Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg skal til Depeche Mode koncert i aften :yay

Lige det jeg skulle til at skrive... Glæder mig top meget til at skulle til koncert med min mand og at Edith skal passes af mine veninder.. Hurra for dem :yay

At Edith sov hele natten uden en lyd og at hun bare fester på gulvet, så jeg lige kan slappe lidt af (men :numse at hun kun sov max 40 minutter til formiddagslur)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min mor kom herind for at aflaste mig, der har det skidt og ikke kunne overskue en hel dag med en frisk Filippa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til poledance idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er fredag imorgen og manden er hjemme i HELE 3 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og at min datter vågnede efter sin lur, stod op i sengen og med ægte undren spurgte " rafraf henne?" (rafraf er hendes yndlingsbamse - en giraf-putteklud). Jeg løfter dynen og med oprigtig glæde tager hun rafraf op og siger "der er du, rafraf, lippa ikke finde dig" :D

Årh! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd :loveshower Tænk, at jeg ikke har set den før?!

I dag har det gjort mig glad at genlæse hele 'min vej til graviditet' s-tråd :wub

Og at læse hele denne tråd! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anabella snakkede så meget med sig selv i barnevognen, mens jeg kiggede på tøj, at folk kom hen til hende og snakkede med hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er i London og i aften skal til koncert med nogle skønne tøser!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft en fantastisk dag i Haunstrup dyrepark sammen med nogle skønne BK-piger og deres børn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende her :biglove

944415_10151513557827685_73072631_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Bella sov på en halv time i sin egen seng!! Det er allerede 40 minutter hurtigere end i søndags :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft en fantastisk dag i Haunstrup dyrepark sammen med nogle skønne BK-piger og deres børn :yay

:ditto

At Mie bare var total Koala og GAD putte med hendes mor :biglove

At jeg blev kontaktet af en veninde jeg ikke har set i flere ÅR som spurgte om ikke hun og hendes 6 mdr gamle datter må komme herhjem en dag i næste uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft en fantastisk dag i Haunstrup dyrepark sammen med nogle skønne BK-piger og deres børn :yay

:ditto

Og bliver bare så glad af at kigge på billederne af Marius med gedekid i barnevognen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min fantastiske mand har bagt de lækreste scones og en fantastisk chokoladekage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har sovet 10 timer i nat kun afbrudt et par gange :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har fri idag og de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har vundet en fotosession igennem babysam :D

At solen titter frem gennem skyerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At læse i tråden "Hemmelig" under "Vil gerne være gravid" :D

Og selvfølgelig at eksamen er overstået - og BESTÅET! Og jeg nu har sommerferie/barsel frem til september :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er fredag, at jeg skal over og lure på Norlie lagersalg nu (farligt at arbejde 2min derfra!) og at chefen giver kage i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle se min dejlige mand efter at have undværet ham næsten et HELT døgn ;) :o

Tanken om, at der er 6 dage til SOMMERFERIE!!

Oreos dyppet i kaffe (my guilty pleasure for the day) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At da jeg satte mig i sofaen imorges og tudede (over menssmerter) kom min mand kærligt hen og spurgte, hvad der var galt og gav mig et kram og imens kravlede Mar hen, kiggede forundret på mig og rakte armene frem, og da jeg tog ham op puttede han sig ind til mig, det var virkelig som om at han ville trøste sin mor.

Mine to søde omsorgsfulde mænd :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At da jeg satte mig i sofaen imorges og tudede (over menssmerter) kom min mand kærligt hen og spurgte, hvad der var galt og gav mig et kram og imens kravlede Mar hen, kiggede forundret på mig og rakte armene frem, og da jeg tog ham op puttede han sig ind til mig, det var virkelig som om at han ville trøste sin mor.

Mine to søde omsorgsfulde mænd :kuller

Årh! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og at Valdemar bare fjogegriner helt vildt idag. Total latterklub den sidste halve time: Han griner "falskt", det får os til at grine ægte og så griner han også ægte. Top hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige blevet tjekket ud af 2 håndværkere her på kontoret, de gik fordi og fik sagt lidt for højt 'hun så sku godt ud' :P Så nu sidder jeg her og smiler stadigvæk :) Det er så skønt vi har håndværkere pt på mit job, for normalt er det total kvindearbejdsplads, så det er rart med en anden tone ;)

Og vi vågnede imorges til lyden af Dicte der sad i sengen og grinede, totalt frisk og klar til en ny dag :biglove Hold op hvor vi elsker hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i dag har været UDENFOR, ved i hvor godt det føles efter 4 dage på sofaen? Det var ikke så længe, men altså det var goooodt!

At jeg i dag har købt lidt ind til barnedåben, jeg glæder mig så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.