Guest

Beskriv din drømmedate

13 indlæg i dette emne

Hvordan ville jeres perfekte date se ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, som en første date, eller i et forhold?

Noget af det, jeg husker bedst af de ting jeg har lavet med min mand er, at han en aften havde arrangeret skovtur i vores stue. Jeg havde været væk i en uges tid, og da jeg kom hjem, hentede han mig ved toget med en rød rose i hånden, og så gik vi hjem, hvor han havde gjort klar med tæpper, levende lys, roser, champagne og små fingerhapser. Så romantisk! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne ud og spise med kniv og gaffel et hyggeligt sted hvor vi kan få øjenkontakt og holde i hånd over bordet. Og så et sted hen hvor vi kan kysse en masse. Måske en gå tur ved stranden/i skoven.

:loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmedsaten for mig ef bare at være sammen uden mobiltelefon og bare snakke.

Hvad vi laver og hvorfor er underordnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmedsaten for mig ef bare at være sammen uden mobiltelefon og bare snakke.

Hvad vi laver og hvorfor er underordnet

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmedaten er nok noget eksklusivt. Vi er ret gode til at tage ud at spise frokost sammen i weekenden, og 1 gang om måneden har vi et fast sushisted, vi spiser ved. Synes vi er ret gode til at få holdt i hånden, lægge telefonerne væk, og bare være sammen - også selv om vi har Karla med.

I søndags spiste vi frokost sammen og gik en tur rundt om fredensborg slot, og det var super hyggeligt.

Jeg drømmer nok om en af de slags date, hvor man tager sit pæneste tøj på, sætter håret, og er uden barn hele aftenen.

I den anden ende kunne jeg også godt tænke mig fx en kanotur med frokost, eller en museums-date. Noget man ikke lige gør så ofte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømmedate ville være en date med Johnny Depp eller Robert Downey Jr. :kuller :wub ;) Ej spøg til side, selvom det nu ikke ville være spor dårligt ;) :P

Men min drømmedate ville være en aften uden Ida, hvor vi så tog ud og spise(hvilket ofte er svært, da manden kender for meget til restauranternes køkner og deres rengøring :blink) Vi skulle være sammen kun os, mobilen slukkes, så den ikke er der til at forstyre. Derudover ville det så være perfekt med en is(jeg ELSKER is) på stranden mens solen gik ned :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømmedate skulle være en overraskelse. En aften fyldt med glædelige overraskelser og masser af god mad, vin og kys og kærtegn. :wub

En aften uden børn, hvor verden kun drejede sig om ham og mig. Det er ligegyldigt hvor og hvad vi laver, så længe det er en overraskelse og at vi er sammen om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 versioner - den der uber luxuriøse og den der bare er så meget Anders og mig!

Den luxuriøse er hvor jeg bliver hentet i limousine hvor der er lækkert Asti i glas klar. Turen går så videre til et slot hvor der er FIN mad, sådan noget dyrt Fanci Panci noget man normalt ikke får. Derefter er der frugt, chokolade og Asti på det værelse på slottet hvor vi også skal overnatte. Dagen efter går vi en tur i slotshaven inden vi kører hjem.

Den anden er: at vi kører ud i det danske landskab en sommer dag (sammen med Mie), køber sandwich på vejen og kører enten til en strand, en sø eller en skov hvor vi kan spise vores sandwich og gå en tur, dyppe tæerne i vandet eller nyde vejret. På hjemvejen køber vi ærter i vejkanten eller en isvaffel og nyder på en bænk på en rasteplads. Så kører vi hjem afleverer Mie til mormor og tager så selv videre ud og spise italiensk og derefter i Biografen.

Jeg syntes vi er rigtig gode til at huske hinanden i hverdagen og vi har ofte haft hjemme dates hvor vi har nydt ost og rødvin eller lækkert mad og en god film.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på lørdag på den date jeg har drømt om i over 1 år - lækker italiensk hverdagsmad (der er ikke tid til den store dyre, men ellers ville det normalt være at foretrække ;)) og derefter i Operaen til Il Trittico af Puccini. En aften HELT alene med min mand! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på lørdag på den date jeg har drømt om i over 1 år - lækker italiensk hverdagsmad (der er ikke tid til den store dyre, men ellers ville det normalt være at foretrække ;)) og derefter i Operaen til Il Trittico af Puccini. En aften HELT alene med min mand! :wub

Den skulle også være god. Min mands onkel synger i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skulle også være god. Min mands onkel synger i den ;)

Sejt! Hvilken rolle? Hvad hedder han? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Hvilken rolle? Hvad hedder han? :)

Peter Andersen. Han synger som gadesanger. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER