Jackie

Kniiiiiiib

15 indlæg i dette emne

Hej maj-mødre-to-be.

Vil lige høre, er der nogen af jer, der husker at få lavet de der vigtige knibeøvelser?

Jeg er simpelthen SÅ dårlig til at huske at få det gjort... Så nu har jeg registreret mig på en hjemmeside, der hedder www.knibnu.dk... 21 dage med en daglig mail med øvelser til at få trænet bækkenbunden. Har virkelig ikke lyst til at være sådan én, der sjattisser når baby for alvor begynder at trykke på blæren derinde, og det skulle jo også hjælpe til at underlivet er hurtigere helet op efter fødslen :) Så nu er jeg igang! Har lige lavet de første 30 knib :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg også lavet mine første 30 knib ;) jeg er ikke så god til at huske dem- så nu har jeg også meldt mig til, for det bliver altså også et kæmpe nej tak til sjattisseri herfra ;) haha

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, husker det virkelig heller ikke! Synes faktisk ikke der er meget fokus på det, har kun hørt det fra fysioterapeuten... nå, nu tilmelder jeg mig i hvert fald også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah - de første 30 knib er i hus !! :) :)

Super indlæg - for jeg får det heller ikke gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg får heller ikke gjort det, men mest fordi jeg hader knibe-følelsen ^_^

Sjattisseri... måske skulle man købe en pakke voksen flexi-bleer - så slipper man både for at knibe OG for at rejse sig for mange gange i løbet af dagen

724128-updated.jpg

Smaaaaaart! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg får heller ikke gjort det, men mest fordi jeg hader knibe-følelsen ^_^

Sjattisseri... måske skulle man købe en pakke voksen flexi-bleer - så slipper man både for at knibe OG for at rejse sig for mange gange i løbet af dagen

724128-updated.jpg

Smaaaaaart! :lolhit

Haha - se det kunne da være en ide :bunny :numse De er bare fandens dyre sådan nogle tenaer :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vil virkelig meget hellere huske at knibe, end gå med Tena! ;)

Mine 30 knib for i dag er lige ordnet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vil virkelig meget hellere huske at knibe, end gå med Tena! ;)

Mine 30 knib for i dag er lige ordnet! :D

JEG NAPPEDE OGSÅ 30 LIGE NU PGA DENNE TRÅD - MEN RAR caps lock off - men rart var det ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN! :yay Nej jeg synes heller ikke det er rart.... :P Det skal bare overståes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN! :yay Nej jeg synes heller ikke det er rart.... :P Det skal bare overståes!

Hvorfor mon det ikke er det? Er det måske fordi det er uvant?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mon det ikke er det? Er det måske fordi det er uvant?

Ja måske.. Det kan være det bliver mindre ubehageligt jo stærker vi bliver "dernede" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja måske.. Det kan være det bliver mindre ubehageligt jo stærker vi bliver "dernede" :D

Det synes jeg bestemt vi skal satse på ^_^ Som man siger - det skal være ubehageligt før det bliver godt.. eller nåwet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg også med 30 knib genneført :) skal helt klart huske det noget mere... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 2 med knib er overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik på et bækkenbundshold efter fødslen, det var kanon godt - det kan jeg stærkt anbefale. Det skal jeg til igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER