Sandie

Sandie's Slanketråd

322 indlæg i dette emne

SMUKKE SEJE SANDIE :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:kiss

Fårk hvor er du bare sej :respekt

Men husk lige at da jeg ramte første juledag var jeg ikk sej mere og har nu taget en del på ... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag: løb 3km

Onsdag: løb 6 km + PW 1½km

Torsdag: løb 5 km

Fredag løb 4 km

Hvad der er indtaget de sidste par uger.. tonsvis af slik, chokolade, sodavand m.m. og rigtig rigtig GO' mad...

Fra i morgen er det SLUT... har stadig 8-10kg der skal tabes og det skal af inden sommer...

så tøser los endelig løs.. (og hjælp mig op på hesten igen..)

året 2011 skal blive det slanke år...

projekT HOT MOMMY er begyndt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en god snak med min mand i går.. og skøn chat med Stinna har jeg nu fundet gejsten igen til at tabe mig..

Min mand fortalte mig endelig at han kunne se mit vægttab men om løb var nok for mig? og nej maven hænger og er stor i forhold til resten af kroppen så den skal strammes op. skal nu som min (pånær boksedage) bruge 10 min på hulahopringen.. og når jeg leger med nadja på gulvet kan jeg jo også lige lave nogle mavebøjninger.

Stinna's samtale gav mig lysten til at gå rigtig til den.. at spise sundt (igen) Nu har jeg gået hele mit liv og været ked af det over mig selv.. nu jeg endelig begyndt at se lidt positivt i mig selv.. så hvorfor stoppe her.. det vil da være dumt.

En anden ting er PCOS'en.. jeg ved egentlig ikke så meget om det.. kan det blive mindre..? I det tilfælde så tror jeg at det er blevet bedre hos mig, men det skal længere ned.. Det skal ikke styre mit liv.. SKAL leve efter sloganet.. I AM STRONGER THAN PCOS. JEg vejer 8kg mindre end da jeg blev gravid med Nadja så tror jeg har gode chancer for at blive gravid i dag. Men jeg tager ingen chancer.. jeg skal ikke igennem det helved andre skønne kvinder gennemlever..

Tak for sparket Stinna.. nu skal vi være glade og lykkelige til sommer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en god snak med min mand i går.. og skøn chat med Stinna har jeg nu fundet gejsten igen til at tabe mig..

Min mand fortalte mig endelig at han kunne se mit vægttab men om løb var nok for mig? og nej maven hænger og er stor i forhold til resten af kroppen så den skal strammes op. skal nu som min (pånær boksedage) bruge 10 min på hulahopringen.. og når jeg leger med nadja på gulvet kan jeg jo også lige lave nogle mavebøjninger.

Stinna's samtale gav mig lysten til at gå rigtig til den.. at spise sundt (igen) Nu har jeg gået hele mit liv og været ked af det over mig selv.. nu jeg endelig begyndt at se lidt positivt i mig selv.. så hvorfor stoppe her.. det vil da være dumt.

En anden ting er PCOS'en.. jeg ved egentlig ikke så meget om det.. kan det blive mindre..? I det tilfælde så tror jeg at det er blevet bedre hos mig, men det skal længere ned.. Det skal ikke styre mit liv.. SKAL leve efter sloganet.. I AM STRONGER THAN PCOS. JEg vejer 8kg mindre end da jeg blev gravid med Nadja så tror jeg har gode chancer for at blive gravid i dag. Men jeg tager ingen chancer.. jeg skal ikke igennem det helved andre skønne kvinder gennemlever..

Tak for sparket Stinna.. nu skal vi være glade og lykkelige til sommer :kiss

Åhhh søde Sandie... det er MIG der takker... :kiss

Har haft en rigtig træls nat med en dum dum ryg... MEN har jo så kunne tænke en masse i stedet!

Hvad angår PCO'en - så siger man jo man kan spise den væk... men os PCO piger skal jo holde os laaaangt væk fra kulhydrater, sukker og derved også for meget frugt... Så det er ikke bare lige til.

Det er nærmere sagt indviklet syntes jeg. Til en start er jeg lige ved og lære mig selv at spise morgen mad OG frokost... dog selvfølgelig med omtanke på ovenstående..

Jeg syntes du er super sej.. hula ring - boksning and so on.. U ROCK smukke!

Og endnu engang SELV ta :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt indlæg - og skønne damer :yay :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja den jul var hård synes jeg og vi har konstant fødselsdage i min eller mandens familie, men så må man være stærk, vise at man er bedre end det!! Du er blevet så smuk Sandie så nu må du bare klø på så du kan blive sommerklar!! Jeg er med :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh søde Sandie... det er MIG der takker... :kissHar haft en rigtig træls nat med en dum dum ryg... MEN har jo så kunne tænke en masse i stedet!Hvad angår PCO'en - så siger man jo man kan spise den væk... men os PCO piger skal jo holde os laaaangt væk fra kulhydrater, sukker og derved også for meget frugt... Så det er ikke bare lige til. Det er nærmere sagt indviklet syntes jeg. Til en start er jeg lige ved og lære mig selv at spise morgen mad OG frokost... dog selvfølgelig med omtanke på ovenstående..Jeg syntes du er super sej.. hula ring - boksning and so on.. U ROCK smukke!Og endnu engang SELV ta :biglove

Aha tænkte jo nok man kunne spise sig ud af det.. Så må det være det jeg har gjort. Men nej det er bestemt ikke let. Og jeg elsker kartofler med sovs.. og spaghetti.. det selv bedre en slik.. så hader at det er no go. Året op til brylluppet gjorde jeg ALT for at tabe mig. boksede 3-4gange ugentlig og løb af siden af.. og spiste sundt.. jeg tabte mig 4 kg på et år.. Jeg var knust, og følte mig som en taber, specielt fordi min kærlige sportsbror havde gjort alt for at hjælpe mig og jeg var sikker på han troede jeg løg om hvad jeg spiste siden jeg ikke tabte mig.. (det gjorde han også) Så var først lykkelig da diagonosen pcos kom lidt efter bryllupsrejsen, jeg havde spist sundt, bare ikke hvis man har pcos. Nu siger jeg at grunden til jeg ikke tabte mig dengang var fordi jeg ikke vidste hvordan man skulle spise.. Det ved jeg jo nu så derfor kan jeg jo ikke gemme mig bare stivelse.. jeg skal tabe mig.

Jeg elsker heldigvis morgenmad.. i en periode spiste jeg rigtig meget boghvedepandekager med banan og nødder (taget fra bogen spis dig ud af pcos) var det ikke noget for dig..?

Hvor er du sød.. ja jeg er blevet seje sandie igen.. heldigvis. JEg falder dog stadig i engang i mellem men så det heldigt du og de andre er her til at smide en op igen.. JEg elsker motion.. men samtidig så hader jeg det ;) Altså når jeg ikke dyrker det kan jeg slet ikke komme igang.. men når jeg så endelig er inde i en god rytme så elsker jeg det.. jo mere motion jo mere energi får jeg og det virker virkelig som lykkepiller hos mig.. kan komme helt op og køre og intet piller mig ned.

Hvilken motion tænker du at du vil gå i gang med?

Uha ja den jul var hård synes jeg og vi har konstant fødselsdage i min eller mandens familie, men så må man være stærk, vise at man er bedre end det!! Du er blevet så smuk Sandie så nu må du bare klø på så du kan blive sommerklar!! Jeg er med :balloon

Den var så hård den jul og nytår og ja farmands fødselsdag.. men altså det er slut nu.. jeg faldt så meget i.. har stadig 500g. inden jeg rammer min vægt jeg vejede juleaftensdag.. nu skal vi blive sommerklar.. og ved du hvad Vibe hvis vi tager os sammen kan vi jo sagtens nå det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver altså lige nødt til at skrive til dig....

Jeg synes simpelthen du STRÅLER på alle de nye billeder jeg ser af dig... Og du er simpelthen så sej, at du bare knokler på, og bokser og hulaer og hvad ved jeg, for at opnå dit mål!

Du er en kæmpe inspiration for mig, og jeg GLÆDER mig allerede til at komme i gang med at kæmpe mod kiloene... Jeg håber bare jeg kan gøre dig kunsten efter... Det er simpelthen så helt vildt flot gjort af dig!!

Jeg bliver glad af at mærke din gejst i de forskellige tråde herinde... Og jeg er sikker på at det nok skal lykkedes for dig at nå dit endelige mål!!

Bare lige noget der boblede over i mit hoved ;)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver altså lige nødt til at skrive til dig....

Jeg synes simpelthen du STRÅLER på alle de nye billeder jeg ser af dig... Og du er simpelthen så sej, at du bare knokler på, og bokser og hulaer og hvad ved jeg, for at opnå dit mål!

Du er en kæmpe inspiration for mig, og jeg GLÆDER mig allerede til at komme i gang med at kæmpe mod kiloene... Jeg håber bare jeg kan gøre dig kunsten efter... Det er simpelthen så helt vildt flot gjort af dig!!

Jeg bliver glad af at mærke din gejst i de forskellige tråde herinde... Og jeg er sikker på at det nok skal lykkedes for dig at nå dit endelige mål!!

Bare lige noget der boblede over i mit hoved ;)

Knus

Hvor er du bare sød Christina.. :kiss

jeg synes ikke selv jeg er sej. synes tit jeg falder i, men netop at kunne regne med støtte herfra kommer jeg op igen og kæmper videre..

Jeg er glad for jeg giver lyst til at tage kampen op også.. det dejligt det smitter.

Og tusinde tak for de søde ord de betyder rigtig meget for mig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag: Løb 3 km

Tirsdag: Hulahop ring 1 time

Onsdag: Løb 5km + boksning 1t.

Torsdag: løb 3 km

Fredag: løb 4 km

Lørdag: Zumba 1t. + løb 2 km

søndag: Løb 5 km + hulahop 40min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag: Løb 3 km

Tirsdag: Hulahop ring 1 time

Onsdag: Løb 5km + boksning 1t.

Torsdag: løb 3 km

Fredag: løb 4 km

Lørdag: Zumba 1t. + løb 2 km

søndag:

S E J E :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så SEJ søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S E J E :glad

Du er så SEJ søde

Tak søde piger .. :) håber det giver lidt på vægten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast du er flot på dit nye avatar.. WOOOOOOW Hottie.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast du er flot på dit nye avatar.. WOOOOOOW Hottie.. :)

Hvor er du sød tak .. Ansigtet er virkelig også et af de steder jeg har tabt mig mest...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig losset mig selv igang igen.. og nu nåede jeg endelig mit første delmål (herinde) Under 70kg... Hvor er det bare fantastisk at se vægten skriver noget i 60'erne i stedet for 70'erne...

Jeg har i den anledning ændrede min ticker fra hvad jeg har tabt siden 1 måned efter fødslen.. lige for at minde mig selv lidt mere om hvad der sker når man glemmer fornuften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE :yay - det er helt vildt syret når man skifter fra en 10'er til en anden ... nedad altså ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare kæmpe stort Sandie :) Du er så mega sej altså.. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde piger.. i holder mig sq igang... :kiss

Nogle gange har man lyst til at give op.. synes selvom vægten rykker sig lidt at ingenting sker på maven...

Så hjælp mig lige.. kan man se noget.. det er med 2 mdr. mellemrum

Og vil meget gerne have ærlighed !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger.. i holder mig sq igang... :kiss

Nogle gange har man lyst til at give op.. synes selvom vægten rykker sig lidt at ingenting sker på maven...

Så hjælp mig lige.. kan man se noget.. det er med 2 mdr. mellemrum

Der er bestemt sket noget søde.... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sket meget synes jeg! og det er bare på 2 mdr! Jeg kender god tdet med at synes det er træls selvom man kan se vægten går nedad men når man ser sig i spejlet er det bare det samme, men det er tydeligt at se hvor meget du taber dig Sandie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald sagtens se det søde!! Og det er helt ærligt... Maven er blevet mindre, uden tvivl! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da der er da helt sikkert forskel - der er fx ikke plads til mellemlægspapir på maven mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER