Nitzen1987

Sæbe i badet - hvornår begynder man med det?

30 indlæg i dette emne

Dejligt at læse, jeg var ved at tro jeg var helt ved siden af ved at Erica maks har brugt sæbe 10 gange på knap 2 år. Heraf hårvask 4 gange grundet at olie skulle ud efter fjernelse af arp.

Som skrevet tidligere bruger jeg heller ikke sæbe til Lise medmindre det er strengt nødvendigt og synes bestemt normalt ikke det er nødvendigt. Hun har en fin blød hud og lugter ikke. Så det er også måske kun omkring 5-7 gange indtil nu at vi har brugt sæbe til hende. Det er som regel hvis hun får tværet sovs og andet mad godt rundt i håret, eller har skidt ud over det hele på sig selv. Men det sker som sagt ikke særlig tit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine børn er først begyndt at blive vasket med sæbe/shampoo efter børnehave alderen :)

Hold da op det har jeg slet ikke kunne holde Laura på 4 kommer i bad hveranden dag den ene dag med babyolie, gangen efter får hun vasket hår og bliver vasket hele kroppen over med neutral. vi bruger dog heller ikke andet generelt.

Ved Oliver er det det samme. dog fik vi anbefalet når de bruger ble at vaske bleområdet med sæbe så der ikke sidder noget i folderne med mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger generelt ikke saebe til Noah, medmindre han har faaet lidt olie i haaret og jeg har kaemmet for arp. Og en sjaelden gang, hvis han virkelig har fedtet poelle, som er svaer at faa af, men det er en lille tur under hanen med Avenes babyshampooskum og hurtigt skyllet rent. Ellers en enkelt gang, hvor han havde meget bagt soed kartoffel og kylling med smoer i haaret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse, jeg var ved at tro jeg var helt ved siden af ved at Erica maks har brugt sæbe 10 gange på knap 2 år. Heraf hårvask 4 gange grundet at olie skulle ud efter fjernelse af arp.

Slet ikke. Faktisk har min søn på 7 år aldrig haft brug for shampoo endnu :D kun lillebror fordi han har rimelig langt og krøllet hår som han ofte fedter ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferdinand på 2,5 har fået sæbe i håret et par gange. Nogle gange får han neutral bobblebad i vandet - fordi han syntes det er sjovt ;-)

Jeg bruger generelt så lidt produkter på ham som muligt. Fed creme på tørre plettet og kinder, hvis det er nødvendigt!

Er datter af en tidligere SP, som bestemt mener man skal gå uden om alt unødvendigt. I dette tilfælde har jeg valgt at lytte :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER