Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En stille og rolig weekend på vej med kun mindstebarnet hjemme  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

5 års bryllupsdag i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 års bryllupsdag i dag :loveshower

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har købt roser til mig selv. Og nu tager vi ud og spiser frokost alene for første gang længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har købt roser til mig selv. Og nu tager vi ud og spiser frokost alene for første gang længe!

Dejligt :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har købt roser til mig selv. Og nu tager vi ud og spiser frokost alene for første gang længe!

:gp Og god tur! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor kommer i god tid inden Isaac skal hentes og at vi derefter tager hjem til mine forældre i Sønderjylland... Jeg trænger til weekend..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sov til 8.10 :yay God måde at starte weekenden på når vi plejer at være oppe kl. 6!

William (og mig) sov til 8:45. Total vildt. Den har ellers også været 6 herhjemme længe. Men ok, vi sov så næsten heller ikke i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William (og mig) sov til 8:45. Total vildt. Den har ellers også været 6 herhjemme længe. Men ok, vi sov så næsten heller ikke i nat <_<

Øv med skodnat. Jesper skrev lige at hun var vågnet 5.30 og peget på døren for at ville op, men han havde heldigvis fået hende overtalt til at lægge sig ned igen :yay Nu er jeg bare spændt på om hun vil sove til middag. Hun sover i hvert fald ikke endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 års bryllupsdag i dag :loveshower

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 års bryllupsdag i dag :loveshower

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med skodnat. Jesper skrev lige at hun var vågnet 5.30 og peget på døren for at ville op, men han havde heldigvis fået hende overtalt til at lægge sig ned igen :yay Nu er jeg bare spændt på om hun vil sove til middag. Hun sover i hvert fald ikke endnu.

Håber det går bedre med middagsluren hjemme ved jer. William var stang træt klokken 12, efter 45 minutters barnevognskamp gav jeg op. Nu sover han i soveværelset.

5XWLtxm.jpg

Der er et eller andet der stikker han, jeg ved bare ikke hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går bedre med middagsluren hjemme ved jer. William var stang træt klokken 12, efter 45 minutters barnevognskamp gav jeg op. Nu sover han i soveværelset.

5XWLtxm.jpg

Der er et eller andet der stikker han, jeg ved bare ikke hvad.

Han kan sikkert mærke mor har "ondt" :kiss

Silke Elia har ligget i barnevognen i 5 kvarter nu, men sover ikke. Men i det mindste får hun hvilet sig.

Edit: ingen lur i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sød og forstående chef... Hvor er det bare GULD værd!!  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu blevet skrevet op til Kählers jubilæumsvase, med lovning på at e får den hjem i næste uge :yay Tør næsten ikke tro på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi får ny vaskemaskine!!! :o

Vi tog et "long shot" og forhørte forsikringen om, om de dækkede ved lynskade - hvilket de gjorde og der kom en reparatør ud i dag og kiggede på den ødelagt vaskemaskine. 
Han mente bestemt at det ikke kunne betale sig, at få den repareret, så nu får vi penge til en ny (og den er allerede bestilt) - det fede ved den er; at den passer med vores tørretumbler, så vi kan nu få vaskesøjle = mere plads!! :D JAAAA :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mand!!! :biglove Hvis i tror det er jeres mand så må jeg desværre skuffe jer, for det dejligste eksemplar, han er altså min ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mand!!! :biglove Hvis i tror det er jeres mand så må jeg desværre skuffe jer, for det dejligste eksemplar, han er altså min ;)

Øv! Nu kommer du vel ikke også og siger at verdens dejligste tumling også er din?

 

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Nu kommer du vel ikke også og siger at verdens dejligste tumling også er din?

:D

Haha, næ for ham har jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan sikkert mærke mor har "ondt" :kiss

Silke Elia har ligget i barnevognen i 5 kvarter nu, men sover ikke. Men i det mindste får hun hvilet sig.

Edit: ingen lur i dag ;)

William endte med at tage 2,5 time, vildt alligevel.

Sejt at Silke Elia gider ligge i barnevognen så længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, næ for ham har jeg!

Han er dælme også kær at se på  :loveshower elsker små putte-basser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første karbad på det (næsten) færdige badeværelse :glad

Bliver sååå dejlig afslappet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mand!!! :biglove Hvis i tror det er jeres mand så må jeg desværre skuffe jer, for det dejligste eksemplar, han er altså min ;)

Og lige nu er det fortjent, at han er din! Så må du give "verdens dejligste mand" videre til en anden trængende på et tidspunkt :)

 

Jeg havde ham tre uger i sommerferien, hvor han agerede alene far og at tage sig af sin kone samtidig... De er gode, vores mænd :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige nu er det fortjent, at han er din! Så må du give "verdens dejligste mand" videre til en anden trængende på et tidspunkt :)

Jeg havde ham tre uger i sommerferien, hvor han agerede alene far og at tage sig af sin kone samtidig... De er gode, vores mænd :biglove

DET er de!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET er de!!!

Min er altså også ret sød! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.