Mynthe

MD scanning

44 indlæg i dette emne

Vi har idag været til MD-scanning. Det gik super fint, og alt ser ud som det skal være. Hun vurderede babyen til at være en smule til den lille side, men indenfor normalområdet, så det er bare SKØNT!! I forhold til min sidste mens er jeg ret sikker på at min termin er sat for tidligt, hvilket passer ret godt med at lillepigen er en anelse mindre end man kunne forvente. (ps jeg kan stadig ikke trykke enter) Hvornår skal i til MD?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har idag været til MD-scanning. Det gik super fint, og alt ser ud som det skal være. Hun vurderede babyen til at være en smule til den lille side, men indenfor normalområdet, så det er bare SKØNT!! I forhold til min sidste mens er jeg ret sikker på at min termin er sat for tidligt, hvilket passer ret godt med at lillepigen er en anelse mindre end man kunne forvente. (ps jeg kan stadig ikke trykke enter) Hvornår skal i til MD?

Iiih hvor spændende :-)

Vi skal afsted d.21 juni :-) glæder mig til at se lillemanden igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor spændende :-)

Vi skal afsted d.21 juni :-) glæder mig til at se lillemanden igen :-)

Ej hvor sjovt! Jeg har også MD den 21. juni :) måske løber vi på hinanden?

Glæder mig sådan til at se Junior igen :) og forhåbentlig høre kønnet! :)

Og tillykke med veloverstået MD! Dejligt jeres prinsesse havde det godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt! Jeg har også MD den 21. juni :) måske løber vi på hinanden?

Glæder mig sådan til at se Junior igen :) og forhåbentlig høre kønnet! :)

Og tillykke med veloverstået MD! Dejligt jeres prinsesse havde det godt! :)

Ja det kunne være hyggeligt :-)

Hvor går du egentlig til jordemoder henne? Fordi jeg er blevet henvist til Ballerup.. Synes at det havde været nemmere i Herlev når det er der jeg skal føde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne være hyggeligt :-)

Hvor går du egentlig til jordemoder henne? Fordi jeg er blevet henvist til Ballerup.. Synes at det havde været nemmere i Herlev når det er der jeg skal føde :-)

Jeg har fået en i Glostrup, hvilket er fint, da det faktisk er en smule tættere på, og hun var rigtig flink og kompetent :) (og det jo stadig er Herlev-ansatte, bare en satellit-funktion).

Så dog på Herlevs side for gravide, at man kan bede om Herlev, hvis det passer bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaah.. Ja det ville jo være smart. Har fået en tid 20 juni fordi den første tid d. 30 maj gik tabt i posten.. :-)

Måske jeg så kan sige det til dem når jeg kommer til den dag..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har jo været af sted til vores første på grund af mine lave blodværdier - men den "officielle" får vi den 12 juli.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer alle sammen

Jeg går også til jordemor et andet sted end på hospitalet, men for mig er det helt fint, transporten er lidt kortere og parkeringsmulighederne meget bedre. Er i blevet tilbudt gruppenkonsultationer ved jordemoderen?

Jeg er blevet tilbudt gruppenkonsultationer som også inkluderer fødselsforberedelse, og det har jeg sagt ja tak til, så nu må vi se hvordan det bliver. Jeg glæder mig til at møde min gruppe. Så ved jordemoderen at der var flest anden gangs fødende, det synes jeg egentlig er lidt pudsigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine jordmoderkonsultationer er enkel-konsultationer, men fik af vide af jordmoderen, at Herlev lige har modtaget en bunke penge, så de kan tilbyde fødselsforberedelse i hold (som supplement til de forelæsninger de plejer at køre med), så det lyder jo godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på scanning i morgen. Er ret spændt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på scanning i morgen. Er ret spændt...

Det bliver spændende, glæder mig til at høre om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir endnu en dreng. 3 raske svende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir endnu en dreng. 3 raske svende...

Tillykke :) Der bliver da gang i den hjemme hos jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med banditten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må man sige og tak. Den økonomiske løsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er smart :-) er det blevet almindeligt at de oplyser kønnet ved skanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis man spørger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, en dreng mere hvor er det skønt også for de to store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også været til MD!! :yay OOOOG vi venter os en lille pige :loveshower hun var en aktiv lille en, som ikke var meget for at vende som JM ville, men det gik da og vi fik kigget både organer, knogler og større kar igennem. JM var rigtig flink og gjorde det til en dejlig oplevelse! faktisk lavede hun en lille ekstra skanning mere efter, vi var færdige, da manden gerne ville tage lidt billeder af skærmen (bedre farve end udprint). SÅ en dejlig oplevelse med dejligt nyt :yay er den sidste uge til halvanden også virkelig begyndt at kunne mærke hende derinde, og tidligere på ugen begyndte manden også at kunne mærke nogle af de lidt kraftigere spark :kuller mærker hende flere gange om dagen nu :loveshower (ps enter virkede ikke, så jeg undskylder mangel på linjeskift)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med i skal have en lille pige, hvor er det dejligt :-). Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også været til MD!! :yay OOOOG vi venter os en lille pige :loveshower hun var en aktiv lille en, som ikke var meget for at vende som JM ville, men det gik da og vi fik kigget både organer, knogler og større kar igennem. JM var rigtig flink og gjorde det til en dejlig oplevelse! faktisk lavede hun en lille ekstra skanning mere efter, vi var færdige, da manden gerne ville tage lidt billeder af skærmen (bedre farve end udprint). SÅ en dejlig oplevelse med dejligt nyt :yay er den sidste uge til halvanden også virkelig begyndt at kunne mærke hende derinde, og tidligere på ugen begyndte manden også at kunne mærke nogle af de lidt kraftigere spark :kuller mærker hende flere gange om dagen nu :loveshower (ps enter virkede ikke, så jeg undskylder mangel på linjeskift)

Stort tillykke med en lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor skønt Louise... :-) Hed hun tilfældigvis Astrid?? Fordi hun lyder ligesom hende vi var inde hos :-) og en sød pige.. Kæmpe tillykke med prinsessen <3

Vi var jo også til skanning igår og det er stadig en helt perfekt dreng der tumler rundt i min mave :-)

Han hader at blive skannet åbenbart, for han ville hellere kramme livmoderen og lege med sine tæer end at blive kigget igennem og målt :-) Men det lykkes til sidst..

En super oplevelse.

Ellers går det godt med lillemanden, og han sparker lystigt derudaf :-)

God weekend til jer allesammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor skønt Louise... :-) Hed hun tilfældigvis Astrid?? Fordi hun lyder ligesom hende vi var inde hos :-) og en sød pige.. Kæmpe tillykke med prinsessen <3

Vi var jo også til skanning igår og det er stadig en helt perfekt dreng der tumler rundt i min mave :-)

Han hader at blive skannet åbenbart, for han ville hellere kramme livmoderen og lege med sine tæer end at blive kigget igennem og målt :-) Men det lykkes til sidst..

En super oplevelse.

Ellers går det godt med lillemanden, og han sparker lystigt derudaf :-)

God weekend til jer allesammen :-)

Tillykke med veloverstået scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak alle sammen :) er simpelthen også bare sååå glad for at hun har det godt :loveshower OG nu er jeg halvvejs! så kan der tælles ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER