millivanilli

Slettet

5 indlæg i dette emne

Hej millivanilli

Velkommen til, jeg håber også vi alle skal følges til november. Tillykke med graviditeten og den "officielle" indmeldelse i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Jeg havde en test med to streger i går, gik helt i baglås, tog en her til morges igen for at være sikker. Det er lidt vildt. Ved ikke om jeg kan glæde mig helt endnu er kun i 5+4 tror jeg. Håber alt kommer til at gå godt for os alle :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej millivanilli

Velkommen til, jeg håber også vi alle skal følges til november. Tillykke med graviditeten og den "officielle" indmeldelse i gruppen

Tak for det! Håber vi alle kommer til november uden problemer, og fortsat med baby i maven:)

Hej alle. Jeg havde en test med to streger i går, gik helt i baglås, tog en her til morges igen for at være sikker. Det er lidt vildt. Ved ikke om jeg kan glæde mig helt endnu er kun i 5+4 tror jeg. Håber alt kommer til at gå godt for os alle :-).

Tillykke og velkommen! Jeg kan godt følge dig, havde det lidt på samme måde. Synes stadig det er svært helt at tro på, at jeg virkelig er gravid. Tænk hvis det er noget, jeg bilder mig selv ind? :) Held og lykke, og håber vi kommer til at følges helt til november!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din varme velkomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER