Carcassonne

Årsopgørelse - Restskat eller penge retur

77 indlæg i dette emne

Her skal vi have hhv 7500 og 8800 tilbage - forsøgte at overtale manden til en lille rejse med det vil han ikke :P Så vi shopper pengene op på nogle af de ting vi går og sukker efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lavet det hele - ringede til SKAT for at få bekræftet at jeg havde gjort det korrekt inden jeg udfyldte det, med evt. fejl, men det er da bestemt ikke et service-fag de sidder i. Fik den mest arrogante mand, som fokuserede mere på hvordan man dog kunne arbejde 4 måneder væk fra hjemmet når man var gift og om vi da ikke havde nogle børn der skulle passes (øh nej og hvis vi havde, så rager det da ikke dig hvordan vi har løst det), nå men venligheden sluttede af med at han sagde at det var han bestemt ikke klog nok til at svare på, så jeg måtte finde en anden, for han kunne ikke få det til at hænge sammen. Ah men herre jemini! Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg skrev et lille udbrud og så var der en bekendt som er revisor, som var så sød at hjælpe mig til hvad jeg har ret til osv - så nu får jeg i alt 21.000kr tilbage - me like!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER