Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Opskrift på frokost for 2årig: Pil alt pålægget af  brødet og spis det eller kast lidt rundt med det. Slik smørret af og lad rugbrødet ligge. Hæld halvdelen af vandet ud på bordet og plask i det, og resten ned på bukserne. Har jeg glemt noget?

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opskrift på frokost for 2årig: Pil alt pålægget af brødet og spis det eller kast lidt rundt med det. Slik smørret af og lad rugbrødet ligge. Hæld halvdelen af vandet ud på bordet og plask i det, og resten ned på bukserne. Har jeg glemt noget?

:7himmel

Prop rugbrødet ned i vandet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi :kiss

Felixmor, tak også. Jo hun var til kiropraktor igår, og var låst i nakken i den ene side. Så det håber vi hjælper, måske skal hun have en behandling mere. Men igår aftes var det maven hun havde ondt i, hun pruttede helt vildt. I nat sov hun rigtig godt, men da hun så vågnede her til morgen, så begyndte gråden bare forfra efter lidt tid. Nu sover hun heldigvis med sutten, som hun ikke er meget for, men vi forsøger at få hende til at bruge den.

Ok håber de kan løsne hende så meget at gråden bliver mindre. Det må være hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon dumt at blive venner med min bonusdatters mor på facebook?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh er sådan i tvivl om jeg gør det rigtige :( Er i gang med at lede efter et nyt job i jylland, da vi gerne vil flytte fra kbh. Har huset på plads, men der er bare ikke ret mange job at søge inden for mit fag. Har sendt nogle uopfordrede ansøgninger afsted og blev ringet op i fredags, at det ene sted gerne vl have mig til samtale :yay De mangler godt nok ikke rigtigt nogen, men synes alligevel at min ansøgning lød spændende. Dilemmaet er så; det er på torsdag i den anden ende af landet. Jeg tror ikke jeg kan få fri (skemaet ser ikke vildt godt ud i næste uge). Jeg kan melde mig syg, men har bare røv dårlig samvittighed over for mine kolleger ved at gøre det :( Har bare heller ikke lyst til at gå glip af den samtal :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon dumt at blive venner med min bonusdatters mor på facebook?

Jeg er venner med min bonus's mor på fb. Ingen problem der. Og hvis der bliver, kan du jo slette hende igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh er sådan i tvivl om jeg gør det rigtige :( Er i gang med at lede efter et nyt job i jylland, da vi gerne vil flytte fra kbh. Har huset på plads, men der er bare ikke ret mange job at søge inden for mit fag. Har sendt nogle uopfordrede ansøgninger afsted og blev ringet op i fredags, at det ene sted gerne vl have mig til samtale :yay De mangler godt nok ikke rigtigt nogen, men synes alligevel at min ansøgning lød spændende. Dilemmaet er så; det er på torsdag i den anden ende af landet. Jeg tror ikke jeg kan få fri (skemaet ser ikke vildt godt ud i næste uge). Jeg kan melde mig syg, men har bare røv dårlig samvittighed over for mine kolleger ved at gøre det :( Har bare heller ikke lyst til at gå glip af den samtal :(

Jeg ville melde mig syg og ignorere den dårlige samvittighed som uden tvivl ville komme. Det er jo fremtid det handler om :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har din mand/kæreste intet i mod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville melde mig syg og ignorere den dårlige samvittighed som uden tvivl ville komme. Det er jo fremtid det handler om :kiss

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været så aktiv herinde efter lillesøster kom til verden.

De første 10 dage gik over al forventning, hun var så nem, spiste og sov, og jeg havde masser af overskud til Dicte. Pludselig vendte det hele, og det ser ud til vi har fået en kolik baby :( Der er også dage hvor hun kun græder lidt, og så er der som igår aftes hvor hun græd i næsten 4 timer. Øv hvor er det hårdt! Jeg er sikker på vi nok skal klare os igennem det, men uder er så meget forskel på hvordan jeg kan tackle det. For det meste er jeg rimelig stærk, og ved vi nok skal komme igennem. Idag er jeg bare trist, Dicte er lige blevet sendt til mormor og morfar, hvilket jeg har så dårlig samvittighed over! Selv om jeg godt ved hun har det godt og hygger sig hos dem. Hun er bare sådan en god lille pige, og nu går det ud over hende at der er kommet en lillesøster. Jeg elsker Villa fordi hun er min datter, men de store følelser som jeg har for Dicte er der slet ikke. Jeg glæder mig bare til V bliver større og vi er kommet igennem alt det gråd!

Pyh.. Det her indlæg er vist mest for min egen skyld, det hjælper lige at få skrevet det ned

Det med de store følelser for den lille ikke er der kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg har også tit dårlig samvittighed overfor Ronja og må jævnligt sige til både hende og mig selv at det nok skal blive bedre snart.

:kram2 til jer med kolik :( det må bare være så hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er venner med min bonus's mor på fb. Ingen problem der. Og hvis der bliver, kan du jo slette hende igen :)

:ditto dog med min ene bonus' mor, der er ingen problemer der heller :)

Og manden har ingen problemer med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været så aktiv herinde efter lillesøster kom til verden.

De første 10 dage gik over al forventning, hun var så nem, spiste og sov, og jeg havde masser af overskud til Dicte. Pludselig vendte det hele, og det ser ud til vi har fået en kolik baby :( Der er også dage hvor hun kun græder lidt, og så er der som igår aftes hvor hun græd i næsten 4 timer. Øv hvor er det hårdt! Jeg er sikker på vi nok skal klare os igennem det, men uder er så meget forskel på hvordan jeg kan tackle det. For det meste er jeg rimelig stærk, og ved vi nok skal komme igennem. Idag er jeg bare trist, Dicte er lige blevet sendt til mormor og morfar, hvilket jeg har så dårlig samvittighed over! Selv om jeg godt ved hun har det godt og hygger sig hos dem. Hun er bare sådan en god lille pige, og nu går det ud over hende at der er kommet en lillesøster. Jeg elsker Villa fordi hun er min datter, men de store følelser som jeg har for Dicte er der slet ikke. Jeg glæder mig bare til V bliver større og vi er kommet igennem alt det gråd!

Pyh.. Det her indlæg er vist mest for min egen skyld, det hjælper lige at få skrevet det ned

:kram Det lyder hårdt! Håber det hjælper med kiropraktor og ikke er kolik.

Nu har jeg jo ikke prøvet at få nr. 2 (ud) endnu, men jeg forestiller mig, at det ikke er unormalt ikke at have de store moderfølelser endnu. Du skal jo lige lære den lille personlighed at kende - det har du jo haft lang tid til med Dicte. Jeg er sikker på, at det nok skal komme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været så aktiv herinde efter lillesøster kom til verden.

De første 10 dage gik over al forventning, hun var så nem, spiste og sov, og jeg havde masser af overskud til Dicte. Pludselig vendte det hele, og det ser ud til vi har fået en kolik baby :( Der er også dage hvor hun kun græder lidt, og så er der som igår aftes hvor hun græd i næsten 4 timer. Øv hvor er det hårdt! Jeg er sikker på vi nok skal klare os igennem det, men uder er så meget forskel på hvordan jeg kan tackle det. For det meste er jeg rimelig stærk, og ved vi nok skal komme igennem. Idag er jeg bare trist, Dicte er lige blevet sendt til mormor og morfar, hvilket jeg har så dårlig samvittighed over! Selv om jeg godt ved hun har det godt og hygger sig hos dem. Hun er bare sådan en god lille pige, og nu går det ud over hende at der er kommet en lillesøster. Jeg elsker Villa fordi hun er min datter, men de store følelser som jeg har for Dicte er der slet ikke. Jeg glæder mig bare til V bliver større og vi er kommet igennem alt det gråd!

Pyh.. Det her indlæg er vist mest for min egen skyld, det hjælper lige at få skrevet det ned

:Kram

Det lyder hårdt.

Jeg havde heller ikke med det samme de samme følelser for Cassandra som jeg havde med Sebastian.

Hun voksede på mig, det gjorde Sebastian også da han var helt lille. Nu elsker jeg dem begge højt og inderligt og ikke den ene højere end den anden. Så jeg er sikker på det nok skal komme.

Jeg håber i snart får det lidt nemmere :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville melde mig syg og ignorere den dårlige samvittighed som uden tvivl ville komme. Det er jo fremtid det handler om :kiss

Tror også det bliver sådan :) det er bare den der samvittighed der nager mig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med de store følelser for den lille ikke er der kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg har også tit dårlig samvittighed overfor Ronja og må jævnligt sige til både hende og mig selv at det nok skal blive bedre snart.

:kram2 til jer med kolik :( det må bare være så hårdt.

Tak :kiss Jeg ER glad for hende, ingen tvivl om hun fuldender vores famile, men jeg glæder mig til hun bliver større. Måske fordi vi har Dicte, og ved det bliver så neget sjovere med tiden?

Hvordan går det hjemme hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har din mand/kæreste intet i mod?

Næh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder hårdt! Håber det hjælper med kiropraktor og ikke er kolik.

Nu har jeg jo ikke prøvet at få nr. 2 (ud) endnu, men jeg forestiller mig, at det ikke er unormalt ikke at have de store moderfølelser endnu. Du skal jo lige lære den lille personlighed at kende - det har du jo haft lang tid til med Dicte. Jeg er sikker på, at det nok skal komme :kram2

:kram2 Tak! Jeg kan også mærke en helt anden ro omkring det fordi hun er nr 2. Jeg er slet ikke i tvivl om jeg kommer til at elske hende lige så højt som Dicte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram

Det lyder hårdt.

Jeg havde heller ikke med det samme de samme følelser for Cassandra som jeg havde med Sebastian.

Hun voksede på mig, det gjorde Sebastian også da han var helt lille. Nu elsker jeg dem begge højt og inderligt og ikke den ene højere end den anden. Så jeg er sikker på det nok skal komme.

Jeg håber i snart får det lidt nemmere :Kram2

:kram2

Tak, det er rart at høre, og som skrevet oven for er jeg slet ikke i tvivl om det nok skal komme.

Det går også bedre med gråden (7-9-13!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh er sådan i tvivl om jeg gør det rigtige :( Er i gang med at lede efter et nyt job i jylland, da vi gerne vil flytte fra kbh. Har huset på plads, men der er bare ikke ret mange job at søge inden for mit fag. Har sendt nogle uopfordrede ansøgninger afsted og blev ringet op i fredags, at det ene sted gerne vl have mig til samtale :yay De mangler godt nok ikke rigtigt nogen, men synes alligevel at min ansøgning lød spændende. Dilemmaet er så; det er på torsdag i den anden ende af landet. Jeg tror ikke jeg kan få fri (skemaet ser ikke vildt godt ud i næste uge). Jeg kan melde mig syg, men har bare røv dårlig samvittighed over for mine kolleger ved at gøre det :( Har bare heller ikke lyst til at gå glip af den samtal :(

Det ville jeg gøre - nogen gange må man gribe de chancer livet tilbyder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg dog ønske at det var fint for mig kun at have et (vidunder) barn.

Jeg ville sådan ønske at jeg ikke skulle tænke over min latterlige krop. At jeg ikke skulle gå og håbe på graviditet, at jeg ikke skulle igennem en frygtfuld graviditet.

Det er så meget psykisk smerte. Det gør så forbandet ondt indeni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg dog ønske at det var fint for mig kun at have et (vidunder) barn.

Jeg ville sådan ønske at jeg ikke skulle tænke over min latterlige krop. At jeg ikke skulle gå og håbe på graviditet, at jeg ikke skulle igennem en frygtfuld graviditet.

Det er så meget psykisk smerte. Det gør så forbandet ondt indeni.

:kram

Her gik der 10 mdr. efter udskrabningen og jeg var begyndt at overveje hvad der skulle ske, hvis der ikke snart var gevinst. I hverdagen var det på afstand med aborten. Jeg valgte at accepterer naturens gang tror jeg. Men angsten var der med det samme jeg stod med de 2 streger. Heldigvis var min læge nem at overtale til en ts på sygehuset og det var skønt.

Håber ikke I skal kæmpe længe for en ny graviditet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Her gik der 10 mdr. efter udskrabningen og jeg var begyndt at overveje hvad der skulle ske, hvis der ikke snart var gevinst. I hverdagen var det på afstand med aborten. Jeg valgte at accepterer naturens gang tror jeg. Men angsten var der med det samme jeg stod med de 2 streger. Heldigvis var min læge nem at overtale til en ts på sygehuset og det var skønt.

Håber ikke I skal kæmpe længe for en ny graviditet :kram2

Gik der 10 måneder før mens kom, eller 10 måneder før i havde succes med at undfange.

Min STORE frygt er at jeg slet ikke får ægløsning før om laaaaaang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Jeg ER glad for hende, ingen tvivl om hun fuldender vores famile, men jeg glæder mig til hun bliver større. Måske fordi vi har Dicte, og ved det bliver så neget sjovere med tiden?

Hvordan går det hjemme hos jer?

Det går op og ned. Jeg synes vi kæmper med søvnen når hun skal falde i søvn. Hun vil ikke rigtig overgive sig. Men hun kan heldigvis tage nogle lange stræk. Jonas synes også hun græder meget men jeg tror det er fordi han primært ser hende om aftenen hvor hun er mest urolig og Ronja samtidig er her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik der 10 måneder før mens kom, eller 10 måneder før i havde succes med at undfange.

Min STORE frygt er at jeg slet ikke får ægløsning før om laaaaaang tid.

10 mdr. Til at jeg var gravid med Asger. Men cyklussen kan godt blive lang. Min første cyklus var 8 uger og desværre helt normalt efter en udskrabning. Men det var kun den ene cyklus der var så lang. Det er desværre ulempen ved en udskrabning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går op og ned. Jeg synes vi kæmper med søvnen når hun skal falde i søvn. Hun vil ikke rigtig overgive sig. Men hun kan heldigvis tage nogle lange stræk. Jonas synes også hun græder meget men jeg tror det er fordi han primært ser hende om aftenen hvor hun er mest urolig og Ronja samtidig er her.

Det er det samme her, og læste din opdatering i din mor tråd i nat, men vi sov heldigvis hurtigt igen så fik ikke skrevet ;)

Tror også jeg er kommet frem til at Villa nok bare en baby der græder mere end Dicte gjorde, og vi bare skal igennem den her tid, og så går det hele meget bedre :)

Og så skal jeg lige vænne mig til at have 2 børn alene om eftermiddagen. Heldigvis sover Villa for det meste når jeg henter Dicte, men der kan godt være meget at se til når jeg er alene med dem begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.