Girl Next Door

GND - Sweating for the wedding - Uge opdatering 27/5

41 indlæg i dette emne

Nå! Nu er der jo ikke vildt lang tid til det dersens bryllup, så måske jeg skulle begynde at tænke på at skulle trimmes lidt op ;)

Kjolen er med snørre, så kan sagtens være i den. Jeg vil bare gerne kunne se tilbage på den dag og ikke tænke "puh, jeg burde have gjort noget mere ved den der træning!"

I går var jeg med min svigerinde i fitness.dk, og for mig var det ganske grænseoverskridende! jeg bryder mig ikke om sådan nogle centre, men ved at det (desværre) er vejen frem hvis jeg vil tabe mig bare lidt.

Hjemme får jeg i hvert fald ikke gjort noget! :klap

Jeg har læst på deres hjemmeside, og overvejer en bootcamp de har i 8 uger med personlig træner. Det kunne være fedt at tabe 5-10 kg synes jeg.

Min startvægt hedder 72 kg, og synes det kunne være fedt hvis den hed 65 kg eller mindre til brylluppet.

I går målte jeg mig over det hele, da jeg ved der er stor forskel på muskelmasse og fedt - og jeg har nok mere fedt end muskelmasse pt. :blush Så for at kunne se om der sker noget, må jeg også tænke i CM.

Mål mandag den 20. maj 2013:

Bryst: 105,5 cm

Talje: 87 cm

Mave: 99 cm (Dumme PCO mave!! <_< )

Venstre arm: 31 cm

Højre arm: 32 cm

Venstre lår: 55,5 cm

Højre lår: 55,5 cm

Hofte: 92,5 cm

Numse: 98 cm

Vægt (aften): 72 kg

Cyklusdag: 30

Jeg håber på at kunne komme afsted i fitness i morgen. Så vil jeg melde mig ind, og jeg vil høre nærmere om den personlige træner :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hepper på dig! :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også hep herfra.... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! Tak skal i have piger :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom afsted i dag!

Jeg sov først ved 02.30 tiden så var ikke just begejstret da vækkeuret ringede kl 06.45 <_< Men jeg kom op, i tøjet og fik lidt morgenmad. Min mave valgte at være på tværs, så måtte lige en tur på tønden også. Hader dårlig mave! Jeg fik smidt L på job, og måtte lige vende om for at låne deres toilet, da jeg kunne mærke jeg ikke ville nå det sidste stykke uden uheld <_<

Jeg ankom før min svigerinde, og kunne lige nå på toilet i centeret inden hun kom. Jeg fik meldt mig ind og fik spurgt ind til personlig træner. Jeg har 45 min programlægning med den personlige træner på onsdag, så der kan vi aftale nærmere.

Vi meldte os på et Quick funcional hold. Vi fik lige opvarmet lidt inden det startede. Jeg nåede opvarmningen og min mave krævede endnu en gang at vi fik lidt alene tid, så ud med mig. Nåede en halv runde og der var pause. I gang igen og nåede et par øvelser, og jeg kunne mærke jeg fik det underligt og varmt. Tog en tår vand men det hjalp ikke. Satte mig ud i omklædningsrummet og kunne mærke at jeg var på nippet til at besvime. En sød dame fik hentet vand til mig og en anden dame var sygeplejerske, så kun pressede mit hovede ned, hvor jeg skulle presse op mod hendes hånd. Dette gjorde hun 3 gange og så var jeg faktisk ok igen. Nøj hvor var jeg flov! Tænk at være så svag i træning! Jeg fik kølet af, og gik ud til min svigerinde. Hun skulle snart afsted da hun havde en anden aftale. Jeg følte jeg blev nødt til at yde mere, så sagde til hende at jeg blev lidt. Satte løbebåndet til 20 min i rask tempo. Kan ikke løbe, da jeg har en dårlig fod. I tv'et ved løbebåndet faldt jeg over noget spændende, så endte med at gå i en time! Lavede et par øvelser på en bold, og lavede planken 3 gange.

Jeg synes jeg er lidt sej, og er rigtig stolt af dagens træning - trods dårlig mave og nær besvimelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Jeg havde kastet håndklædet i ringen og sagt stop for dagens træning hvis det var mig - og så var jeg nok endt hjemme på sofaen, foran TV'et og i gang med at spise noget usundt :blush

:respekt til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Jeg føler mig også lidt sej ved at holde ud! Nu var jeg der jo, og havde betalt for lortet, så kunne jeg lige så godt se hvad jeg kunne holde til ;)

Nu ligger jeg på sofaen med en Cocio og lidt frugt. Har ikke lyst til usunde ting lige nu. Og det er stort! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været afsted igen. Var godt nok doven i dag og orkede næsten ikke at tage afsted. Men afsted kom jeg! Jeg gik en halv time på løbebåndet, cyklede i 10 min og lavede 5x10 gentagelser på 2 maskiner for ben og balder, samt planken i 2x30 sek. Kunne godt have ydet mere, men skal til karneval i morgen, så der får jeg gået lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i dag har ikke stået i sundhedens tegn. Har været til karneval i Aalborg og har spist hvid brød, popcorn og burger fra burger king, samt drukket lidt alkohol. Men efter 2 nær besvimelses episoder, valgte jeg at holde mig til noget uden procenter ;) Dog har vi gået en masse i optoget, så det må opveje det lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal jo også være plads til at tage ud og have det sjovt ind imellem - ellers risikerer man at give op på halvvejen.

Og så kan du jo bare tage en ekstra tur i centeret i løbet af ugen for at opveje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt at du er kommet i gang med at træne! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten var positiv i morges, så det gav lige et ekstra boost! Skal nok lige komme med en uge opdatering senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første uge gået, og jeg forventede ikke det vilde til morgenens vejning, men blev da positivt overrasket! Jeg har på den sidste uge tabt 1,2 kg, udelukkende ved at være i fitness 3 gange (samt en lang gå tur til karnevallets parade). Jeg havde max forventet 0,5 kg, da jeg jo stadig ikke spiser heeeelt fornuftigt. Så selvom jeg (igen) har haft en nat med et par ture på wc med dårlig mave, så blev lysten til at skulle til træning lige forstærket efter jeg havde vejet mig ;)

Da jeg kom ud til centeret, havde jeg glemt min pung = ingen fitness kort, så måtte pænt køre hjem igen. Og jeg var så stærk at jeg faktisk kørte derud igen, trods sofaen kaldte noget så højt ;)

Men fordi jeg kom senere derud, fik jeg ikke trænet så meget, da min sult kom snigende noget før end jeg er vant til <_<

Jeg fik dog gået 30 min på løbebåndet, trænet en lille bitte smule arme, lavet øvelser på en bold, lavet planken 3x30 sek, og trænet ben og balder.

Jeg er ok tilfreds med dagens træning, men det kunne have været bedre ;)

Mål mandag den 27. maj 2013:

Bryst: 101 cm (-4,5 cm)

Talje: 86 cm (-1 cm)

Mave: 96,5 cm (-2,5 cm)

Venstre arm: 30 cm (-1 cm)

Højre arm: 30 cm (-2 cm)

Venstre lår: 55 cm (-0,5 cm)

Højre lår: 54,5 cm (-1 cm)

Hofte: 92 cm (-0,5 cm)

Numse: 94,5 cm (-3,5 cm)

Vægt (morgen): 70,8 kg (-1,2 kg)

Cyklusdag: 37

Jeg har i denne uge smidt i alt 16,5 cm og 1,2 kg, jeg er pænt stolt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er det FLOT :respekt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du mega SEJ, Alice! :respekt :yay :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Synes sku selv jeg er lidt sej! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med træning og vægttab? Hepper jo løs her bag skærmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står ski lidt stille <_<

Den sidste uges tid har jeg kæmpet med at få invitationer færdig til vores bryllup, og de er stadig ikke done. Men har været afsted et par gange, men vægten har ikke rigtig flyttet sig den sidste uge desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe den ikke har flyttet sig i den gale retning heller! Men jeg hepper altså stadig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får trænet 2-3 gange om ugen, men er så fyldt op af andre ting for tiden, så vægten står sku lidt stille <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh well, det er en god start at få integreret træningen - uanset set hvad, så er det sundt og pynter altid, selvom man ikke nødvendigvis bliver tyndere. Får man senere kosten med, så går det typisk pludselig stærkt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag taget afsted igen, trods dynen var tung i morges. Har ikke den store lyst i dag, men har heldigvis en aftale med min svigerinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER