Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En helt fantastisk dag med manden min og Ida.

UjASlL0.jpg

De to nyder bare rigtigt når Rasmus har fri. Ida nyder det mere end jeg gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg løb/gik 6 km i går og kun er øm i dag. Ingen smerter i knæet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været på vægten efter fødslen - 1 kilo mangler jeg så er jeg på samme vægt som før jeg blev gravid :)

Dicte og jeg har holdt telt tur i haven, hun er så sjov min store pige med alt det vi kan snakke om :kuller

Første besøg af sundhedsplejersken til Villa, som kun fik ros og allerede har taget over 100 gram på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ved et uheld har fundet ud af navnet på min fætters lille datter. Det er hemmeligt indtil dåben på søndag, men fordi jeg skal stå fadder, stod det i brevet fra kirken jeg modtog i dag. Super øv for dem, men yay for mig, for så kan jeg nå at sy en lille gave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestået min teoriprøve i dag med kun én fejl! :yay :glad :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt billetter til Knuthenborg Safaripark.

Og at min søde kæreste og hans bror, selvom de begge havde tidligt fri, alligevel bestemte sig for at lave svigerfars bil færdig, så vi kan køre i den i morgen. Den er meget større og med aircon.

Juhuuu! Tror det bliver fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været på vægten efter fødslen - 1 kilo mangler jeg så er jeg på samme vægt som før jeg blev gravid :)

Dicte og jeg har holdt telt tur i haven, hun er så sjov min store pige med alt det vi kan snakke om :kuller

Første besøg af sundhedsplejersken til Villa, som kun fik ros og allerede har taget over 100 gram på :)

Wow, hvor vildt med vægten! Jeg er stadig 13 kilo fra min før-vægt, som jeg vist ikke skal ned på igen, for det var lidt for kritisk. Men så cirka 8 kilo fra hvor jeg gerne vil ned.

Hvor er det bare skønt at det kører så godt for jer som familie på fire. Det har du i den grad fortjent oven på din graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor vildt med vægten! Jeg er stadig 13 kilo fra min før-vægt, som jeg vist ikke skal ned på igen, for det var lidt for kritisk. Men så cirka 8 kilo fra hvor jeg gerne vil ned.

Hvor er det bare skønt at det kører så godt for jer som familie på fire. Det har du i den grad fortjent oven på din graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestået min teoriprøve i dag med kun én fejl! :yay :glad :wee

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak du er sød :kiss og ja det var en frygtelig lang graviditet, den er heldigvis glemt allerede ;) det er så dejligt at kunne bevæge mig frit igen :p

7 kilos vægttab på 5 dage, sådan en fødsel er ganske effektiv ;) Jeg tager gerne 7 mere, så er jeg tilfreds!

Hvordan går det hos jer?

Ja, der er bare lidt længere vej når man tager 25 kilo på - så er en fødsel ikke helt nok til at smide det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er gået med til, at vi får pandekager med is til aftensmad :D :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er gået med til, at vi får pandekager med is til aftensmad :D :badgirl

:mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har gennemført et 10 km løb på Bornholm i dag :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har gennemført et 10 km løb på Bornholm i dag :box

 

:super Godt klaret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har gennemført et 10 km løb på Bornholm i dag :box

Sejt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og at jeg kom i tv mens jeg løb :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

Go tur søte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go tur søte!

Tak for det min ven!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove til kl 9. Felix er hos bedsterne og hjælper med at høste. Det var tiltrængt for en træt krop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet 6 timer i nat!!!!! WAAAAAAHHHH - det er nok fire-fem år siden sidst! Det gør mig meg't meg't glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu kan dufte kaffen som netop er færdigbrygget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har overlevet at undvære min familie i (indtil videre) 6 dage.. Selvom det er monstersvært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har overlevet at undvære min familie i (indtil videre) 6 dage.. Selvom det er monstersvært

Åh hvad!? Sidder med en blanding af gru følelse og slem misundelse her  :D  :rolleyes jeg har sådan drømt om en "ferie" fra min familie når jeg var nede, men jeg tror/ved jeg ville savne dem helt forfærdeligt. Og helt utænkeligt at de kan undvære mig, jo...  :P  :D Flot at din familie kan - og du kan. Kan du mærke forskel på stress og søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvad!? Sidder med en blanding af gru følelse og slem misundelse her :D :rolleyes jeg har sådan drømt om en "ferie" fra min familie når jeg var nede, men jeg tror/ved jeg ville savne dem helt forfærdeligt. Og helt utænkeligt at de kan undvære mig, jo... :P :D Flot at din familie kan - og du kan. Kan du mærke forskel på stress og søvn?

Det er ikke selvbestemt.. Så det er rædselsfuldt.. Jeg burde løsrive mig, nyde det.. Men jeg render forvildet rundt og aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...

Men jeg får sovet.. Og det er virkelig dejligt og tiltrængt...

Og at de har så travlt og er optaget af en masse, hvor de sagtens kan undvære mig.. Ja.. Det gør ondt...

Jeg har lige siddet og funderet, netop fordi jeg er alene.... At det er ret trist ikke at have en vennekreds.. De har trukket sig gennem tiden, da de ikke kunne rumme de ting vi var igennem (jf. Fortroligt forum)

Ensomhed sucks!

Og de kommer først hjem mandag aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.