Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Jeg har ægløsning!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øllebrød som jeg lige har lavet - og den er blevet bitchin' go, hvis jeg selv sku sige det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt besøg fra sundhedsplejersken og bette har taget på :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bustur med min bus-elskende dreng :glad Vi nåede også kun lige hjem i haven før vi måtte tegne busser med kridt i hele forhaven :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :P

 

Tillykke :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg valgte at holde V hjemme fra bh idag. Han har godt nok været pylret, og det har givet lidt konflikter og lidt mindre opmærksomhed til E.

MEN vi har bygget duplo, lavet togbane, spillet vendespil, spillet Nintendo sammen, leget læge og Valdemar har spist 5 (!!!!) rugbrødsmadder. Nu putter vi i sofaen og ser Skæg :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :p

Flæskesteg er så meget kærlighed!!! :biglove Tillykke til jer to.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har meldt mig som frivillig hos Dansk Flygtningehjælp, og skal være med til at starte et cafeprojekt op.. :loveshower Det giver mig ro at gøre et eller andet! Og jeg har ikke råd til at sende flere penge.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flæskesteg er så meget kærlighed!!! :biglove Tillykke til jer to.. :kram

Det er hvert fald en vinder ved A :D

Og tak. :kiss Jeg glæder mig til at få ham hjem. Min dejlige mand. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har meldt mig som frivillig hos Dansk Flygtningehjælp, og skal være med til at starte et cafeprojekt op.. :loveshower Det giver mig ro at gøre et eller andet! Og jeg har ikke råd til at sende flere penge.. :lol

Fedt søde :yay :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærlig kæreste, dejlig bette trold og vafler :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :p

Tillykke, håber I får en dejlig aften :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang.

Hvor skønt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang.

Fedt at hører :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet moster igen i nat :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet moster igen i nat :wub

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet moster igen i nat :wub

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet moster igen i nat :wub

 

Tillykke  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend om 1,5 time!

Og 10 arbejdsdage tilbage! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.