jettekdavidsen

Kvalmen..

10 indlæg i dette emne

Så har kvalmen virkelig ramt mig, er 6+3.. Har ikke rigtig spist eller drukket noget de sidste par dage og er bare rigtig sløj og slap..

gode råd og ideer modtages gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det er rigtig svært, men jeg synes det der hjælper bedst mod kvalmen netop er at spise og drikke regelmæssigt! Jeg må også næsten tvinge mig selv til at få noget indenbords, men hver gang det er lykkedes mig, kan jeg mærke jeg får det lidt bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også vigtig at gå noget at drikke så du ikke dehydrere. Jeg har lige gået rundt nogle dage med følelsen af evige tømmermænd men nu har jeg styr på væskebalancen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt gode ting om B6 vitamin. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er i orden jeg kommer med et bud selvom jeg ikke hører med i gruppen... :-) Prøv med Sun lolly is... Ved at det hjalp mig når jeg havde det skidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kolde mælkeprodukter kan ind imellem hjælpe mig med at tage toppen af kvalmen ...

og ja enig, sun lolly har også hjulpet den ene gang jeg prøvede det...

Pøj pøj med det og husk at få noget vand, selv om det er svært... kæmper selv når jeg har kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom trådstarter - kan næsten ikke spise og drikke og ligger mest i sengen. Det har stået på siden 6. uge og er i 8. uge nu. Har fået nogle piller af lægen Emperal. De hjælper nogle gange. Nogen der ved om zoneterapi eller akupunktur hjælper rigtigt? Og er akupunktur eller zoneterapi bedst? Nogen der ved, hvornår man får det bedre? Det her er jo ikke til at overskue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom trådstarter - kan næsten ikke spise og drikke og ligger mest i sengen. Det har stået på siden 6. uge og er i 8. uge nu. Har fået nogle piller af lægen Emperal. De hjælper nogle gange. Nogen der ved om zoneterapi eller akupunktur hjælper rigtigt? Og er akupunktur eller zoneterapi bedst? Nogen der ved, hvornår man får det bedre? Det her er jo ikke til at overskue.

Jeg får akupunktur og har ikke kastet op i en uge nu :) det hjælper gennemsnitlig efter 1 1/2 behandling overstået min 2. Behandling har jeg haft det så godt :) kan helt klart anbefale det.

Fik det også ved første graviditet for pillerne mod kvalme kunne slet ikke klare det. Denne gang har jeg sprunget pillerne over og gået direkte til akupunktur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lovende med det akupunktur, det må jeg prøve. Men hvordan foregår det? Får man nåle i ørerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lovende med det akupunktur, det må jeg prøve. Men hvordan foregår det? Får man nåle i ørerne?

Jeg har en nål i hvert håndled. Hvis du kender disse seaband så kommer nålene i samme sted som de trykker. Det er slet ikke slemt. Jeg er så heldig, at jeg kan få det ved egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER