Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At Jan tog morgentjansen og jeg fik sovet halvanden time mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At R kommer hjem fra sommerhus-tur med gutterne idag. Han har været væk i 3 dage, og han har været savnet :biglove I aften står den på Sankt Hans bål i byen - for første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blåbærmuffins, hindbærmuffins og æblekanelmuffins

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at min mand gad hjælpe med at hakke indkørslen, og jeg har ordnet fliserne foran vinduerne. Nu mangler vi bare terrassen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg snart får nogle gode venner på besøg til grillhygge og senere til Skt. Hans på havnen.. Dog måtte det gerne bare lige holde tørvejr, så vi kan sidde ude og grille. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har taget mig sammen til at undersøge hvad der kan ligge til grund for min blodfobi - og har fundet ud af at det faktisk ikke er fordi jeg er "svag" eller sart, men det faktisk bare er noget ens krop gør for at beskytte en mod for voldsomt blodtab i tilfælde af ulykker og min er så bare lidt for "effektiv", så jeg risikerer at besvime fordi kroppen lukker ned.

Muligvis en smule mærkeligt at være glad for, men jeg har altid godt rundt og tænkt at jeg da måtte være lidt sart eller svag og det er egentlig lidt en lettelse at finde ud af at det ikke er rigtigt :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigermekanikken kommer til bål hjemme i havnen og så er der æbleskiver bagefter. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har skønne venner på besøg fra Norge og deres lille datter er en kæmpe charmetrold :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt fyldt op på kærligheds kontoen efter en skøn sommerhus weekend med Dicte, vi har leget, gået ture på stranden, været i svømmehallen, hoppet i vandpytter og spist frokost udenfor i ly for regnen Dicte har været så glad, og da vi kom hjem igen kom hun i bad, og hyggede sig med det mens hun rockede med til Nephew Da hun var færdig med at bade, kig hun lige fra badekaret og over til mig og gav mig et kæmpe kram så sad vi der midt på gulvet og var drivvåde begge to, men pyt jeg følte mig bare SÅ lykkelig i det øjeblik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie faldt i søvn i mine arme :7himmel det har hun ikke gjort siden hun var 5 mdr.

At jeg fik lov at sove 3 timer til middag.

At Mie er begyndt at komme over og putte hovedet ind til os, "bare fordi", og så kravle videre/lege videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt fyldt op på kærligheds kontoen efter en skøn sommerhus weekend med Dicte, vi har leget, gået ture på stranden, været i svømmehallen, hoppet i vandpytter og spist frokost udenfor i ly for regnen Dicte har været så glad, og da vi kom hjem igen kom hun i bad, og hyggede sig med det mens hun rockede med til Nephew Da hun var færdig med at bade, kig hun lige fra badekaret og over til mig og gav mig et kæmpe kram så sad vi der midt på gulvet og var drivvåde begge to, men pyt jeg følte mig bare SÅ lykkelig i det øjeblik!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sct Hans bål og søde naboer :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie faldt i søvn i mine arme :7himmel det har hun ikke gjort siden hun var 5 mdr.

At jeg fik lov at sove 3 timer til middag.

At Mie er begyndt at komme over og putte hovedet ind til os, "bare fordi", og så kravle videre/lege videre.

Nårh hvor sødt med sådan en lille putte :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det første Filippa sagde, da far kom ind til hende her til morgen var: hvor er min mor henne? :wub

Og det sidste jeg hørte fra hende var "elsker dig, mor" :loveshower x 1000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det sidste jeg hørte fra hende var "elsker dig, mor" :loveshower x 1000

Åååååårh! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det sidste jeg hørte fra hende var "elsker dig, mor" :loveshower x 1000

Årh :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søster har fødselsdag i dag og vi fik fejret hende med caféhygge.

At svigerforældrene har været forbi til sankt-hanshygge i haven - og det ikke bare var til at holde ud, men faktisk ret hyggeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det sidste jeg hørte fra hende var "elsker dig, mor" :loveshower x 1000

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har snakket projekt lillebrøster i dag og vi har nu både plan A og plan B :kuller Ihhhhhh bliver helt kulret over det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi endelig fik bestilt abbonement på bo bedre, som jeg fik i fødselsdagsgave i april :)

At jeg har fået er halvt glas vin og det smagte goooodt :)

At Anabella kan møve så hurtigt nu, at jeg ik ka nå at rydde op før hun roder det til igen - når jeg putter alle hendes bolde i badekaret, vælter hun det imens hun griner højt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har snakket projekt lillebrøster i dag og vi har nu både plan A og plan B :kuller Ihhhhhh bliver helt kulret over det!

Iiiihh, hvor fint!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har snakket projekt lillebrøster i dag og vi har nu både plan A og plan B :kuller Ihhhhhh bliver helt kulret over det!

Yay :kuller (Så kan jeg måske snart få ret, når jeg gætter på, at det er dig, der er undercover. :D Ved ikke, om du har bemærket det, men du var mit første bud både ved Fru Fusk og HemmeligBKPige :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :kuller (Så kan jeg måske snart få ret, når jeg gætter på, at det er dig, der er undercover. :D Ved ikke, om du har bemærket det, men du var mit første bud både ved Fru Fusk og HemmeligBKPige :lolhit)

Ha ha undercover er ikke min stil/det dur jeg ikke til skal nok lige afsløre planerne i min mor tråd når engang jeg får tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At prinsessen og jeg holder fest ligger på mine forældres sofa i mørket. Tændte telefonen på "vores" sang. Skruede lyden godt ned og lagde den på maven <3

Hun moslede rundt derinde imens... Er såååå forelsket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har snakket projekt lillebrøster i dag og vi har nu både plan A og plan B :kuller Ihhhhhh bliver helt kulret over det!

Ihh hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.