Ihpets-mortilto

Stephi-pigens slanketråd! - opdatering, -16,9

69 indlæg i dette emne

Puha, er lidt stolt over at jeg i dag tog bussen op for at shoppe (en times gang i shoppecenter) og GIK hjem = 5 km. Men er ikke helt stolt over at jeg har fået hammer ondt i mit ar. Jeg kan slet ikke bukke mig uden at jeg føler min mave springer op, faktisk gør det ondt bare at trække vejret dybt :( INGEN motion til mig i morgen!!! BASTA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha for et ambitiøst mål- husk nu at passe på dig selv :kram2

Det kører jo med at smide kiloene :respekt

Jeg synes det er vildt, at du ikke har nogen vægt :o Uha.. Det kan jeg slet ikke overskue ikke at have :whistling Jeg er som dig, at jeg har vejet mig stort ser hver dag i mange år- minus graviditeten ;)

Jeg hepper på dig :glad Og igen, husk nu at passe på dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv det er da længe siden jeg har opdateret herinde.

Siden sidst har jeg haft nogle gode uger, med enkelte syndedage. Så fik jeg købt mig en ny vægt og vejede mig efter 3 uger med resultatet: -2,8 og jeg var SÅ SKUFFET! Og det var jo egentligt fint, næsten 1 kg pr. uge hvor jeg i hvert fald havde 1 dag om ugen hvor jeg faldt i og guflede chokolade. Nå men resultatet af min skuffelse var 3 dage hvor jeg gik med tanken "så kan det fandme også være lige meget", og det betød så et plus på 1,5 kg, DOH!

Nu har jeg været god i to dage igen, og har smidt de 1,5 og yderligere 300 gram - så det er jo rigtig godt.

Det bedste er at selv de dage jeg har syndet, har jeg været rigtig god til at komme ud og gå. Jeg går faktisk mindst 1 time 6 dage om ugen, og nogle dage væsentligt mere. I mandags gik jeg 8 km, i går 9 og måske 7-8 stykker i dag hvis altså vejret holder, (for lidt siden stod det ned i lårfede stråler mens det tordnede, og det vil jeg altså ikke gå i).

I dag skal jeg begynde til efterfødselsgymnastik, det bliver ret godt tror jeg. Nu er jeg bare spændt på hvordan William tager det.

Men nu til talene:

Start: 123,4 (med baby)

Sidst jeg skrev: 109,6

Nu: 106,5 = -16,9

Jeg har sat mig et mål om at komme under 106 til på mandag. Og så glæder jeg mig meget til at runde 20 kg forhåbentligt snart. Og mit store mål er at nå under før gravidvægt inden Williams barnedåb d. 30. juni, og med 7,1 kg tror jeg egentligt godt at jeg kan nå det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Vejret holdte tørt og vi gik derfor begge veje = ca. 7 km og efterfødselsgymnastik var SÅ godt, og hårdt og fantastisk at mærke at jeg faktisk kan bruge kroppen nu. Jeg troede nemlig lidt i noget tid at den aldrig hel igen, men nu må jeg da sige, at den faktisk er rigtig godt på vej :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes yes yes, -600 gram siden i går, og nu 105,9.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes yes yes, -600 gram siden i går, og nu 105,9.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes yes yes, -600 gram siden i går, og nu 105,9.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!

Her sidder man i spænding og læser for første gang din tabs-tråd - og så stopper den bare?

Hvad sker der? - godt/skidt - alt ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!

Her sidder man i spænding og læser for første gang din tabs-tråd - og så stopper den bare?

Hvad sker der? - godt/skidt - alt ok?

Også nysgerrig her:-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af jer at i spørger! Og hvor ville jeg ønske at jeg kunne svare at tråden stoppede fordi jeg pludselig vågnede op en morgen og var slank. Men NÆÆÆÆ....

Jeg har været sådan lidt frem og tilbage. Sidste tirsdag besluttede jeg at tage mig sammen igen, og tabte faktisk 1,9 fra tirsdag til fredag, og så blev det endnu en gang weekend, og så tog jeg lige 1,8 på. I dag går heller ikke godt. Jeg synes det er SÅ svært lige for tiden. Fristelserne står jo i kø, i fredags gik det galt fordi min mand kom hjem med både is og vingummi, i dag er det barnedåbsmuffins bageriet der frister. Og så trætheden, når jeg har haft en møg nat, så kan jeg da slet ikke.

Og så synes jeg det er vildt svært at balancere mellem ikke at spise for meget (og tage på) og ikke at spise for lidt (og det så går ud over mælken). Jeg er virkelig en alt eller intet person, det her midt i mellem noget, det er jeg bare ikke god til.

Men jeg skal altså virkelig. Jeg vil jo gerne se godt ud, og jeg vil gerne være et godt forbillede for min søn, og jeg vil godt nå at være normalvægtig inden jeg skal være gravid igen. Og der er altså et stykke til normalvægtig.

Af hjertet tak fordi i hiver min tråd op! Jeg kan mærke at det giver mig lidt fornyet energi til at tage mig sammen igen (igen igen igen igen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Stephi-pigen,

Dejligt med en opdatering fra dig :bunny

Jeg vil hermed tillade mig at sende dig et link, til den kostplan jeg følger. Jeg ammer jo dog ikke, og derfor passer den nogenlunde med mit ligevægtsindtag (har puttet lidt ekstra ind hist og her for at baby får alt det nødvendige - og må kamp-synde én dag om ugen; det er dog sjældent, jeg sådan rigtig har lyst til det).

http://iform.dk/files/bonnier-ifo/attachments/IFO_DK_08_CH_8238_bikini.pdf

Jeg er ALDRIG sulten (ikke sådan rigtig i hvert fald) - den er nem at tilpasse, til hvis vi skal ud at spise, og man får egentlig ret hurtigt en god kontakt til sin krop. Det er kun, hvis jeg skipper et måltid, herunder et mellemmåltid, at jeg kan få lyst til en is eller slik eller sådan.

Du kan da kigge på den - og måske kan du bruge den.

Kh FruH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå du - nogle perioder er bare bedre end andre... Jeg er selv megaspændt på, hvordan det skal gå med mad og motion og livsstil i det hele taget, når først baby lander i løbet af de næste par uger...:-s

Jeg hepper og glæder mig til at høre fortsættelsen:-) Jeg tænker, at det gode eksempel for sønnike må være en super motivationsfaktor:-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input piger!!

Og NU skal det være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dagen snart gået, og her er hvad jeg har spist:

Morgen: 1 stor skive rugbrød med hytteost og 2 mellemstore tomater

Formiddag: 1 nektarin og lidt nødder (ca 20 gram)

Frokost: tun, hytteost, peberfrugt, agurk, iceberg og tomat + lidt nødder

Eftermiddag: 1/2 galiamelon (lille) og 50 gram hindbær + en lille håndfuld nødder

Aftensmad: 2 svinekøds hakkebøffer (med løg og hytteost), med ristede græskarkerner, salsa, agurk, peberfrugt og hytteost

Aften: 2 engelske vingummier

Og jeg er SÅÅÅÅ lækkersulten, og vi har slik fra weekenden stående. Jeg vil helst undlade at spise noget, men jeg tror ikke det er realistisk hvis J spiser slik, i så fald er 10 stykker mit max (altså max 8 stykker slik mere) BASTA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hep hep - du er super sej og overskudsagtig. Det skal nok gå!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER