Mamalicious

lidt hjælp ønskes

11 indlæg i dette emne

hejsa

er ganske sikker på jeg havde min ægløsning den 25 dec og som altid har der været en smule brunt udflåd som altid kommer før selve menstrationen starter, det er vist oki normalt..

MEN menstrationen plejer altså at komme liiige efter udflådet...der er kommet en gang MINIMALT udflåd da jeg har tørret mig ...dagen efter udflådet....og tænkte OKI NU kommer mens snart...men ehhh der er ikke kommet noget endnu ...der er en smule brunligt udflåd..men intet frisk blod...

er jeg mon liiidt for tidligt ude ? og tror jeg er gravid ? har det somom jeg er gravid i ved oppustet og den mens agtige murren man har...( ja har et par børn i forvejen) jeg BURDE vel kunne teste NU ikke ?

det var planen vi skulle UNDGÅ at blive gravide...så vi var sammen INDEN ægløsningen meeen ægløsningen kom før beregnet så REGNER med det så skal være sket den eneeeeeeeeeeee gang.....

men sådan er livet det er ikke alt man kan planlægge og er heldigvist taknemmelig for alt der kommer min vej af dejlige ting og en graviditet ER for mig et mirakel på trods af det ikke liiiige var det der skulle ske ligeNU !

ja ævlr vist ...er en smuule rundt på gulvet....skulle man mon vente og se om mens kommer de nærmeste dage eller bare teste ( er tidligere testoman)

knus Mamalicious (er undercover lidt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

dagens test....hvad siger i ?

post-1827-027982600 1294667440_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meeen bløder altså stadigvæk en smule blod frisk...når jeg tørre mig....men kun ca 1 x dagligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes helt sikkert den ser positiv ud. Har det faktisk på samme måde som dig, har dog ikke prøvet at tage en test endnu. Giver det lige en dag inden jeg tester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes også den ser positiv ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm....men kan den stadigvæk være der ? når man bløder ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt at der er flere der bløder i starten af deres graviditet og på andre tidspunkter hvor de skulle have haft deres mens. Men ved det ikke. Du kan jo tjekke de næste par dage og se om den bliver mere tydelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke for at male fanden på væggen, men jeg har også kunnet teste positivt med Valmed, som mærket hedder.

Den der ser ret positiv ud - men frygter lidt i og med du bløder at du oplever det samme som mig for snart 2 måneder siden. Skulle teste fordi jeg skulle have p-stav og den så sådan ud:

Håber dog det bedste for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder også, men er gravid endnu :) Ved mig er det en åreknude indvendigt der bløder siger lægen... Så det KAN jo også være noget andet.. Men det er da aldrig et godt tegn at bløde har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal også sige jeg blødte hele vejen igennem med Anton - men det var pga celleforandringer og dermed en irriteret slimhinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa og godmorgen...

Tror ikke helt på den mere...har blødt i bind ( ikke voldsomt ) men stadigvæk blod....så det er nok mens...selvom den er meget svag i forhold til hvad den plejer...

sååå...regner ike med der er noget...

selvom det ikke var planlagt vi

liigeee skulle være forældre igen ligeNU så bliver man altid spændt og glad med 2 streger :)

meeen det er nok fint nok har det dog underligt og anderledes....

tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER