Mette

Vidunderlige uger - app - billedeksempler

13 indlæg i dette emne

Ved ikke lige hvor denne bør postes men vil bare lige gøre opmærksom på at man i hvert fald til iPhone og iPad kan hente Vidunderlige uger som handler om tigerspring. Appen koster kun 13kr men er så heller ikke så fyldestgørende som bogen men jeg synes man får ret meget for pengene faktisk og den er nem og overskuelig med opdeling af de forskellige spring og deres symptomer og ikke mindst hvad babyen kan efter. Man kan indtaste sit eget barn så man kan holde styr på springene :) har ikke lige prøvet dette da jeg jo stadig har lillepigen i maven ;)

husk: man skal regne fra terminsdatoen og ikke fra fødselsdatoen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke lige hvor denne bør postes men vil bare lige gøre opmærksom på at man i hvert fald til iPhone og iPad kan hente Vidunderlige uger som handler om tigerspring. Appen koster kun 13kr men er så heller ikke så fyldestgørende som bogen men jeg synes man får ret meget for pengene faktisk og den er nem og overskuelig med opdeling af de forskellige spring og deres symptomer og ikke mindst hvad babyen kan efter. Man kan indtaste sit eget barn så man kan holde styr på springene :) har ikke lige prøvet dette da jeg jo stadig har lillepigen i maven ;)

husk: man skal regne fra terminsdatoen og ikke fra fødselsdatoen

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da sjovt, den plejer at koste 60 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da sjovt, den plejer at koste 60 kr :)

Ja, det har du ret i. Måske de ik solgte så mange, da den engelske kostede 13 kr. og så har de matchet prisen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har du ret i. Måske de ik solgte så mange, da den engelske kostede 13 kr. og så har de matchet prisen :D

Ja det var da derfor jeg købt den engelske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan finde den til 9,69 til Android, men er ikke sikker på, at det er den rigtige :unsure der er et billede fra bogen Vidunderlige uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er et billede af bogens forside.

Lige et par billeder af appen som den ser ud hos mig på iPad:

phZ3OV4.png

heExW5k.png

3yWPEdQ.png

rAySCiw.png

bPHHSiA.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så købte jeg den lige... Synes ikke 13 kr var så slemt, har bogen på engelsk, så det er rart lige at have noget der er nemt at overskue på dansk.

Men ja, der står ikke så meget, men synes faktisk det er en fin app hvis man ikke har behov for at læse mange sider. Jeg bruger mest bogen til hurtig opslag og der er appen et fint alternativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var da derfor jeg købt den engelske :D

:ditto ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.... Iphone kom nu så jeg kan få den app!!! Gider ikke købe apps til min android når jeg ved jeg får en Iphone lige om lidt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice :) Så er den hentet - faktisk mit første app køb :o Så håber jeg bare det er den samme app til android og at den er lige så god (selvom den af mærkelige årsager er billigere) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har der været en opdatering af Ipad udgaven, så nu har appen fået helt nyt udseende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kan ikke finde den i app store - jeg har the wonder weeks i forvejen som app, er den danske bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER