My-Moren

Teoriprøve...

16 indlæg i dette emne

Jeg skal snart op til teoriprøven, i forbindelse med kørekortet og jeg er ved at, undskyld mig, skide grønne grise.

:boo :o :wacko :unsure :( :puke

Jeg øver mig både hos min kørelærer og herhjemme.

Dog har jeg læst mig lidt til og hørt lidt om, at prøverne til selve teoriprøven skulle være nemmere end dem man får hos sin kørelærer....

Hvad er jeres oplevelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Teoriprøven er meget logisk syntes jeg.

Gå efter din første indskydelse, det er somregel det bedste :) Jeg fik 2 fejl til min teoriprøve fordi jeg blev usikker og ændrede mine svar, hvor det oprindeligt havde været rigtigt. Det er meget logisk, hvad der sker og du skal egentligt bare tænke over hvad du ville gøre i den givende situation, som der beskrives på billedet. :)

Jeg håber nervøsiteten vender lidt, det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå :kram2

Jeg synes absolut at teoriprøven var lettere, når det var den "rigtige" :) Jeg havde altid en del fejl når jeg øvede, men bestod til selve prøven i første forsøg :)

(Til gengæld skulle jeg til 4 køreprøver før det lykkedes at få kortet :shooter)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at teoriprøven var ret svær, fordi det gik så hurtigt. Nåede ikke at sætte krydserne de rigtige steder osv., så jeg endte op med 7 fejl i den første teoriprøve. Skal så lige pointere at jeg overhovedet ikke følte mig parat til at gå op første. Manglede to teorileksioner og fire køretimer, før jeg egentlig måtte gå op, men min kørelærer pressede på.

Men jeg bestod den så i andet forsøg med kun én fejl. Synes helt klart også at den var nemmere, end første gang.

Selve køreprøven bestod jeg i første hug. Det er piece of cake, også selvom man er lidt nervøs. Lavede faktisk en del fejl, men den prøvesagkyndige var ret sød og overbærende ;)

Held og lykke! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså man siger jo at teorien kan man jo læse sig til, så tror ikke du skal være nervøs, hvis du har fulgt undervisningen og læst mere end side 1 i teoribogen (jeg forsøgte at læse mere end side 1 men faldt i søvn hver gang, så opgav)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og hvis de spørger i testen om man vil bruge horn er svaret nærmest altid nej med mindre det er en meget farlig situation :) Det er hvad jeg kan huske... Kan ikke huske hvor mange fejl jeg havde men prøven var sq let :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker ikke teoriprøven som den værste. Havde vist en enkelt fejl. Bestod også køreprøven i første forsøg. Meeen, det er så også.. øh 15 år siden :blink (føler mig gammel)

Jeg kan også huske, at jeg gav 6.700 kr for kørekortet, som jeg selv betalte, og at jeg havde 6 køretimer. Det må man vist slet ikke mere.

Nogle år senere tog jeg mc kørekort (har vist haft små 10 år nu). Der er teoriprøven stort set det samme som til bil. Bestod med 0 fejl :D

Min mand tog kørekort for godt 4 år siden, og bestod også men 0 fejl (han ville slå min ene fejl ;) ).

Det skal nok gå altsammen. Jeg husker ikke, at der var den store forskel på prøverne inden, og så den til den rigtige teoriprøve.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke cd-rommen? Den øvede jeg mig meget med. Så kommer man ligesom ind i tankegangen, som faktisk er ret logisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, den virkede nemmere end de opgaver, man fik stillet af sin kørelærer. Så jeg er sikker på, du nok skal klare den. Den er meget logisk, og selvom billederne er gamle og af pænt dårlig kvalitet, er det alligevel nemt at overskue dem.

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der var både lette og svære spørgsmål. men hvis man lige tænkte sig lidt ekstra om ved dem, og brugte logikken, så gik det fint.. jeg tror jeg havde 3 fejl. Så jeg bestod. på mit teorihold var der kun en der ikke bestod.

Jeg er sikker på du klarer det :) held og lykke herfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt en side på nettet, hvor man kunne tage teoriprøver, der mindede om dem, man kommer op i.

Jeg syntes ikke teoriprøven var slem. Jeg er normalt ret eksamensangst, men det er jo ligesom en skriftlig eksamen, så du skal ikke stå til regnskab på samme måde. Det synes jeg hjælper.

Og så kan du altid tage den igen, hvis du dumper ;) - hvad du selvfølgelig ikke gør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :D Var oppe i dag og bestod med 1 fejl :yay

Og havde det nok lidt som annette s, nogen spørgsmål var sværere end andre :) Men hey jeg bestod ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

stort tillykke :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER