Miss_matilde

30 Dages udfordring..

116 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste som er løbet tør for smileys i den anden tråd????

Argh... er jo afhængig af de små tingester :loveshower

Mon man kan få dispensation fra "max 15" reglen :P

Jeg er begyndt at slette dem oppefra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er jeg den eneste som er løbet tør for smileys i den anden tråd????

Argh... er jo afhængig af de små tingester :loveshower

Mon man kan få dispensation fra "max 15" reglen :P

Jeg er begyndt at slette dem oppefra...

HAHAH Ja det er lidt "strengt" nå nu vi elsker de små sataner... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TroldeMor :)

Dag 2:

Jeg hedder TroldeMor herinde fordi "Trold" er en del af navnet på den by jeg bor i. Og så skal jeg snart være mor :kuller

Hehe jeg ved hvor du bor henne! Troldhede!!! Jeg kommer selv fra Faster af (7 km fra Borris) og har skisme plukket jordbær ude på lars bonderøvs mark i Troldhede i min spæde ungdom... hvor hyggeligt altså! Elsker også bare, at togdamen ikke kan finde ud af at udtale bynavnet hverken der eller i Borris, når man tager toget fra Skjern til Herning :lol

Btw skøøøønt billede af vovsen der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg ved hvor du bor henne! Troldhede!!! Jeg kommer selv fra Faster af (7 km fra Borris) og har skisme plukket jordbær ude på lars bonderøvs mark i Troldhede i min spæde ungdom... hvor hyggeligt altså! Elsker også bare, at togdamen ikke kan finde ud af at udtale bynavnet hverken der eller i Borris, når man tager toget fra Skjern til Herning :lol

Btw skøøøønt billede af vovsen der!

Haha... ej hvor sjovt ^_^ :D

Hehe... og ja du har helt ret i det med togdamen... Hun lærer det aldrig :P

Jeg har boet i en radius af 30 km fra Troldhede hele mit liv... Og min mand er født her...

Jeg synes det er sådan en hyggelig lille by... Og med købmand, skole, børnehave, hal, stadion, togforbindelse osv... så er det helt perfekt til småfolk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes nu stadig, at du ser godt ud, og jeg har hentet tingene ved Kejzer, så du kan bare komme forbi næste gang, at du er i Thorsø og se, om der er nogle perler eller noget, som du kan bruge :-)

Jeg skal faktisk ned til min søster på lørdag, hvor vi overnatter til søndag, så måske jeg kan finde tid til at smutte over vejen ;) Så når du ser en mintgrøn zusuki ude på vejen, så er jeg i nærheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... ej hvor sjovt ^_^ :D

Hehe... og ja du har helt ret i det med togdamen... Hun lærer det aldrig :P

Jeg har boet i en radius af 30 km fra Troldhede hele mit liv... Og min mand er født her...

Jeg synes det er sådan en hyggelig lille by... Og med købmand, skole, børnehave, hal, stadion, togforbindelse osv... så er det helt perfekt til småfolk :loveshower

Det er altså også et rigtig dejligt sted dernede i Midtjylland :loveshower Jeg synes der er helt den samme stemning heroppe på den anden side af fjorden, så jeg vil mægtig gerne tilbage Nørresundby igen. Der var den der hyggelige lille-by-stemning og det savner jeg virkelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg ved hvor du bor henne! Troldhede!!! Jeg kommer selv fra Faster af (7 km fra Borris) og har skisme plukket jordbær ude på lars bonderøvs mark i Troldhede i min spæde ungdom... hvor hyggeligt altså! Elsker også bare, at togdamen ikke kan finde ud af at udtale bynavnet hverken der eller i Borris, når man tager toget fra Skjern til Herning :lol

Btw skøøøønt billede af vovsen der!

og min mand kommer fra Borris, så I kender nok også hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og min mand kommer fra Borris, så I kender nok også hinanden :)

Synes lige pludselig Danmark bliver mindre og mindre :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor?

Rydde op i mine kageting (fordi det hele er rodet sammen og det trænger)

Dejligt at se jeg ikke er den eneste med rod i kagetingene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spørger lige så stille, om Stinnamusen mon har glemt at opdatere i tråden uden smalltalk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg. Så i får 2 udfordringer i morgen tidlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinnamus.... Hvorfor skriver du skulle have heddet omkring dit brugernavn/første pige.. skal hun ikke stadig det?

En anden ting.. dit boudoir billed er skide flot.. noget du gør dig af.. Jeg ønsket så meget at give manden det i morgengave, men størrelsen gjorde at jeg ikke ville... måske han kunne få det i bryllupsgave.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinnamus.... Hvorfor skriver du skulle have heddet omkring dit brugernavn/første pige.. skal hun ikke stadig det?

En anden ting.. dit boudoir billed er skide flot.. noget du gør dig af.. Jeg ønsket så meget at give manden det i morgengave, men størrelsen gjorde at jeg ikke ville... måske han kunne få det i bryllupsgave.. :blush

Nej en kommende datter skal hedde noget helt andet :)

Tak for de fine ord søde.. og du kan TRO jeg gerne vil tage billeder af dig.. Vil jo så gerne øve mig endnu mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke Mie, jeg synes det er super, at du er hoppet med på legen, men vi gerne have en masse informationer om dig, frem for en tom besked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke Mie, jeg synes det er super, at du er hoppet med på legen, men vi gerne have en masse informationer om dig, frem for en tom besked

:lol :lol Ja det kunne være meget rart :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIGER for pokker... :numse

Svaret: Det har jeg ikke/bruger jeg ikke = KEDELIGT :rolleyes

Der var en grund til jeg skrev iPod, mp3, eller ANDEN musikting... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIGER for pokker... :numse

Svaret: Det har jeg ikke/bruger jeg ikke = KEDELIGT :rolleyes

Der var en grund til jeg skrev iPod, mp3, eller ANDEN musikting... ;)

Jamen jeg har ingen musiktingest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har ingen musiktingest :D

Hører du ikke musik på computeren eller noget sted??? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører du ikke musik på computeren eller noget sted??? ;)

Jo da, men der er det meget svingende hva jeg høre, men kan da godt smække en top 10 på hvis det er ? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo da, men der er det meget svingende hva jeg høre, men kan da godt smække en top 10 på hvis det er ? ;)

Jaaa kom igang søde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa kom igang søde ;)

Skal nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er så vild med dit julekort stinna, jeg har gemt det, som du sendte til os, resten er røget ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er så vild med dit julekort stinna, jeg har gemt det, som du sendte til os, resten er røget ud :D

Smil TAK søde... :kram2

Ej smider du ellers julekort ud? Jeg gemmer dem i en fin skotøjsæske... det er SÅ hyggeligt og kigge tilbage i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smil TAK søde... :kram2

Ej smider du ellers julekort ud? Jeg gemmer dem i en fin skotøjsæske... det er SÅ hyggeligt og kigge tilbage i...

ja de ryger altså ud her hos os, gemmer på så meget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon der kommer en ny udfordring idag? synes tråden er blevet vildt god og informativ, og glæder mig til hver opdatering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER