Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Ved at gøre gode babyhandeler på facebook, og 24 uger henne idag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Theodor er så heldig at have den mest fantastiske tante Henrik! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aften ridetur med skøn veninde og galop på stubmark!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi vandt i fodbold idag. Det er lang tid siden det er sket sidst :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggedag på alle planer :)

Først familieshopping i Aalborg med trivelig tumling, som dog sørgede for at konditionen blev styrket for os alle i Bilka og IKEA :kuller :P

Godt hjemme også lidt dans og fjoller, for en lur var jo ikke nødvendig efter en powernap i bilen ;) Derefter aflevering af M. Hos moster og onkel, hvor mormor også kom, de skulle hygge og passe M. Mens manden og jeg tog på date :loveshower

Først slikblanding, så en tur på grill for at spise en ristet med det hele og drikke en Cocio, derefter i biografen, god placering i en "sofa", fingerfletning og kys i mørket :wub

M. Hentet og puttet, jeg er dødtræt og øm overalt, så vi er smuttet i seng :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Theodor er så heldig at have den mest fantastiske tante Henrik! :loveshower

"Tante" (?) Henrik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Theodor er så heldig at have den mest fantastiske tante Henrik! :loveshower

Det er så godt et billede af dem :yay

Selvom det hænger lidt anderledes sammen herhjemme, så er jeg også Onkel Louise efter min mands nevø sagde forkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idas ansigt da vi vækkende hende med vores måske kommende hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glade, seje piger som er startet i gymnasium, skole og vuggestue og klør på med hverdage med godt humør.  :yay Så har vi gode morgener selv om jeg stadig ikke helt har vænnet mig til at stå tidligt op og stadig skal vække Lilly.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af at tilpasse "nyeste emner og besvarelser" så jeg kun får det frem, der er relevant for mig! Eller måske mere korrekt - ikke får de tråde frem, der gør mig ked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af at tilpasse "nyeste emner og besvarelser" så jeg kun får det frem, der er relevant for mig! Eller måske mere korrekt - ikke får de tråde frem, der gør mig ked.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk aflevering i bh :loveshower

"Nu skal du gå mor" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggedag på alle planer :)

Først familieshopping i Aalborg med trivelig tumling, som dog sørgede for at konditionen blev styrket for os alle i Bilka og IKEA :kuller :P

Godt hjemme også lidt dans og fjoller, for en lur var jo ikke nødvendig efter en powernap i bilen ;) Derefter aflevering af M. Hos moster og onkel, hvor mormor også kom, de skulle hygge og passe M. Mens manden og jeg tog på date :loveshower

Først slikblanding, så en tur på grill for at spise en ristet med det hele og drikke en Cocio, derefter i biografen, god placering i en "sofa", fingerfletning og kys i mørket :wub

M. Hentet og puttet, jeg er dødtræt og øm overalt, så vi er smuttet i seng :zzz

Lyder som en skøn dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af at tilpasse "nyeste emner og besvarelser" så jeg kun får det frem, der er relevant for mig! Eller måske mere korrekt - ikke får de tråde frem, der gør mig ked.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en skøn dag :yay

Det var en skønt dag :loveshower

Men nøj jeg er bombet i dag :blink

Vi blev enige om, at vi er nødt til at prioritere vores forhold, så nu SKAL vi altså på date en gang om måneden! Om det er til frokost, biografen eller hvad, det gør noget for os, det kunne vi mærke bare på i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk aflevering i bh :loveshower

"Nu skal du gå mor" :D

:glad så er det til at klare :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad så er det til at klare :D

 

Ja det betyder bare SÅ meget :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot stadig er i vuggestuen og det går godt! Han har spist frokost der for første gang idag. Nu venter middagsluren.

 

Jeg savner ham… :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af at tilpasse "nyeste emner og besvarelser" så jeg kun får det frem, der er relevant for mig! Eller måske mere korrekt - ikke får de tråde frem, der gør mig ked.

:ditto (tak fordi du oprettede den tråd! :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Tante" (?) Henrik :D

Min brors kæreste gennem næsten 14 år. De gik fra hinanden for få måneder siden dog. :unsure :(

Men når min bror jo er morbror (mobber i daglig tale) så påhænget jo være en tante :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så godt et billede af dem :yay

Selvom det hænger lidt anderledes sammen herhjemme, så er jeg også Onkel Louise efter min mands nevø sagde forkert :D

Det er bare fantastisk at vi har endnu en i nærheden som kan tage Theodor.. Og han og min bror gik fra hinanden får få måneder siden efter 14 år, så det betyder bare noget helt særligt for mig at han stadig er i vores liv, og at Theodor også har en tante Henrik ligesom min søsters drenge altid har haft..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive ringet op fra skolen jeg var i vikariat på inden sommerferien. At de har brug for mig igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en skønt dag :loveshower

Men nøj jeg er bombet i dag :blink

Vi blev enige om, at vi er nødt til at prioritere vores forhold, så nu SKAL vi altså på date en gang om måneden! Om det er til frokost, biografen eller hvad, det gør noget for os, det kunne vi mærke bare på i går :)

Men det er det sikkert værd :)

Tror vi skal overveje noget lignende for forholdets skyld. Den date kan jo have mange former.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brors kæreste gennem næsten 14 år. De gik fra hinanden for få måneder siden dog. :unsure :(

Men når min bror jo er morbror (mobber i daglig tale) så påhænget jo være en tante :P

Nåå så forstår jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive ringet op fra skolen jeg var i vikariat på inden sommerferien. At de har brug for mig igen :yay

Fedt :yay

I et vikariat eller fast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.