Louca

Baby-alarm

11 indlæg i dette emne

Er der nogle, der har lyst til at komme med erfaringer omkring babyalarmer??

De er pt. nedsat med 20% i Babysam, så overvejer at investere i en her i weekenden :)

Kærligst Louca

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder fra iPad så kan ikke lige linke, men i sin sin tid oprettede jeg et lignende emne og der var masser af tilbagemeldninger.

Det vi kom frem til er at der er lige så mange meninger som alarmer. :-P

Vi købte neonate. Den er lille og let ( modsat mange af de andre babyalarmer) den kan vise temp og vibrere. Det er det vi gik efter og har været glade for den:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også hørt godt om SuperNova og Neonate - pt tror jeg jeg hælder mest til Neonate pga størrelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en SuperNova, godt nok en gammel en. Men vi er stadig rigtig glade for den. Synes den holder batteri længe, og så kan vi tilkøbe en Babyunit mere, som kan køre på samme parentunit, hvis det skulle være et behov når det er tid til lillebrøster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en supernova og er rigtig glad for den, dog har jeg alligevel fortrudt lidt at vi ikke valgte neonate. Neonate kan det samme men er mindre, det syntes jeg er lidt praktisk, supernova syntes jeg lidt er en stor klods :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har avet en padwico 903, og den er vi rigtig glad for. Den er lille og simpel, og så har den vibrator. Vibratoren er vi ret glade for, når vi har den med udenfor, der kan det være svært at høre alarmen, hvis man har den i lommen - og så er det smart med vibratoren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har neonate og er virkelig glade for den fordi den er så lille, har vibrator og temp.

Når du har fundet ud af hvilken du vil have så find lige en pris på nettet også for der er mange penge at spare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for vores supernova. Vi bruger den mange timer om dagen, og den virker upåklageligt, og holder strøm rigtig godt. Jeg kan også rigtig godt lide, at der er temperatur i, hvilket vi brugte meget da hun var helt ny i sommers og ikke skulle ligge for varmt, og på de rigtig kolde dage :) Det er svært at vurdere, hvor koldt der er inde i en barnevogn, hvor der er læ, når man selv står og putter i blæst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Neonate babyalarm. Vi har endnu ikke afprøvet den, men min veninde anbefalede os at købe dette mærke, da det eftersigende skulle være en meget driftsikker babyalarm med lang rækkevidde og genopladelige batterier.

Der er flere forhandlere af Neonate babyalarmer, blandt andet http://www.babytorvet.dk/shop/neonate-222c1.html og onskeborn.dk.

Vi overvejede at købe babyalarmen brugt, og vi fandt da også nogle stykker på dba.dk, men når det gælder barnets sikkerhed, så skal det altså bare være i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Super Nova, som ekspedienten skamroste fremfor Padwico, og hun fik os til at koebe den fremfor den sorte Padwico-model til 300 kr. mindre.

Den var saa itu et par dage efter, saa den blev sendt tilbage og der gik lang tid, foer jeg skrev et brev og klagede over situationen. Saa fik vi den tilbage , hvor de havde skiftet en unit ud og vi fik varer for de penge, vi havde givet mere for den, end det vi kom for at koebe.

Naa, men jeg ville nok ikke koebe den igen paa den baggrund, plus at den "skaber sig" lidt hvis den er lav paa batteriet. Aber....

Naar det saa er sagt, saa er der nok ikke mange babyalarmer, der ville gaa saa godt igennem vores tykke, tykke middelaldermure, saa jeg er faktisk blevet glad for den efterfoelgende. Dens raekkevene er simpelthen fantastisk! Det samme mener Susanne herinde fra, som gjorde mig opmaerksom paa det, da jeg var allermest gal paa vores. De var hernede og kunne sidde i restauranten, mens deres datter laa og sov to etager oppe. Jeg kan putte Noah og gaa ned i hotellets have og feste, hvis vi har fest. Det er paa den anden side af hvor Noahs vaerelse er, men hvis jeg stiller alarmen midt i lejligheden paa hoejeste lydfangeniveau, saa kan den modtage nede i haven!

Den har skaerm med temperaturviser, vibration og er brugervenlig, men ja, den er maaske lidt uhandy.

Jeg vil stadig gerne proeve den sorte Padwico, som hellt vil daekke vores behov, hvis den saa bare fanger signal ligesaa godt som vores Super Nova.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde Philips til F og den var super og proscenium men stor.

Da Rema havde neonate på bud til 699 købte jeg den til lillebror som er på vej. Vi har brugt den nogle gange og syntes den er super.

Hvis du er heldig at finde en Rema hvor alle alarmerne ikke er solgt koster de nu 350 og det er virkeligt et godt køb, for en alarm der normalt kst mere end 1000.

Så jeg ville få familie og venner til lige at snuse i deres Rema, hvis der nu skulle være en alarm endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER