Barbamama

Hvad skal de kongelige tvillinger hedde?

66 indlæg i dette emne

Det synes jeg faktisk også du har ret i... Men Nicolai og Felix passer da lidt sammen... Men smid henrik ind også passer det slet ikke sammen... Men jeg ser det virkelig også bare som en "mini prins-henrik"...

Jamen det er jo også hans farfar ;)

Jeg synes det er utrolig sødt at de har opkaldt ham efter farfar... Han må være stolt :)

Det ville min svigerfar hvert fald være!

Og specielt er det sejt, fordi det jo ikke er noget trendy navn... Det er gjort af kærlighed :kuller

----------------------------------------------------------------------------------------------

Mht. til de to små... Så er jeg helt vild med jeres ideer om William og Victoria :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror I at de kunne finde på at kalde prinsessen for Ingrid efter Frederiks mormor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder stædigt på Valdemar :ba OG Victoria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror I at de kunne finde på at kalde prinsessen for Ingrid efter Frederiks mormor?

Det tror jeg kunne være et godt bud!!

Ingrid og Valdemar!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo også hans farfar ;)

Jeg synes det er utrolig sødt at de har opkaldt ham efter farfar... Han må være stolt :)

Det ville min svigerfar hvert fald være!

Og specielt er det sejt, fordi det jo ikke er noget trendy navn... Det er gjort af kærlighed :kuller

----------------------------------------------------------------------------------------------

Mht. til de to små... Så er jeg helt vild med jeres ideer om William og Victoria :loveshower

så du ikke, hvordan gamle prins Henrik dansede ud af kirken efter lille prins Henrik var døbt? det fortalt da også, at han var enormt stolt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så du ikke, hvordan gamle prins Henrik dansede ud af kirken efter lille prins Henrik var døbt? det fortalt da også, at han var enormt stolt...

Det kan jeg godt forstå... det må da også være stort...

At få nogen opkaldt efter sig... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så du ikke, hvordan gamle prins Henrik dansede ud af kirken efter lille prins Henrik var døbt? det fortalt da også, at han var enormt stolt...

Han var PAVE STOLT! Så vid jeg husker kyssede han også Marie inden de gik ud af kirken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ib og Agger :D :D

Ej jeg holder på Ingrid og William eller Victoria og Gorm, måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde pigen nu været født først, så gættede jeg på Ingrid og Lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider lige nogle nye navne ind i debatten :)

Pigen (her tænker jeg det skal være internationalt og ende på a, ligesom Isabella):

Leonora

Amanda

Henrietta

Simona

Drengen (igen, internationalt)

Edward (så har de Edward og Bella ;) )

Robert

Albert

Sebastian

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper med på vognen med Victoria og William, eller Ingrid og Valdemar.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider lige nogle nye navne ind i debatten :)

Pigen (her tænker jeg det skal være internationalt og ende på a, ligesom Isabella):

Leonora

Amanda

Henrietta

Simona

Drengen (igen, internationalt)

Edward (så har de Edward og Bella ;) )

Robert

Albert

Sebastian

Gode bud! Isabella hedder jo også både Ingrid og Henrietta, så det kunne da godt være at den lille pige, også fik et af disse navne. Leonora synes jeg er superflot, men hverken Amanda eller Simona passer helt ind, synes jeg...

Robert har HTB og jeg også været inde over (Dog fordi han foreslog Jay og Silent Bob, hvor jeg så gik fra Bob til Robert, men alligevel ;)). Edward og Sebastian synes jeg også er gode. Albert har jeg svært ved, men det er så nok også fordi mit lille tykke marsvin hedder det, og der er det jo nok mig, der er underlig, haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt nogen byde på Dagmar... Og Freja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA! Ifølge BT kan man spille på om de skal hedde Amalie og Peter. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode bud! Isabella hedder jo også både Ingrid og Henrietta, så det kunne da godt være at den lille pige, også fik et af disse navne. Leonora synes jeg er superflot, men hverken Amanda eller Simona passer helt ind, synes jeg...

Robert har HTB og jeg også været inde over (Dog fordi han foreslog Jay og Silent Bob, hvor jeg så gik fra Bob til Robert, men alligevel ;)). Edward og Sebastian synes jeg også er gode. Albert har jeg svært ved, men det er så nok også fordi mit lille tykke marsvin hedder det, og der er det jo nok mig, der er underlig, haha.

Min tanke er lidt om Leonora er et fy navn, hvis man læser om Leonora Christine, som jeg egentlig endte med at forræde sit fædreland, men jeg ved det ikke...

Albert, tror jeg heller ikke på pga peircingen Prins albert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er lidt om Leonora er et fy navn, hvis man læser om Leonora Christine, som jeg egentlig endte med at forræde sit fædreland, men jeg ved det ikke...

Albert, tror jeg heller ikke på pga peircingen Prins albert

Det er også min tanke hver gang jeg hører navnet Albert, super syndt for navnet er rigtig sødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er lidt om Leonora er et fy navn, hvis man læser om Leonora Christine, som jeg egentlig endte med at forræde sit fædreland, men jeg ved det ikke...

Albert, tror jeg heller ikke på pga peircingen Prins albert

Tjah, der er jo også noget, der hedder en Isabella piercing... Ikke så kendt som en Prins Albert, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, der er jo også noget, der hedder en Isabella piercing... Ikke så kendt som en Prins Albert, men alligevel.

Okey!! Jeg er åbenbart slet ikke nok inde i piercing verdenen...

Hvad er en Prins Albert piercing?

Og hvad er en Isabella?

Nu bliver man da nysgerrig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey!! Jeg er åbenbart slet ikke nok inde i piercing verdenen...

Hvad er en Prins Albert piercing?

Og hvad er en Isabella?

Nu bliver man da nysgerrig!

ADVARSEL! Det er genitale piercinger, så muligvis ikke for sarte sjæle. ;)

Men du kan se en Isabella her:

http://srbodyart.s-11.dk/?pid=100

Og en prins Albert her:

http://srbodyart.s-11.dk/?pid=81

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke helt på Ingrid, da Norges lille prinsesse jo hedder det. Og derfor tror jeg heller ikke på Victoria, da Sveriges kronprinsesse hedder det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke helt på Ingrid, da Norges lille prinsesse jo hedder det. Og derfor tror jeg heller ikke på Victoria, da Sveriges kronprinsesse hedder det.

Det kan der være noget om. Jeg tror dog stadig godt at navnene kunne komme i spil som 2., 3. og 4. navne. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da være de vil køre et lille "piercing" tema med navnene... Nogen der har googlet en "Christian"-piercing :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da være de vil køre et lille "piercing" tema med navnene... Nogen der har googlet en "Christian"-piercing :badgirl

Haha, jeg prøvede, men så fik jeg en masse om hvorvidt gode kristne måtte pierces. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke helt på Ingrid, da Norges lille prinsesse jo hedder det. Og derfor tror jeg heller ikke på Victoria, da Sveriges kronprinsesse hedder det.

Nej den med Victoria tror jeg du har helt ret i egentlig...

Vi kan nok ikke have en prinsesse der hedder det samme som den svenske dronning (som hun jo bliver)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke helt på Ingrid, da Norges lille prinsesse jo hedder det. Og derfor tror jeg heller ikke på Victoria, da Sveriges kronprinsesse hedder det.

Den lille nye prinsesse er jo ikke tronfølger, som de andre jo er/blir... Så derfor kan hun jo godt hedde Ingrid alligevel. Men Frederiks kusine Alexandra har en pige der hedder Ingrid...

Det kan der være noget om. Jeg tror dog stadig godt at navnene kunne komme i spil som 2., 3. og 4. navne. :)

Måske, men Isabella har det som 3. navn. Så tvivler lidt på at de tager det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER