Kanske

...

17 indlæg i dette emne

...skal jeg endelig skannes!!!

Glæder mig nærmest slet ikke :whistling Heldigvis skal jeg allerede til lidt over kl. 10 så jeg skal ikke vente så længe! Og så får jeg en hel times skanning :wub Den sidste uge har godt nok været forfærdelig! Men nu er der heldigvis snart forløsning.

Jeg fik snakket med min læge i går og hun synes jeg skulle aftale at lave en list med min jordemoder om hvordan jeg skulle forholde mig når fødslen starter. Sådan noget med hvem jeg skal ringe til, hvad jeg skal have med, hvor længe jeg skal vente osv. Desuden skal jeg, en måned før termin, gå til regelmæssig kontrol for at se om jeg begynder at åbne mig uden veer, hvilket jeg gjorde sidste gang. Og så har jeg aftalt med hende at jeg skal gå fast hos hende med mindst en måneds mellemrum for ikke at få for mange nedture. Jeg skal allerede derind igen om 14 dage... Ja, jeg har accepteret at jeg er en nutcase :rolleyes

Og så har min mand taget fri i morgen, så han skal simpelthen med til skanningen :yay

Weeeeeeee :) sikke en dejlig besked at vågne op til :)

- dejlig tiden endelig er nået :)

Lyder som en rigtig god plan du har lavet med lægen, håber jordmoder imødekommer det :) det vil da sikkert give dig en masse ro :)

og lægesamtaler er altid godt, så kan man nå at få sagt det hvis noget er træls.

Ihhh hvor dejligt at han skal med :) - glæder mig til at høre hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg dog føler med dig!! Skal også scannes i morgen, og hele ugen har også bare været et helvede for mig!

Er også selv et nutcase pga hele forløbet, men sådan er det.

Jeg skal scannes 8.55, så skal heldigvis ikke vente hele dagen i morgen også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...skal jeg endelig skannes!!!

Glæder mig nærmest slet ikke :whistling Heldigvis skal jeg allerede til lidt over kl. 10 så jeg skal ikke vente så længe! Og så får jeg en hel times skanning :wub Den sidste uge har godt nok været forfærdelig! Men nu er der heldigvis snart forløsning.

Jeg fik snakket med min læge i går og hun synes jeg skulle aftale at lave en list med min jordemoder om hvordan jeg skulle forholde mig når fødslen starter. Sådan noget med hvem jeg skal ringe til, hvad jeg skal have med, hvor længe jeg skal vente osv. Desuden skal jeg, en måned før termin, gå til regelmæssig kontrol for at se om jeg begynder at åbne mig uden veer, hvilket jeg gjorde sidste gang. Og så har jeg aftalt med hende at jeg skal gå fast hos hende med mindst en måneds mellemrum for ikke at få for mange nedture. Jeg skal allerede derind igen om 14 dage... Ja, jeg har accepteret at jeg er en nutcase :rolleyes

Og så har min mand taget fri i morgen, så han skal simpelthen med til skanningen :yay

Ihhh hvor er det skønt for dig!!! Og dejligt manden skal med :)

Er sikker på JM imødekommer de ting, du har talt med lægen om og glæder mig til at høre, hvordan det går imorgen :)

Selv skal jeg først scannes d 6/3 og jeg glæder mig da slet ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎20‎-‎02‎-‎2013 at 9:28 AM, 7-9-13 said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at høre Stine! Hvor er jeg bare glad for du har sådan en dygtig læge... Håber det er lige hvad der skal til for at du kan nyde resten af tiden...

Stort kram herfra - og håber det bliver en god scanning i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeee så er det idag :) Stine og Tina håber virkelig i får en fantastisk dag med skønne scanninger :)

Glæder mig til at høre mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeee så er det idag :) Stine og Tina håber virkelig i får en fantastisk dag med skønne scanninger :)

Glæder mig til at høre mere :)

Også her :) Bliver så spændende at høre, hvordan det er gået! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine og Tina - jeg tilslutter mig koret, der venter i spænding! :kram til jer begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uuh, forresten! hvis I er navne nørder som mig, så er behindthename.com en super god hjemmeside som har forklaringer på næsten alle navne.

Årh Malte Alvis er fint :)

- Valdemar betyder stormægtige ;) - Brian er typen der selv synes han er stor og mægtigt, guds gave til alle.. På den skønne selvsikre måde, uden at være selvfed. :) - Så mon ikke det passer meget fint til vores søn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Stine, Malte Alvis er simpelthen så fint! :) Jeg er en sucker for specielle navne (altså - alt med måde selvfølgelig!), og når der samtidig kan knyttes en lille sjov historie eller en anden sød begrundelse til valget, får man stående applaus herfra! ;) Hurra for hans fars bryggehobby! :yay

... Og tak for linket BTW! "Saga" - som vores tøsebarn skal hedde - er nordisk (svensk og/eller islandsk) og betyder "den seende" - eller bare "eventyr" og "historie". Vi har valgt det, fordi det så fint symboliserer det eventyr, hendes far og jeg siden sidste sommer har været i gang med at udleve sammen - og selvfølgelig også fordi vi synes, at det er et meget, meget smukt navn. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med Malte Alvis :)

jeg er også til særlige navne :)

trunten hedder Silke Savanna og vi går stadig og pusler med lillesøsters navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kejzer: Silke Savanna er da et SÅ fint navn altså - til en SÅ fin lilletrunte! :) Lyder sådan helt lækkert og "blødt", når man udtaler det, synes jeg. Glæder mig rigtig meget til at høre, hvad I finder på til lillesøster, når I engang er enige. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejligt og lækkert navn :) Vi er enige om pigenavn, men kan SLET ikke blive enige om drengenavn.... Vi er nået til nu, at vi slet ikke snakker drengenavne, før vi har været til scanning d 6/3 :) Hvis nu der er en pige derinde, kan vi gemme snakken til næste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kejzer: Silke Savanna er da et SÅ fint navn altså - til en SÅ fin lilletrunte! :) Lyder sådan helt lækkert og "blødt", når man udtaler det, synes jeg. Glæder mig rigtig meget til at høre, hvad I finder på til lillesøster, når I engang er enige. :)

taak det var rigtig sødt sagt :) Jeg arbejder på sagen med at overtale manden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER