Lisebuur

Hvad venter I - dreng eller pige ?

10 indlæg i dette emne

Jeg har netop været til scanning og har her fået at vide at vi denne gang venter os en lille pige, og kom derfor til at tænke på hvad I andre venter ? Hvordan vil fordelingen være af drenge / piger ? Og er der nogen der ikke vil vide kønnet inden den forestående fødsel ? Glæder mig til at høre hvad I siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop været til scanning og har her fået at vide at vi denne gang venter os en lille pige, og kom derfor til at tænke på hvad I andre venter ? Hvordan vil fordelingen være af drenge / piger ? Og er der nogen der ikke vil vide kønnet inden den forestående fødsel ? Glæder mig til at høre hvad I siger.

Tillykke med den vellykket scanning, og hvor dejligt at i denne gang skal have en prinsesse :)

Vi var til scanning i sidste uge, hvor vi fik af vide at vi ventede os en lille dreng. Så vi skal også have gang i noget helt andet end vi er vant til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også en dreng!

Vi har en pige i forvejen, så det bliver spændende at prøve at få en dreng. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke vide hvad vi venter os. Jeg kan godt lide spændingen ved ikke at vide det, og tror af samme årsag, det er derfor jeg heller ikke har noget specielt på fornemmelsen. Vi bruger ikke specielt meget energi på at tænke over det, men er mere spændt på hvordan bebs ser ud. Ligner den nogen af os, har den meget hår og den slags...Men selvf. er vi spændte på at se hvem der gemmer sig derinde, og jeg tror måske lidt en dreng, men andre dage tror jeg lidt en pige :lol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke vide hvad vi venter os. Jeg kan godt lide spændingen ved ikke at vide det, og tror af samme årsag, det er derfor jeg heller ikke har noget specielt på fornemmelsen. Vi bruger ikke specielt meget energi på at tænke over det, men er mere spændt på hvordan bebs ser ud. Ligner den nogen af os, har den meget hår og den slags...Men selvf. er vi spændte på at se hvem der gemmer sig derinde, og jeg tror måske lidt en dreng, men andre dage tror jeg lidt en pige :lol.

Sådan havde jeg/vi det også da vi ventede vores første. Vi ville ikke vide kønnet på forhånd og den ene dag fornemmede jeg at det blev en dreng og dagen efter en pige..... man er virkelig lost men det var også fedt først at få det afsløret ved fødslen. Jeg vil dog også sige at det var dejligt at kunne få lov at købe lidt tøj med drengefarver, indtil havde jeg jo måtte købe neutralt tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den vellykket scanning, og hvor dejligt at i denne gang skal have en prinsesse :)

Vi var til scanning i sidste uge, hvor vi fik af vide at vi ventede os en lille dreng. Så vi skal også have gang i noget helt andet end vi er vant til :D

Tillykke med scanningen - skønt at I venter en lille prins :P så skal vi begge til at prøve noget nyt....... Men det bliver da skønt med en af hver....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil heller ikke vide, hvad det bliver. Selvom jeg nogle dage alligevel godt lidt kunne tænke mig at vide det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bliver det også en lille dreng er dog første gangs, men glæder mig til min lille basse kommer og vi har hele tiden haft det på fornemmelsen at det ville være en dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil heller ikke vide, hvad det bliver. Selvom jeg nogle dage alligevel godt lidt kunne tænke mig at vide det

Jeg glæder mig sådan til fødslen, når vi kan sige "Det blev en ........ !". Det synes jeg er hyggeligt. Vores jordemoder kaldte det en lille surprise-baby, og det synes jeg egentlig er en ret sød tanke

Har det på samme måde. Det bliver så spændende. Og rart der er andre der ikke vil vide det ;).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde. Det bliver så spændende. Og rart der er andre der ikke vil vide det ;).

Det ville jeg altså slet ikke kunne! :D Jeg er alt, alt for nysgerrig til sådan noget, så jeg ville nok nå at gå helt fra snøvsen inden, hvis jeg ikke fik noget at vide. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER