de finder noget hos naboerne skal der præventivt sprøjtes langs panelerne, så de ikke bare vandrer ind til os, men indtilvidere er vi gået fri :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - der var ingen i vores lejlighed, men hvis de finder noget hos naboerne skal der præventivt sprøjtes langs panelerne, så de ikke bare vandrer ind til os, men indtilvidere er vi gået fri :yay

Skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :yay

Ja jeg arbejder jo med at godkende midler til bekæmpelse, så ved jo lidt om hvad det er noget gift de bruger og ville jo helst ikke udsætte mig og bebserne for det. Så det er bare super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha!!! Lejligheds salg :shooter

Er gået fra "nå pyt vi bliver boende", over "WHAT det KAN lade sig gøre", til "det fatter jeg hat af", til "Ahhh nu er jeg med... Måske... Øhhh"

Bottom Line:

Mægler vil give en VANVITTIG rabat så økonomisk er vi sølle 15000 fra at gå herfra i 0 - det er jo godt ik?

MEN Anders forklarede så en helt masse om økonomi i hus KØB som jeg ikke helt forstår, men pointen er at hvis vi skal købe noget "fornuftigt" mangler vi 52.000 kr (plus de 15.000).

Samtidig vil køber have os ud 15 november :blink :shooter :o - vi kan så nok strække den til 1 december, men jeg føler jeg bliver smidt ud!

Mægler vil hjælpe med at finde noget hurtigt, men så skal vi ud og betale husleje!

løsningen ville blive at flytte hjem til Anders's far i fucking 3 mdr. Så vi kan spare ca halvdelen op. Hvilket får tårerne til at presse sig på - det MAGTER jeg ikke - og så er det nok ikke engang nok!!! (Og jeg ville være hjemløs i december og bare tanken giver mig en klump i halsen! At være hjemløs er slem nok, at være arbejdsløs OG hjemløs uden bil i en anden by end Mie går i dagpleje så hun ville skulle være i DP fra åben til luk selvom jeg bare går hjemme - og så i decembe!!!)

Lige nu håber jeg faktisk banken siger nej og så bliver vi og renoverer lidt!!! Køber nye gulvtæpper, maler, flytter rundt, rydder op og rydder ud!!! Ryster posen og shiner det hele op!

Det andet er simpelthen så langt ude!!! Om et år eller 2 kan vi sagtens, så er lånet betalt ned, 2 lån er betalt helt ud om 7 mdr og vi bor skide billigt!

Lige nu er et salg åbenbart = hjemløshed.

Og nej vi vidste det ikke da vi satte til salg, vi var stillet en større pris på bolig i udsigt, vi var stillet muligheden for større lån i udsigt og tingene var vist ikke blevet forklaret HELT ordentligt i forhold til de udgifter der er ved det administrative :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg arbejder jo med at godkende midler til bekæmpelse, så ved jo lidt om hvad det er noget gift de bruger og ville jo helst ikke udsætte mig og bebserne for det. Så det er bare super!

Hvor arbejder du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.