chalotte

planlagt "utroskab"

12 indlæg i dette emne

Var igår til fest med mit arbejde.

Drikker sjældent, og var også meget i tvivl om jeg havde lyst, men tænkte et par dage før at det ville jeg, og så ville jeg prøve at drikke en af de andre fuld, for at se om jeg havde ret i at han er vild med mig

Da jeg valgte tøj, tænkte jeg om han kunne lide det

Vi hyggede rigtig godt og blev hurtig fuld, mig og ham er meget sammen på arbejde så derfor var det naturligt også at være det om aftenen, så vi var meget sammen.

Han blev ved med at købe øl til mig, så tror også gerne han ville gøre mig fuld

Senere i løbet af aftenensad vi og tog på hinanden, og halv kysset en gang

Min tanke er at jeg går fra min mand, ikke for at være med den anden, men fordi jeg allerede inden jeg gjorde det havde planer om at gøre det

Har det sidste 1 1/2 år været i tvivl om vores forhold, tror bare jeg synes det er besværtlig at gå fra hinanden

Hvad synes i????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gå fra din mand, medmindre du 100% vil gøre en indsats for at redde det i har sammen! Når du ka finde på at tænke og gøre sådan noget der, så er du på ingen måde fair overfor din mand og han har fortjent bedre end dig!

Det var lige min umiddelbare ærlige mening!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med de tanker du har haft, så synes jeg at du ska gå fra din mand!

Men hvis du ikke vil forlade din mand, så dropper du de tanker her og nu og går all in for at arbejde på et bedre forhold til din mand. Det er slet ikke fair over for ham at du halvkysser med en anden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre! Så længe du stadig er i et forhold med din mand, så må du være ærlig overfor ham og droppe de der tanker og flirt du har gang i. Hvis du ikke kan det, ja så må du gå fra din mand, for det er ikke fair overfor ham at du holder ham hen på den måde og er ham halv-utro.

I virkeligheden er det kun dig selv der kan svare på om du skal gå fra ham - kun du ved hvad du føler for ham og OM du føler noget for ham. Mærk efter i dig selv hvad du vil - hvis du vil din mand så må du arbejde for det forhold NU og omgående droppe det andet du har gang i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er simpelthen i et forhold fordi du synes det er for besværligt at gå fra din mand??

Undskyld - men hvis du havde været min veninde, havde du fået en skideballe og et "hvad har du gang i"?

Hvor er skyldfølelsen over at sidde og kysse med en kollega? Du nævner ikke din mand eller dine følelser overfor din mand med et eneste ord. Du konstaterer bare at du kysser rund med en anden, ikke fordi du laver en "hovsa" eller har forelsket dig, men simpelthen for at se om du har ret i at du kan?

Jeg synes du skal gå fra din mand (håber ikke I har børn - er på fra mobilen så kan ikke se det) og så spørge dig selv hvad det er du ønsker dig af dit kærlighedsliv. Han har fortjent at blive elsket og du skal finde ud af, hvilken type forhold du ønsker dig.

I min verden giver man ultimativ tillid og ubetinget kærlighed i et "rigtig" forhold - arbejder for det et helt liv og bliver belønnet med at blive elsket og respekteret langt ind i alderdommen. Jeg håber du er i et mindre seriøst forhold og du ikke har en mand derhjemme der har investeret så meget i dig, som min mand har i mig.

Held og lykke med det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh.. Er det ikke jer der har gang i projekt baby? Og har været et års tid? Hvis det er tilfældet, synes jeg ærlig talt I skulle stoppe med at prøve :-/

Det er i min verden ikke en undskyldning, at det er besværligt at gå fra hinanden. Det er imo en ret umoden udmelding.

Synes ikke du kan være det bekendt overfor din mand. Hvis du har følt sådan i 1,5 år, hvorfor er I så startet projekt baby? Tænk dig om, og find ud af hvad du vil. Mest for din mands skyld, men også for din egen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh.. Er det ikke jer der har gang i projekt baby? Og har været et års tid? Hvis det er tilfældet, synes jeg ærlig talt I skulle stoppe med at prøve :-/

Det er i min verden ikke en undskyldning, at det er besværligt at gå fra hinanden. Det er imo en ret umoden udmelding.

Synes ikke du kan være det bekendt overfor din mand. Hvis du har følt sådan i 1,5 år, hvorfor er I så startet projekt baby? Tænk dig om, og find ud af hvad du vil. Mest for din mands skyld, men også for din egen.

Enig i ovenstående!

+ Er det ikke synd at sætte et barn i verden velvidende, at mor og far ikke har været enige om betingelserne = kærligheden og evig troskab for at få dette barn? Hvis du stiller ? ved om du vil din mand, så synes jeg, at det er synd for et evt. kommende barn at blive sat i verden. Selvfølgelig er der forhold der af forskellige grunde går i stykker med tiden og er der børn involveret er det i mine øjne dem, der er taberne i spillet! Hvorfor så sætte et barn i verden, hvis du tvivler på dit forhold til faderen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du spørger hvad vi tænker... Jeg tænker stakkels din mand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre, men for at være lidt konstruktiv også - så se at komme ud af forholdet til din mand på en ordentlig måde. Når du har det, som du skriver, så tror jeg ikke I har en god sund fremtid sammen foran jer.

Så for både din og hans skyld er det vist tid til at komme videre med jeres liv, hver for sig - og uden et fælles barn. Det kan jo være der venter ægte kærlighed derude til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også engang blevet i et forhold fordi det var nemmest. Dog var jeg ikke bevidst om det før jeg mødte ham jeg er gift med i dag. Det var på ingen måde en svær beslutning at skulle slå op med min daværende kæreste, det var svært at skulle fortælle ham og ikke mindst mine forældre det! Når man har været sammen i flere år, så "forventes" det at man bliver sammen, så jeg havde rigtig svært ved "at gå imod strømmen" og det var nok det, der gjorde jeg ikke overvejede at slå op med ham før jeg blev tvunget til det (da jeg blev forelsket i min mand). Det var først bagefter jeg indså jeg ikke havde elsket ham det sidste halve år af vores forhold og i bagklogskabens klare lys burde jeg have slået op med ham allerede der.

Jeg vil bare sige - jeg kan godt forstå det er nemt at blive i forholdet. Men nu du aktivt gør dig tanker om at være utro og du er dig bevidst om at du ikke vil din kæreste på sigt, så synes jeg du skylder ham at fortælle det. Det kan være møj svært at tage sig sammen til, men se at få det gjort inden du bliver gravid og ikke mindst bare for at I begge kan komme videre i jeres liv. I er jo åbenbart begge rede til at få børn - så I skal da begge ud at finde en i elsker og få dem med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med alt det overstående

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger

I har helt ret, tror dog jeg har formulleret mig forkert, mente ikke at jeg bevidst havde tænkt og gjort sådan, men at jeg har indset at det er sådan det er

Hvad angår min mand og jeg, valgte jeg i mandags at flytte hjem til min søster, p.t. holder vi en pause, for atvære sikker på at det er det rigtige at gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER