Pumpkins

Vis mig, hvad du sukker efter!

56 indlæg i dette emne

Ja, det er simpelthen så sejt og praktisk og "møbel-agtigt" det køkken. Jeg har en drøm om at bygge eget hus med det køkken dér. Men bortset fra det, så har Ikea altså nogle superfede og fleksible køkkenløsninger.

Vi har en massiv træbordplade, som var her da vi flyttede ind. Den er (var) flot, men lidt svær at holde i længden. Vi havde en dag en ny pose kartofler stående på bordet, og det viste sig så at der var en rådden kartoffel i bunden, så væsken sivede (sev?) ned i bordpladen og det blev rigtigt grimt. Så jeg har slebet den ned (DET er altså nemt) og lakeret den sort med Trip Trap Køkkenbordsolielak - det er blevet ret godt. Og så med en sort fuge langs kanten.

Træbordplade er nok den flotteste løsning af de lidt mere rimelige, men synes hurtigt de bliver grimme, hvis man ikke vedligeholder dem. Og lets face it, min mand og jeg vil gerne springe over, der gærdet er lavest når det gælder huslig vedligehold:) Overvejer at spendere på en Corian-bordplade, og så købe et IKEA-køkken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg drømmer om denne her :kuller

2541563_Sauce_boat_521207157e43f.jpg

Og de her dybe tallerkner

2546606_Deep_plate____6_524bfa2f10f46.pn

Jeg drømmer også om de dybe tallerkner - de vil stå så pænt til RC platinum

Og om opbevaringskrukkerne. Og kage opsatsen. Og og og

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om denne her :kuller

2541563_Sauce_boat_521207157e43f.jpg

Og de her dybe tallerkner

2546606_Deep_plate____6_524bfa2f10f46.pn

Haha. Selvfølgelig :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Selvfølgelig :D :kiss

Hahaha :lol jeg kunne have skrevet mange flere ting jeg drømmer om! Men det er i hvert fald mine næste store køb - skal bare lige spare lidt mere op haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sukker efter er gammelt FDB sofabord, men er for nærig til at give 3500 kr for et gammel slidt bord <_< Nu søges nettet tyndt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER