9000a

dreng eller pige? :)

9 indlæg i dette emne

Hvad tror I det blir?

Jeg har så meget på fornemmelsen at vi skal ha en pige :) men det blir vi meget klogere på d. 19 juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vakler mellem dreng og pige eller to piger, men for det meste tror jeg på en af hver :)

Og vi kan ikke helt beslutte, om vi vil vide kønnene.

Spændende med den 19., det er jo lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakler mellem dreng og pige eller to piger, men for det meste tror jeg på en af hver :)

Og vi kan ikke helt beslutte, om vi vil vide kønnene.

Spændende med den 19., det er jo lige om lidt :)

Jeg synes også der er noget spændende ved ikke at vide kønnet inden den kommer til verden. Men jeg er bare så praktisk anlagt at jeg ikke ville kunne vente med fx at indrette værelset indtil efter fødslen, men også mere fordi jeg syns både min mand og jeg skal ha tid til den lille istedet for at ordne værelse osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakler mellem dreng og pige eller to piger, men for det meste tror jeg på en af hver :)

Og vi kan ikke helt beslutte, om vi vil vide kønnene.

Spændende med den 19., det er jo lige om lidt :)

Jeg synes også der er noget spændende ved ikke at vide kønnet inden den kommer til verden. Men jeg er bare så praktisk anlagt at jeg ikke ville kunne vente med fx at indrette værelset indtil efter fødslen, men også mere fordi jeg syns både min mand og jeg skal ha tid til den lille istedet for at ordne værelse osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er noget spændende ved ikke at vide kønnet inden den kommer til verden. Men jeg er bare så praktisk anlagt at jeg ikke ville kunne vente med fx at indrette værelset indtil efter fødslen, men også mere fordi jeg syns både min mand og jeg skal ha tid til den lille istedet for at ordne værelse osv. :)

Vi venter med værelse, til de er store nok til selv at bo derinde. Til den tid flytter vi i kontoret og så får de to soveværelset, som er det største rum. Men vi tror ikke, kontoret er stort nok til, at vi kan have dem derinde. Plus at de jo egentlig ikke har brug for et værelse, fra de er helt små. Så det eneste vi forbereder, mht. værelse er, at vi får bygget skab i kontoret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en dreng........ Fordi denne graviditet har været helt anderledes end da jeg ventede Astrid.

Men lige så snart vi rammer uge 15 så skal vi scannes. Vi fik det også at vide med Astrid. Vi kunne slet ikke vente.

Vi vil gerne have værelse klar til lillebrøster kommer. Åååååååååååååh jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke noget bud, men det kan jo være det kommer, når det hele forhåbentligt bliver lidt mere virkeligt efter NF :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger, at det bliver en dreng. Jeg ved det ikke og er jo alligevel glad uanset hvad, men tror dog lidt på hans fornemmelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkeligt ingen fornemmelse om det. Med Maliva var jeg ikke i tvivl, det var en pige og det vidste jeg fra start. Denne gang er jeg virkeligt i tvivl. De første 8 uger var jeg sikker på at det blev pige, men nu tror jeg mest på en dreng.. :unsure

Jeg har virkeligt ingen ide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER