Abelka

BKs største taber - uge 2

12 indlæg i dette emne

Så blev det endnu engang vejedag og for en gang skyld kun masser af roser herfra for alle jeres tilbagemeldinger :gp

Hermed ugens fantastiske tabere c007.gif

Stikan: 93,3: - 3,3 kg t57.gif

Abelka: 95,1: - 2,3 kg

Sandie: 69,5 kg - 1,7 kg

Brumbassen: 74,7 - 0,9 kg

hej78: 105,2 : - 0,8 kg

Prinsessemor: 74,3 : - 0,5 kg

Morpige: 105,5: - 0,3 kg

Vestnic: 69,5: - 0,9 kg over 2 uger

TILLYKKE til: Stikan :glad

Ny i denne uge er Stine 69,2 kg & Miss_matilde - velkommen til og go' kamp :)

Bussen deltager igen med 94,0 kg samt Micro med 74,2 kg :)

Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00

Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow hvor et flot vægt tab til alle

MEN.. jer i top 3 det er altså vildt i kan præstere sådan et vægt tab, jeg må høre jeres hemmelighed :)

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeeeij hvad har i gang i.. her gik jeg og tænkte.. Ha nu tager jeg sq en 1 plads... og så i bare så tusinde gange sejere... :gal sandie 4 år tramper i gulvet...!! tror jeg går ind og spiser min 3. muffins for i dag...

:numse

er skide tøsfornærmet og vil overhoved ikke ønske alle jer andre tillykke med jeres grimme vægttab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeeeij hvad har i gang i.. her gik jeg og tænkte.. Ha nu tager jeg sq en 1 plads... og så i bare så tusinde gange sejere... :gal sandie 4 år tramper i gulvet...!! tror jeg går ind og spiser min 3. muffins for i dag...

:numse

er skide tøsfornærmet og vil overhoved ikke ønske alle jer andre tillykke med jeres grimme vægttab

:sm IKKE trøste spis søde.... :box

Hvad var det liiiige du skrev til mig.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor et flot vægt tab til alle

MEN.. jer i top 3 det er altså vildt i kan præstere sådan et vægt tab, jeg må høre jeres hemmelighed :)

:help

Min hemmelighed er klippe-klistre i sækken :rolleyes

eeeeij hvad har i gang i.. her gik jeg og tænkte.. Ha nu tager jeg sq en 1 plads... og så i bare så tusinde gange sejere... :gal sandie 4 år tramper i gulvet...!! tror jeg går ind og spiser min 3. muffins for i dag...

:numse

er skide tøsfornærmet og vil overhoved ikke ønske alle jer andre tillykke med jeres grimme vægttab

Og DU! - du opfører dig bare ordentligt :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sm IKKE trøste spis søde.... :box Hvad var det liiiige du skrev til mig.. ;)

Det kan jeg desværre ikke huske... lal la la

Og DU! - du opfører dig bare ordentligt :klap

Næj :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor et flot vægt tab til alle

MEN.. jer i top 3 det er altså vildt i kan præstere sådan et vægt tab, jeg må høre jeres hemmelighed :)

:help

Nu når jeg i det mindste lige nåede det i top 3 kan jeg da hendvise dig til mit ugens motion program i min tråd... Motion, motion og motion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hemmeligheden er at voldæde et par måneder så der kommer en masse kg på og så holde sig til kun at spise sundt og lidt = kiloene rasler af :)

.....desværre kun den første uge :( Ellers ville det at tabe sig være lidt for let (for mig i hvert fald)

Uge 2 plejer at være mellem 1 og 2 kg og fra uge 3 er jeg nede på ½ kg om ugen og derefter skal der kæmpes for at holde ½ kg tab om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode. Stikan det er flot. Og ja den kender jeg godt. Man voldæder i julen og så efter en uge taber man lige nogle kilo. Men man beholder også nogen.

Vi skulle have vejet os i dag i stedet :) Jeg er meget længere nede i vægt i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har igen igen glemt alt om vejning, pga alt det med min søs :blush :( Sorry..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med på holdet fra næste uge af.... Jeg vejer mig først på tirsdag (frygter det) - så jeg er vel egentlig først med om to uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil godt med på listen, og vægten hedder nu 98,7 kg efter julens dejlige mad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER