esm84

Træthed.

9 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder føler jeg mig simpelthen kronisk træt for tiden, kan sove konstant. Er normalt ikke en der er så afhængig af sin søvn, og der er jo altid perioder hvor man skal op om natten til de små mere end andre.

Oliver ammes mellem 2-3 gange om natten den sidste gang er ved en 7 tiden så kan ikke klage. men den store er begyndt at vågne, og skal op og tisse, græder og drømmer meget. Min mand arbejder nat så har altid været van til at klare det selv. Men synes det trækker tænder ud for tiden.

Er der nogle der har en opskrift på en energi bombe af en art som måske kunne hjælpe.

I går gik jeg op ved en 9 tiden. og har stort set sovet siden bortset fra amninger og bleskift også er jeg oppe og vække den store smøre, madpakke og gøre klar til børnehave inden hendes far kommer hjem og køre hende. Men synes stadig det mange timer jeg lige pludselig har brug for?

Håber i kan hjælpe for det går mig da lidt på at jeg næsten sover dagen væk sammen med lille Oliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske er det mange timer du får når du tæller sammen. .men det er jo afbrudt søvn så det tæller ikke helt på samme måde det er langt mere trættende.:( har desværre ingen gode remedier andet end jeg tror du ikke skal være for hård ved dig selv og bare acceptere at sådan er det lige nu, det skal nok ændre sig. men jeg håber det bliver bedre for dig snart. Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det mange timer du får når du tæller sammen. .men det er jo afbrudt søvn så det tæller ikke helt på samme måde det er langt mere trættende.:( har desværre ingen gode remedier andet end jeg tror du ikke skal være for hård ved dig selv og bare acceptere at sådan er det lige nu, det skal nok ændre sig. men jeg håber det bliver bedre for dig snart. Kram

Jeg tænker det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det naturligvis rigtig nok kan bare ikke huske jeg var så træt da vi havde fået den store men mon ikke jeg vænner mig til det på et tidspunkt. Synes bare det er lidt underligt når jeg altid har været en person der ikke har brug for mere end en 4-6 timer. Men nå vi bliver jo heller ikke yngre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvor meget din søvn bliver afbrudt af amning.... Her har vi lært at amme liggende, så jeg opdager næsten ikke at jeg giver mad om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lært på den hårde måde at det er op og ned på sofaen mens jeg ammer, for jeg har flere gange ligget i sengen og ammet også er vi begge faldet i søvn også vågner han efter halvanden time og er sulten igen og sådan køre det så hele natten når jeg står op, ammer jeg en gang vi bruger en time med bleskift og bøvsning også er der spist af begge bryster. natrytmen er omkring 23.00 mellem 02.00-03.00 og kl. 06.30 så kan ikke klage men han er meget urolig med maven og ligger og gir sig meget. og ja så er den store begyndt at skal op og tisse om natten og drømmer meget for tiden så hende er jeg også nede ved et par gange så det er vidst bare lige en overgang jeg skal over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu talte jeg gangene jeg blev vækket i nat af de små og det var omkring en 22 gange så det er vidst en naturlig træthed jeg lider af. Synes måske bare ikke det var så meget alligevel indtil min mand nævnte at jeg lige skulle prøve at slå en streg på et stykke papir hver gang jeg bliver vækket.

Så sådan er det bare lige nu. Godt de er så dejlige og glade og smilende ellers var det da bare ikke til at holde ud. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu talte jeg gangene jeg blev vækket i nat af de små og det var omkring en 22 gange så det er vidst en naturlig træthed jeg lider af. Synes måske bare ikke det var så meget alligevel indtil min mand nævnte at jeg lige skulle prøve at slå en streg på et stykke papir hver gang jeg bliver vækket.

Så sådan er det bare lige nu. Godt de er så dejlige og glade og smilende ellers var det da bare ikke til at holde ud. :kuller

22!!! så klap lige dig selv på skulderen hvis du stadig kan vær smilende efter DET og nøjes med et par lure i løbet af dagen pyha jeg var blevet skør.

:kram til dig jeg håber snart det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22!!! så klap lige dig selv på skulderen hvis du stadig kan vær smilende efter DET og nøjes med et par lure i løbet af dagen pyha jeg var blevet skør.

:kram til dig jeg håber snart det bliver bedre.

Hvor er du sød tak skal du have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER