Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Færdiglavet pizzabund der bare skal have fyld på og så i ovnen = men aftensmad efter en weekend med to fødselsdage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nye lækre hovedpuder :biglove

Glæder mig til sengtid (især efter en bæ nat!)

Dejlig fødselsdagsfejring af Luna! - nu mangler hun kun et par hundrede, før hun kan få sin længe ventede trampolin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min far er ;) De har været ovre og besøge min onkel :)

Aha, jeg mente nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har spontant fået jævnaldrende Isak med hjem. Han bor 50m væk og de leger bare SÅ fint. De kommer med 90% sikkerhed til at gå i klasse sammen, så det ville jo være super, hvis de svinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min fantastiske kæreste helt af sig selv har planlagt en romantisk aften bare for os to, inden bebs kommer :loveshower

Vi skal på bisonfarm med rundtur og efterfølgende spisning :D jeg glæder mig helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville også gøre mig glad ;)

Det var også tiltrængt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine forældre tager brunsviger med hjem til mig fra Fyn :yay

Det er der simpelthen ingen bagere i København, der kan finde ud af at lave <_< :rolleyes

Bager du det aldrig selv? Det er ret nemt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bager du det aldrig selv? Det er ret nemt. :)

Nej det har jeg faktisk aldrig prøvet. Min mor har forsøgt, men det bliver jo slet ikke som dem, man kan få på Fyn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg faktisk aldrig prøvet. Min mor har forsøgt, men det bliver jo slet ikke som dem, man kan få på Fyn ;)

Hmm, selvom jeg har boet 6 år i Odense så er min erfaring med fynsk brunsviger faktisk ret begrænset, så tør ikke udtale mig om forskellen. Jeg kan kun konstatere, at den jeg bager smager RET godt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, selvom jeg har boet 6 år i Odense så er min erfaring med fynsk brunsviger faktisk ret begrænset, så tør ikke udtale mig om forskellen. Jeg kan kun konstatere, at den jeg bager smager RET godt! :P

Opskrift og fif modtages - har lige selv præsteret en katastrofe til en brunsviger i formiddags :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opskrift og fif modtages - har lige selv præsteret en katastrofe til en brunsviger i formiddags :rolleyes

:ditto

Altså undtagen katastrofe i formiddags - vil bare gerne have en god opskrift ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opskrift og fif modtages - har lige selv præsteret en katastrofe til en brunsviger i formiddags :rolleyes

Skal nok prøve at huske det, næste gang jeg sidder ved en comp - ellers må du gerne rykke mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, selvom jeg har boet 6 år i Odense så er min erfaring med fynsk brunsviger faktisk ret begrænset, så tør ikke udtale mig om forskellen. Jeg kan kun konstatere, at den jeg bager smager RET godt! :P

Jamen den opskrift vil jeg da rigtig gerne prøve så :)

Synes at dem man køber i København er tørre og hårde i snasket. Slet ikke lækre og bløde som på Fyn. De må have en hemmelig opskrift :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne veninde har født en fantastik fin lille dreng :glad

Er bare så glad på deres vegne at det næsten gør op for at vi har haft en rigtig dårlig dag herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen den opskrift vil jeg da rigtig gerne prøve så :)

Synes at dem man køber i København er tørre og hårde i snasket. Slet ikke lækre og bløde som på Fyn. De må have en hemmelig opskrift :D

Odense marcipan har en skønner opskrift!

Og nej, brunsviger i Kbh er skod - slet ikke svumset og klæg nok, og de er også nærige med snask! Slet ikke det samme!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg faktisk aldrig prøvet. Min mor har forsøgt, men det bliver jo slet ikke som dem, man kan få på Fyn ;)

Tricket er at den ikke må hæves og bages hårdt, og så rører jeg altid en lille smule kagecreme i farinblandingen inden jeg fordeler det på bunden - kærlig hilsen en inkarneret fynbo/bondekone, der laver en fantastisk brunsviger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm var simpelthen bare været en engel hele weekenden! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tricket er at den ikke må hæves og bages hårdt, og så rører jeg altid en lille smule kagecreme i farinblandingen inden jeg fordeler det på bunden - kærlig hilsen en inkarneret fynbo/bondekone, der laver en fantastisk brunsviger :D

Må jeg få din opskrift? Eller er den også hemmelig? :p :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odense marcipan har en skønner opskrift!

Og nej, brunsviger i Kbh er skod - slet ikke svumset og klæg nok, og de er også nærige med snask! Slet ikke det samme!!

Måske jeg skal give det der hjemmebag et forsøg ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm var simpelthen bare været en engel hele weekenden! :loveshower

:ditto med Elliot! Det er bare skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto med Elliot! Det er bare skønt!

Det er så fantastisk når de små trolde minder os om, hvorfor vi så gerne vil have flere... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har taget mig sammen til at få liv i min blog igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg få din opskrift? Eller er den også hemmelig? :p :D

Jeg vil gerne finde den til dig, hvis jeg husker det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om min mand og min søn, der leger med schleich-dyr på gulvet :biglove Man kan sige meget om min gemal, og vi er ikke altid enige om junior heller, men hvor er han bare hammersej til virkeligt at lege med junior - fidusen var helt henført af begejstring :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alt var ok :glad nu skal jeg bare tabe mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.