Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg lige har bestilt min fødselsdagsgave fra Jesper (selvom der stadig er en måneds tid til, men som jeg sagde til ham, skulle han slå til nu hvor der var 30%). Et par Angulus vinterstøvler :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt. Noget der så kan ordnes?

Både ja og nej. Det kan ordnes med en operation, men det væske som jeg har i håndledet(som de endelig har fundet ud af), er placeret "åndsvagt" i forhold til knogler og til at der kommer store risikoer for om jeg vil kunne bruge det 100% optimalt bagefter. Så lægen anbefalede at jeg fik suget væsken ud med en kanyle(på forsøgs basis, da han ikke var sikker på at det kunne gøres), da han helst ikke ville operere når der var store risikoer.   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årets, næsten første, klementin :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se?

Så skal jeg lige have taget et billede :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har bestilt min fødselsdagsgave fra Jesper (selvom der stadig er en måneds tid til, men som jeg sagde til ham, skulle han slå til nu hvor der var 30%). Et par Angulus vinterstøvler :loveshower

Uuuuh :yay er det dem her du har bestilt? http://www.boozt.com/dk/da/angulus/7349_8448546/8449262?navId=59717&group=brandwall

Jeg modtog dem lige med posten i går, efter at have betalt 1599 kroner for dem.,, og så er de på tilbud i dag!! :O har lige skrevet en mail til boozt, om jeg kan få rabatten uden at jeg behøver at sende støvlerne retur og bestille nye...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh :yay er det dem her du har bestilt? http://www.boozt.com/dk/da/angulus/7349_8448546/8449262?navId=59717&group=brandwall

Jeg modtog dem lige med posten i går, efter at have betalt 1599 kroner for dem.,, og så er de på tilbud i dag!! :O har lige skrevet en mail til boozt, om jeg kan få rabatten uden at jeg behøver at sende støvlerne retur og bestille nye...

Arrrrrgh, og de arauto rap støvler jeg købte til Thea er også på tilbud til minus 30% nu!! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har købt billetter til Stig Rossen julekoncert! Bare til min mor og mig! Jeg har drømt om det siden jeg var ??? MEGET ung!

Det er egentlig ikke penge jeg har! Men dem finder jeg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har hygget med mine piger her til morgen, med the og morgenboller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik endelig lov til at komme ud i "friheden" i en små ti minutter. Aldrig har en lille gåtur og noget frisk luft føltes bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh :yay er det dem her du har bestilt? http://www.boozt.com/dk/da/angulus/7349_8448546/8449262?navId=59717&group=brandwall

Jeg modtog dem lige med posten i går, efter at have betalt 1599 kroner for dem.,, og så er de på tilbud i dag!! :O har lige skrevet en mail til boozt, om jeg kan få rabatten uden at jeg behøver at sende støvlerne retur og bestille nye...

Jep bare i den brune. Så alt mit fodtøj ikke bliver sort :D Har holdt øje i noget tid om de ikke snart kom på bud... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrrrgh, og de arauto rap støvler jeg købte til Thea er også på tilbud til minus 30% nu!! :O

Typisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep bare i den brune. Så alt mit fodtøj ikke bliver sort :D Har holdt øje i noget tid om de ikke snart kom på bud... ;)

De er altså bare så voldsomt lækre!!! :yay selvom jeg synes mine fødder der klodsede ud i dem :unsure men mon ikke jeg bare lige skal vænne mig til dem! :D

Ja, typisk at det kommer på tilbud lige efter man har købt! Men håber da at de er lidt samarbejdvillige, så jeg kan få bare lidt af rabatten. Det er lige godt omring 600 kroner jeg ville have sparet hvis bare jeg havde venter 2 dage med at købe :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er altså bare så voldsomt lækre!!! :yay selvom jeg synes mine fødder der klodsede ud i dem :unsure men mon ikke jeg bare lige skal vænne mig til dem! :D

Ja, typisk at det kommer på tilbud lige efter man har købt! Men håber da at de er lidt samarbejdvillige, så jeg kan få bare lidt af rabatten. Det er lige godt omring 600 kroner jeg ville have sparet hvis bare jeg havde venter 2 dage med at købe :O

Ellers må du købe dem nu og sende de andre tilbage! Men det virker jo tåbeligt!

Jeg elsker fodformede Sko - eller mine fødder gør :D Mine Chelsea støvler blev dog den 'smarte' udgave.

Mine andre vinterstøvler er et par skønne, praktiske Ecco støvler. De er gode i børnehaven og til leg i sne, men ikke til en tur i byen. I hvert fald knap så pæne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må du købe dem nu og sende de andre tilbage! Men det virker jo tåbeligt!

Jeg elsker fodformede Sko - eller mine fødder gør :D Mine Chelsea støvler blev dog den 'smarte' udgave.

Mine andre vinterstøvler er et par skønne, praktiske Ecco støvler. De er gode i børnehaven og til leg i sne, men ikke til en tur i byen. I hvert fald knap så pæne.

Ja det virker nemlig tåbeligt! Men tilbuddet udløber vist i morgen, og de har ikke svaret på min mail :unsure hvis jeg ikke hører fra dem i morgen, så tror jeg også at jeg gør det...600 kroner er alligevel meget at spare!

Hehe, mine fødder elsker vist også fodformet fodtøj, har jeg lige fundet ud af :P jeg har ikke haft gode vinterstøvler i 3 år, så jeg trængte virkelig også til et ordentligt par!

Hvad behandler du dem med? Jeg tænkte at jeg ville give dem en gang læderfedt og imprægnering bagefter, men så læste jeg et sted at læderfedt skulle ødelægge åndbarheden og at de skal behandles med noget specielt TEX imprægnering :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det virker nemlig tåbeligt! Men tilbuddet udløber vist i morgen, og de har ikke svaret på min mail :unsure hvis jeg ikke hører fra dem i morgen, så tror jeg også at jeg gør det...600 kroner er alligevel meget at spare!

Hehe, mine fødder elsker vist også fodformet fodtøj, har jeg lige fundet ud af :P jeg har ikke haft gode vinterstøvler i 3 år, så jeg trængte virkelig også til et ordentligt par!

Hvad behandler du dem med? Jeg tænkte at jeg ville give dem en gang læderfedt og imprægnering bagefter, men så læste jeg et sted at læderfedt skulle ødelægge åndbarheden og at de skal behandles med noget specielt TEX imprægnering :unsure

Angulus anbefaler selv man giver dem 2-3 gange med læderfedt før man tager dem i brug. Så det gør jeg - og har altid gjort med Silke Elia' også. De før oftest også en spray til sidst når det bliver vådt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først fødselsdags hygge for min ene søster med familien. Nu hygge med begge mine søster og min elskede lille nevø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tur i Givskud zoo bare os 4. Asger sov fra det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi nu er halvvejs med at sætte nye væg op i stuen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ferie i en hel uge, med min mand og vores datter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis alt går efter planen, og præsten er ledig en lørdag i december, så skal vi sgu giftes! :O :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går efter planen, og præsten er ledig en lørdag i december, så skal vi sgu giftes! :O :yay

Vildt! Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går efter planen, og præsten er ledig en lørdag i december, så skal vi sgu giftes! :O :yay

Vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går efter planen, og præsten er ledig en lørdag i december, så skal vi sgu giftes! :O :yay

Juhuuuu tillykke!!! Har han friet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.