JaMa

Kvalme sidst i graviditeten?

6 indlæg i dette emne

Er i dag 37+3 og synes efterhånden min krop begynder at være lidt mærket af graviditeten, men det er jo også snart slut ;) har de sidste dages tid haft kvalme det meste af dagen, men kan mærke at jeg har behov for noget ordentlig mad alligevel. I mine andre graviditeter har jeg ikke haft kvalme så sent i forløbet. Så vil jo lige høre om der er andre der har oplevet at det er kommet igen til sidst og om det er normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået kvalme igen inden for de sidste par uger. Tror det kommer af den belastning der er på kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde et par dage omkring uge 35 mener jeg det var hvor jeg kastede op to morgener og var kvalm men så gik det over igen.

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ikke sige at jeg har kvalme - hvertfald ikke særligt længe af gangen, når det så endelig er. Men jeg kan godt ind i mellem få en kortvarig trang til at kaste op, som dog hurtigt forsvinder igen.

Tænker at mit eget kommer fordi jeg evt. har spist lige rigeligt og når knægten så fylder samtidig.

Om kvalme er normalt, ved jeg ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv havde jeg kvalme i hele graviditeten, men har læst mig til, at det er meget normalt at kvalmen kommer igen til sidst, da barnet fylder mere og presser mod mavesækken! Det plejer at blive bedre når maven synker, når barnet sætter sig fast! Er din mave sunket endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) synes det kommer og går, men det har heldigvis ikke været så slemt de sidste par dage. Min mave er ikke sunket endnu, så det kan sagtens være fordi lillepigen ligger og skubber på det hele. Dejligt at termin nærmer sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER