Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Nu er det en del år ude i fremtiden, så der vil størstepigen formentligt måske være 5-6 år. Gad vide om hun så må sidde på forsædet?

Vi har en VW stationcar, skal dælme aldrig eje en Berlingo :P

Kender bare ikke reglerne, og havde egentligt tænkt meget over det

 

HA HA -  til det med rødt. Sådan havde vi det også før vi fandt ud af at vi ventede tvillinger.

Vi har nu måttet beslutte at praktsisk altså trumfer pænt!

Men hvis aitbaggen er slået fra må de gerne sidde på forsædet i autostol, selepude mv. Det er dog ikke lige så sikkert som at have dem siddende på bagsædet.  De skal være over en bestemt højde, som jeg ikke kan huske, før de må sidde på forsædet med airbag uden stol ell.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HA HA - til det med rødt. Sådan havde vi det også før vi fandt ud af at vi ventede tvillinger.

Vi har nu måttet beslutte at praktsisk altså trumfer pænt!

Men hvis aitbaggen er slået fra må de gerne sidde på forsædet i autostol, selepude mv. Det er dog ikke lige så sikkert som at have dem siddende på bagsædet. De skal være over en bestemt højde, som jeg ikke kan huske, før de må sidde på forsædet med airbag uden stol ell.

Vores nabos kører også berlingo og det er også af praktiske årsager. Køn er den ikke men de virker glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA HA -  til det med rødt. Sådan havde vi det også før vi fandt ud af at vi ventede tvillinger.

Vi har nu måttet beslutte at praktsisk altså trumfer pænt!

Men hvis aitbaggen er slået fra må de gerne sidde på forsædet i autostol, selepude mv. Det er dog ikke lige så sikkert som at have dem siddende på bagsædet.  De skal være over en bestemt højde, som jeg ikke kan huske, før de må sidde på forsædet med airbag uden stol ell.

 

Hehe... tænkte også at det holder lige indtil man er nødt til at tænke praktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg bare ikke have flere børn. Multipla eller Berlingo... Åh, min kæreste ville dø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg bare ikke have flere børn. Multipla eller Berlingo... Åh, min kæreste ville dø Og det er ikke engang fordi vores biler nu er noget at råbe hurra for :P

 

 

Mulitipla er simpelthen så afskyelig :D :D 

 

..... men ville skaffe en anyday hvis det var det mest praktiske :P (og jeg altså have råd til en anden bil.... har mitsubishi colt nu.... og med nr. 3 på vej ville jeg faktisk ELSKE at have råd til at skifte til en multipla :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en berlingo og er super glade for den. Der kan dog ikke være en tvillingebarnevogn i den. Har et vennepar der fik tvillinger og de har en vw caddy for der kan barnevognen være i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en berlingo og er super glade for den. Der kan dog ikke være en tvillingebarnevogn i den. Har et vennepar der fik tvillinger og de har en vw caddy for der kan barnevognen være i.

 

Vi køber kun en kombivogn, da vi alligevel ikke har mulighed for at lade dem sove ude i bv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en knap så køn bil.. Men der ville sagtens kunne være tre autostole i den :) Den er ikke køn, men den kan køre..

Det er en Renault Scenic.. Vi kører jo ofte langt, så det er nødvendigt med en bil med plads.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville nok også købe en kombivogn, spørgsmålet er ikke så meget det - men placering af autostole i bilen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er forelsket i en vw caddy, som vi forhåbentligt køber i næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger på en Fabia combi, vi har ikke det store kørselsesforbrug..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om der mon bliver tid snart til at sy lidt :) savner at sy men har haft røv travlt på det sidste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, har ryddet op og sorteret i mine ting.. Så der var plads til Camille legetøj i stuen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok!!!! Vi har lige fået et realistisk bud på lejligheden!!!! Men med hurtig overtagelse 1 december eller 1 januar!!! Nu havde vi ellers lige aftalt at hive den af markedet og flytte værelser rundt og små renovere.

Hmm... Er glad og i indre kaos på en gang!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok!!!! Vi har lige fået et realistisk bud på lejligheden!!!! Men med hurtig overtagelse 1 december eller 1 januar!!! Nu havde vi ellers lige aftalt at hive den af markedet og flytte værelser rundt og små renovere.

Hmm... Er glad og i indre kaos på en gang!!!

Har I et sted at flytte hen?

Vores lejlighed bliver underskrevet i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I et sted at flytte hen?

Vores lejlighed bliver underskrevet i morgen :yay

Nej - hvilket er total kaos!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - hvilket er total kaos!!!

Åh :wacko

Men hvad var planen, da I satte den til salg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok!!!! Vi har lige fået et realistisk bud på lejligheden!!!! Men med hurtig overtagelse 1 december eller 1 januar!!! Nu havde vi ellers lige aftalt at hive den af markedet og flytte værelser rundt og små renovere.

Hmm... Er glad og i indre kaos på en gang!!!

Sælg :D

Ej kan godt forstå det er overvældende. Mærk efter og så skal I nok træffe den helt rigtige beslutning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Maja! :yay

Men kan godt forstå dit indre kaos :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :wacko

Men hvad var planen, da I satte den til salg?

Sælge og så kigge bagefter. Men med en tidsfrist på 1-2 mdr er det godt nok presset! Godt jeg går arbejdsløs så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sælg :D

Ej kan godt forstå det er overvældende. Mærk efter og så skal I nok træffe den helt rigtige beslutning :kram2

Selvfølgelig sælger vi :) hvis det hele da går i orden. Et bud er jo ikke automatisk solgt :)

Men du må godt holde øje med fine huse i området omkring herning :D hvis tingene går i orden skal vi jo have et nyt sted at bo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende Maja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok!!!! Vi har lige fået et realistisk bud på lejligheden!!!! Men med hurtig overtagelse 1 december eller 1 januar!!! Nu havde vi ellers lige aftalt at hive den af markedet og flytte værelser rundt og små renovere.

Hmm... Er glad og i indre kaos på en gang!!!

:Yay skønt :) håber det hele flasker sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig sælger vi :) hvis det hele da går i orden. Et bud er jo ikke automatisk solgt :)

Men du må godt holde øje med fine huse i området omkring herning :D hvis tingene går i orden skal vi jo have et nyt sted at bo!

Det er i hvert fald en god start at budet er realistisk ;) Ønsker jer held og lykke og håber det falder på plads for jer :kram2 

 

Er det stadig Vildbjerg I gerne vil til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald en god start at budet er realistisk ;) Ønsker jer held og lykke og håber det falder på plads for jer :kram2

Er det stadig Vildbjerg I gerne vil til?

Ja. Jeg faldt lige over drømme boligen sender lige PM med link.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.