Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Er så enig. Total hygge :wub

Altså jeg gad godt at bo hjemme hos jer nogen gange. Lyder som om i har det rigtig hyggeligt og dejligt :-)

Vi har det også hyggeligt og dejligt herude på landet. Selvom der også er en masse der skal laves herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt møde med SP! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores helt fantastiske dagplejemor :yay

Samt rigtig godt forældre møde om motorik igår, har allerede brugt et af tricksene = baby som fandt ro i sin krop på 15 minutter mod normalt 45 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt være nogen måske vil synes dette er lidt klamt, men kan virkelig ikke lade være med at grine af det. Efter jeg fik fjernet min blindtarm har jeg virkelig problemer med at komme af med afføring og ville derfor bestille et klyx på apotekets webshop. Da jeg så kommer til betaling kan jeg vælge om jeg vil have det pakket ind. Jamen, selvfølgelig da. Det er da lige det jeg skal have gjort med et afføringsmiddel! :lol

post-2846-0-77899000-1442440382_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt være nogen måske vil synes dette er lidt klamt, men kan virkelig ikke lade være med at grine af det. Efter jeg fik fjernet min blindtarm har jeg virkelig problemer med at komme af med afføring og ville derfor bestille et klyx på apotekets webshop. Da jeg så kommer til betaling kan jeg vælge om jeg vil have det pakket ind. Jamen, selvfølgelig da. Det er da lige det jeg skal have gjort med et afføringsmiddel! :lol

Altså det er da en gave at komme af med noget hvis man har problemer, så hvorfor ikke?! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået vaskemaskine og vasker tøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige aktiveret en sæbedispenser med min røv - hvilket i sig selv også kunne høre hjemme i brokketråden, men måtte sgu alligevel grine, da jeg fik set mig selv i spejlet med kæmpe meget hvidt sæbeskum over hele højre balle :lolhit for helvede altså... gravid og elegant!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige aktiveret en sæbedispenser med min røv - hvilket i sig selv også kunne høre hjemme i brokketråden, men måtte sgu alligevel grine, da jeg fik set mig selv i spejlet med kæmpe meget hvidt sæbeskum over hele højre balle :lolhit for helvede altså... gravid og elegant!

Tak for et godt grin! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brev på e-boks fra patientombuddet :yay

Der kan gå op til 12 mdr før de laver en afgørelse( :o ), men der er hele 9 kritik punkter som de undersøger nærmere, OG de har sendt sagen til region Midtjylland!!!

Det er måske mega underligt, at blive glad over sådan noget... Men jeg synes simpelthen at det er så rart, at der sker noget!

Det kan jeg godt forstå at du bliver glad over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt tid til fotograf d. 8. November :yay

Så skal der tages billeder af mine piger og os som familie :loveshower

Tror nok lige det bliver en nem julegave i år til vores forældre! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige aktiveret en sæbedispenser med min røv - hvilket i sig selv også kunne høre hjemme i brokketråden, men måtte sgu alligevel grine, da jeg fik set mig selv i spejlet med kæmpe meget hvidt sæbeskum over hele højre balle :lolhit for helvede altså... gravid og elegant!

:lol :haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik taget mig sammen til at ringe til a-kasse og kommune, så er jeg lidt tættere på barsel! Men det var godt nok underligt at opsige tilskuddet til pasning af W.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik taget mig sammen til at ringe til a-kasse og kommune, så er jeg lidt tættere på barsel! Men det var godt nok underligt at opsige tilskuddet til pasning af W.

Kan du genoptage tilskuddet efter barsel, eller går det tabt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du genoptage tilskuddet efter barsel, eller går det tabt?

Kommunedame sagde at jeg kan optage tilskud bagefter (har 4 mdr tilbage), men jeg tør ikke regne med det. Jeg kan jo så heldigvis søge til N i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommunedame sagde at jeg kan optage tilskud bagefter (har 4 mdr tilbage), men jeg tør ikke regne med det. Jeg kan jo så heldigvis søge til N i stedet :)

Ok. Jeg tænkte bare, at det ville være rart for jer at få de ekstra mdr oveni, så de ikke bare går tabt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Jeg tænkte bare, at det ville være rart for jer at få de ekstra mdr oveni, så de ikke bare går tabt :)

Ja helt sikkert! Jeg håber det også :) De er så til en mindre takst end nu, fordi W er over 3 (børnehaver er billigere end vuggestuer).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se på den babynest, jeg fik i tidlig barselsgave af min søde veninde i går. Hun havde besluttet sig for at lære at sy, og ville så lave sådan en til mig som en overraskelse - og den er simpelthen bare så fin! Jeg har de bedste veninder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brev på e-boks fra patientombuddet :yay

Der kan gå op til 12 mdr før de laver en afgørelse( :o ), men der er hele 9 kritik punkter som de undersøger nærmere, OG de har sendt sagen til region Midtjylland!!!

Det er måske mega underligt, at blive glad over sådan noget... Men jeg synes simpelthen at det er så rart, at der sker noget!

Hvor er det godt der sker noget :kram2 Det kan jeg godt forstå du jubler over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft besøg af min SP om en snak om min efterfødselsreaktion og har fået stor ros for mit arbejde med mig selv :glad Nu har jeg fået til opgave at lære at klappe mig selv på skulderen også... Inden onsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft besøg af min SP om en snak om min efterfødselsreaktion og har fået stor ros for mit arbejde med mig selv :glad Nu har jeg fået til opgave at lære at klappe mig selv på skulderen også... Inden onsdag...

Dejligt Anita :kram2 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt Anita :kram2 :super

Ja det er nu lidt fedt at få lidt ros ;) Det giver lidt på plus kontoen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft besøg af min SP om en snak om min efterfødselsreaktion og har fået stor ros for mit arbejde med mig selv :glad Nu har jeg fået til opgave at lære at klappe mig selv på skulderen også... Inden onsdag...

 

Altid dejligt at få lidt anerkendelse, når man har anstrengt sig :) Er sikker på at det klap på skulderen er velfortjent :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nu lidt fedt at få lidt ros ;) Det giver lidt på plus kontoen...

Det er fuldt fortjent!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk besøg af jordemoderen!

Og en tiltrængt tur til frisøren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fantastiske elektriker genbo! Han og A render rundt og får styr på alt hvad vi skal have købt af el grej til huset. :glad Nåh ja, og så kommer han også og laver hele skidtet for os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.