Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En dejlig mand der endnu en gang ligger skulder til tudemarie aka mig!

Han opfangede den var gal før jeg selv gjorde, dejlige mand!!!

At jeg kun har 3 uger + 1 dag tilbage på arbejde! Selvom jeg kommer til at savne menneskerne så kommer jeg ikke til at savne jobbet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var det dyrt så? :)

2,8 mill. Men vi fik det ned fra 3,3 mill fordi de alligevel havde haft det til salg et års tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har siddet til et møde på arbejdet, hvor min chefs chef (vice president) har diskuteret med den anden vice president om hvad mine ressourcer skal bruges på. De kunne ikke blive enige - så det er lige før det skal op til direktøren :blink

Dejligt at vide man er eftertragtet og at de høje folk ved jeg er eksperten :)

Fedt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2,8 mill. Men vi fik det ned fra 3,3 mill fordi de alligevel havde haft det til salg et års tid :)

Fedt :) Det er det samme vi har givet i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) Det er det samme vi har givet i dag.

 

Vi var også heldige de ville gå ned for markedet lå meget højere den gang. Vi har lige fået vurderet huset og der blev det vurderet højere end det vi har givet og vi har lavet forbedringer igen, så vi gjorde en god handel :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også heldige de ville gå ned for markedet lå meget højere den gang. Vi har lige fået vurderet huset og der blev det vurderet højere end det vi har givet og vi har lavet forbedringer igen, så vi gjorde en god handel :)

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg kom hjem fra bh med Ronja sov Liv, så Ronja og jeg fik leget med kameraet hvor jeg fik taget et par (eller 40 :D) billeder af Ronja. Både gode og knap så gode ;) Bagefter lavede vi madpandekager sammen mens vi dansede til Hr. Skægs musik :kuller Da Jonas kom hjem skulle han selvfølgelig også være med :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg kom hjem fra bh med Ronja sov Liv, så Ronja og jeg fik leget med kameraet hvor jeg fik taget et par (eller 40 :D) billeder af Ronja. Både gode og knap så gode ;) Bagefter lavede vi madpandekager sammen mens vi dansede til Hr. Skægs musik :kuller Da Jonas kom hjem skulle han selvfølgelig også være med :D

Årh det lyder dejligt!! :Loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :super :respekt

 

 

Fedt :)

 

 

 

Fantastisk følelse, forestiller jeg mig! :glad

 

 

Fedt! :respekt

 

Det er SÅ fantastisk en følelse! :yay Jeg har gået og været hel høj resten af dagen :D Det er lige før jeg er fristet til at bede om lønforhøjelse :P

 

Og så håber jeg bare den anden vice president får sin vilje - for det er en opgave jeg virkelig gerne vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt vidunderlige mand, min mor, mine ene storsøster og mine venner/veninder - som alle bare sender så meget kærlighed til mig at jeg næsten bobler helt over  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica det dejlige menneske :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica det dejlige menneske :biglove

Årh tak.. Det var virkelig sødt sagt..

Har fuldstændig den samme tanke om dig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica det dejlige menneske :biglove

Var Pakhuset ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og laver næste års kalender :glad Det er SÅ hyggeligt med alle de billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var Pakhuset ok?

Ja det var rigtig fint.. Lækker mad.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået bagt en kage til tøsehygge i morgen aften :-) senere skal manden hente en skænk og puslekommode hjem...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Caro hygger hos sin mormor, og jeg snart skal derud :-) Tror jeg vil købe en buket blomster til min mor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Caro hygger hos sin mormor, og jeg snart skal derud :-) Tror jeg vil købe en buket blomster til min mor...

Er I begyndt at have kontakt igen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var rigtig fint.. Lækker mad.. :)

Ja lækker mad :) tak for anbefalingen Sara :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak.. Det var virkelig sødt sagt..

Har fuldstændig den samme tanke om dig :biglove

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige skønne bk piger, der har trøstet mig dagen lang :lovebk

Min søde mand, der tålmodigt har krammet og sagt "Det skal nok gå alt sammen" ca. tusind gange idag.

Og ikke mindst min dejlige lille dreng, der:

- Så mig med en skål yoghurt og spurgte, om jeg spiste sovs :lol

- Griner og hygger og er helt upåvirket af syg og trist mor, bortset fra, at han har puttet mig lidt med dynen og aet mig på hovedet :biglove

- Siger "Lille pus" og "Mor sød" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var rigtig fint.. Lækker mad.. :)

Super! tror vi skal derned når vi har bryllupsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lækker mad :) tak for anbefalingen Sara :kiss

:Super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne:

 

Ja, det har vi haft i noget tid nu. Det går rigtig godt :-)

 

Købte blomster og chokolade. Hun blev rigtig glad og jeg hentede en glad, men træt pige der havde mega hygget med sin mormor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også sådan Jonas og jeg gjorde. Det var skønt at kunne gå og kigge på områder og typer af huse uden noget jag.

Det pudsige er så at vi faktisk endte i et hus vi ud fra billederne på nettet havde udelukket men fordi vi lige havde en time mellem to andre åbne huse og der var åbent hus der tog vi ud og kiggede alligevel og blev meget positivt overrasket :)

Sjovt, det var præcis det samme med vores hus :) Havde set det på nettet flere gange, men det passede lige med et hul mellem to andre huse, og så kunne vi jo ligeså godt bruge tiden. Og så var vi solgt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.