MissM

Føler mig som en spærreballon...

23 indlæg i dette emne

Ja sådan føler jeg mig altså i dag! Mine ellers ret stærke mavemuskler (jeg er jo vant til at en 4årig kravler rundt på dem) er virkelig under pres, de er ømme og spændte.

Jeg synes jeg er enorm og når folk spørger: "Hvor langt er det lige du siger du er?" Så er det nok ikke en helt forkert antagelse. Jeg føler mig hæmmet og begrænset som om jeg var tre måneder længere henne! ØV ALTSÅ!!!

Og nå ja, så er det sidste jeg føler mig nok også bare sexet - det synes jeg er usjovt, nå!

Hov! Hvor kom den galde fra? Hhmm det er nok hende der, der ikke kan klare ikke bare at kunne gøre tingene selv... Grrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du er ikke den eneste, bare rolig. jeg føler mig også besværet efterhånden, nogle dage når jeg kun lige hjem også strander jeg på sofaen. jeg magter slet ikke noget som helst, det gør ondt og jeg føler mig bare som en stor hval = ikke særlig sexet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er nødt til at bryde stemningen, jeg føler mig ret sexet, fin

mave, struttende bryster osv. Min kæreste er vild med det.. LIGE indtil jeg ligger i sengen som en standet hval, kan nærmest ikke vende mig om eller komme op af sengen igen. og som Stine skriver så sparker han løs så snart der er stemning, eller hvelen vender sig.. det er ikke så frækt..

Men i lodret position føler jeg mig ret sexet og flot. :)

- Stine kan kun give dig ret i forhold til folks pli. jeg bliver frustreret over at folk rør ved mig (maven) hele tiden. så sådan en nusse måde. Og folk taler om min krop. mange positivt. men også hold da op hvor er du stor.. tænk hvis han bliver kæmpe. - er du ikke bange for at føde??!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja folks manglende pli! Som om det er sjovt at få at vide man er blevet tyk bare fordi det skyldes en baby!

Min kæreste synes heldigvis stadig jeg er sexet ;-) så sex går fint, ellers ville jeg da blive virkelig deprimeret :-D

Det er bare mig der ikke synes 8 kg ekstra placeret udelukkende på mit torso ikke er charmerende. Den vraltende gang og anstrengte lyde når jeg bukker mig ned hjælper heller ikke ligefrem på sexethedsfølelsen :-/ Jeg skal så meget have gang i svømning så jeg kan føle mig lidt let igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må også lige hilse herfra og sige jeg kender hval-følelsen.

Det er egentligt ikke fordi jeg er blevet voldsomt stor endnu, og har også stadigt nogle kilo tilgode fra det jeg tabte mig i starten, MEN hold nu op hvor har mine mavemuskler bare allerede givet fortabt!

Fatter ikke at det bare kan forsvinde så hurtigt! Lyder som en morfar når jeg rejser mig, og så lige det der med at vende sig i sengen - man skal jo nærmest øffe sig rundt :P

Men dejligt at høre at det åbenbart er ret normalt :)

Og så lige det der med andres forhold til kroppen når man er gravid. Det er helt rigtigt og meget mærkeligt at man får at vide hvor stor man er blevet - hvorfor kan man ikke sige: hvor stor MAVEN er blevet? Det er sgi da ikke MIG der er blevet kæmpe - eller - i hvert fald ikke mere end jeg plejer... endnu ;)

Og så er det vildt grænseoverskridende at en gravid mave åbenbart må røres af alle. Vi var lige ude ved svigerforældrene i dag, som vi ikke har set i en måned, og svigerfar gnubbede nærmest ansigt med min mave for at snakke til sit barnebarn, mens den blev ivrigt rørt - liiidt grænseoverskridende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en måde kan jeg godt forstå folk har helt vildt lyst til at røre ved en gravid mave. Jeg synes den virker dragende, specielt hvis det er en af de der flotte struttende maver, som ligner en stor bold. Jeg synes gravide kvinder er meget smukke og kan godt forstå hvis der er nogle mænd der tænder på det.

Jeg er heldigvis ikke så stor endnu, men føler mig også lidt besværet i nogle situationer. Jeg var hos lægen i mandags (ikke min egen) da han hørte at jeg var i 18. uge, på det tidspunkt, synes han at jeg skjulte det godt. Min kæreste tænder stadig på mig, selv om jeg måske ikke selv synes det er særligt sexet at når jeg ligger på siden, så der bare sådan en stor hængevom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en måde kan jeg godt forstå folk har helt vildt lyst til at røre ved en gravid mave. Jeg synes den virker dragende, specielt hvis det er en af de der flotte struttende maver, som ligner en stor bold. Jeg synes gravide kvinder er meget smukke og kan godt forstå hvis der er nogle mænd der tænder på det.

Jeg er heldigvis ikke så stor endnu, men føler mig også lidt besværet i nogle situationer. Jeg var hos lægen i mandags (ikke min egen) da han hørte at jeg var i 18. uge, på det tidspunkt, synes han at jeg skjulte det godt. Min kæreste tænder stadig på mig, selv om jeg måske ikke selv synes det er særligt sexet at når jeg ligger på siden, så der bare sådan en stor hængevom.

Jeg kan kun være enige i at graviditet er smukt :) Helt sikkert.. Og folk må faktisk også gerne røre ved min mave, jeg synes bare det er så dejligt, når de spørger inden de gør det.. :) Det udviser lidt mere respekt for min krop..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun være enige i at graviditet er smukt :) Helt sikkert.. Og folk må faktisk også gerne røre ved min mave, jeg synes bare det er så dejligt, når de spørger inden de gør det.. :) Det udviser lidt mere respekt for min krop..

Er helt enig. Det er jo dejligt at folk viser interesse og glæde for det der sker, men man går jo ikke normalt rundt og bare rører ved maver :P Og for mig er det stadigt så tidligt (selvom vi faktisk er halvvejs... what!) at jeg stadig skal vænne mig til den forandring der sker, og det er stadig min mave, mere end det er baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt enig. Det er jo dejligt at folk viser interesse og glæde for det der sker, men man går jo ikke normalt rundt og bare rører ved maver :P Og for mig er det stadigt så tidligt (selvom vi faktisk er halvvejs... what!) at jeg stadig skal vænne mig til den forandring der sker, og det er stadig min mave, mere end det er baby.

Ja vi er halvvejs, det er SÅ vildt..

- Jeg kan sagtens genkende det med at det er mere mave end baby.. Men der er også flere der er begyndt at sige "må jeg mærke den sparker" - Som om at jeg bare kan be ham om at sparke. ;) Sådan fungere det nu ikke her, og han kan sparke rundt der inde, og så snart nogen ligger hånd på, så holder han op.. ;)

Forandringerne skal jeg også stadig vende mig til, nærmest hver dag. Kan stadig blive helt "nårhh JA du er her stadig" om morgen når jeg får øje på maven i spejlet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er halvvejs, det er SÅ vildt..

- Jeg kan sagtens genkende det med at det er mere mave end baby.. Men der er også flere der er begyndt at sige "må jeg mærke den sparker" - Som om at jeg bare kan be ham om at sparke. ;) Sådan fungere det nu ikke her, og han kan sparke rundt der inde, og så snart nogen ligger hånd på, så holder han op.. ;)

Forandringerne skal jeg også stadig vende mig til, nærmest hver dag. Kan stadig blive helt "nårhh JA du er her stadig" om morgen når jeg får øje på maven i spejlet.. :)

Åh ja! Ligepræcis den følelse har jeg også!

Mht at "mærke ham sparke" der kunne man altså lave noget sjovt - sige "jada" og når så folk ligger hånden på, så begynde at presse som om du er på toilet, eller at vippe frem og tilbage mens du siger "ohhmmmmmm..... Ohmmmmmmm" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja! Ligepræcis den følelse har jeg også!

Mht at "mærke ham sparke" der kunne man altså lave noget sjovt - sige "jada" og når så folk ligger hånden på, så begynde at presse som om du er på toilet, eller at vippe frem og tilbage mens du siger "ohhmmmmmm..... Ohmmmmmmm" ;)

HA HA HA HA HA HA HA HA HA ... Århhh det er jeg nødt til at prøve.. Ville simpelthen være så sjovt.. (tak for grineflip :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA HA HA HA HA HA HA HA HA ... Århhh det er jeg nødt til at prøve.. Ville simpelthen være så sjovt.. (tak for grineflip :) )

Velbekomme ;) Sidder også og smågriner lidt for mig selv :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh I stakkels tøser! Jeg føler mig helt priviligeret, fordi der her endnu ikke kan rapporteres om hval-fornemmelser. ;) Jowjow bevares, jeg kan da godt mærke, at jeg er blevet lidt større midtpå, men det er endnu ikke noget, der besværer mig i hverdagen. Min søde kæreste laver stort set ikke andet end at rose mig og fortælle, hvor skøn og sexet og dejlig og fantastisk (blablabla! :D ), han synes, jeg er, og det hjælper helt sikkert til, at jeg stadig føler mig fin.

Mht. det med folk, der gramser på maven, så afhænger det for mig 200% af, HVEM det er, der rører ved mig. Er det min mor, min bror, min kæreste (off course) eller andre meget tætte relationer, har jeg intet imod det. MEN - svigermors (pisseirriterende!!) nusseri og perifere venners pludselige berøring kan jeg SLET ikke tåle. Heller ikke, hvis folk spørger pænt - kan overhovedet ikke se, hvorfor min graviditet pludselig berettiger folk til at røre sådan ved mig (jaaaaerh, jeg VED godt, at jeg helt sikkert er hys og urimelig, når folk bare vil være søde og vise interesse! :D ) Har kvitteret et par gange med at ae DEM på maven, og så fatter de hurtigt hentydningen, sku' jeg hilse at sige! ;)

Har også måttet æde et par knap så heldige kommentarer omkring min "nye" størrelse - begge gange fra svigermor. Hun hører til dem, der kommenterer HELE mig - og ikke bare maven. "Guuuuuuud, hvor er du bare KÆÆÆÆMPESTOOOOR!!", udbrød hun de sidste to gange, jeg har set hende... Men altså, nu kender hun mig jo heller ikke specielt godt endnu (Kenneth og jeg har jo ikke været sammen såå forfærdeligt længe, og hans familie ses ikke så tit), så indtil videre ser jeg lidt gennem fingre med det. Min egen familie og mine veninder er rigtig søde til at rette deres søde bemærkninger kun mod maven - og så samtidig rose resten af mig, fordi "man da SLET ikke kan se, at du er gravid andet end på mavsen!" :) Dét læner jeg mig så naivt op af lidt endnu - indtil fedtdepoterne på min mås (måske) begynder at tage over, hehe... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ikke ret stor. Jeg har taget små 4 kg på, men så sent som i dag, var der én af mine kollegaer, der blev overrasket, da han hørte at jeg var gravid...

Men jeg føler mig besværet - og synes det er meget tidligt! Jeg har sværere ved at rejse mig, når jeg sidder på hug eller i sofaen eller på gulvet - og jeg kan ikke bøje sammen på samme måde som tidligere. Jeg skal sidde ned når jeg skal have sko på f.eks.

Jeg skal også vænne mig til at se anderledes ud. Min kæreste synes jeg er smuk - især fordi mine bryster er blevet rundere og vorten større og mørkere, og jeg kan stort set ikke få forbi ham uden at blive kærtegnet. Det hjælper lidt på en dag som igår, hvor jeg blev nødt til at stige ud af passagersædet på bilen for at kunne stille p-skiven. Jeg kunne simpelthen ikke bøje mig så langt forover.

Derudover er ryggen begyndt at drille - især om natten når jeg skal sove, er jeg nødt til at være meget kreativ med en pude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ballonen er punkteret :-) Min mave ser, og føles, meget mere normal i dag. Det var nok bare luft - nu har vi jo haft ferie sammen en hel uge, og jeg kan bare ikke "afgasse" når kæresten er i nærheden :-D Det kan godt blive ret smertefuldt faktisk :-)

Jeg har lige målt mig i dag for første gang i laaaang tid - CHOOOK!!!

Brystmål + 9cm

Navlemål +13 cm

Hoftemål +18 cm!!!

Så tror da fanden jeg vralter og har ondt i mit bækken! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ballonen er punkteret :-) Min mave ser, og føles, meget mere normal i dag. Det var nok bare luft - nu har vi jo haft ferie sammen en hel uge, og jeg kan bare ikke "afgasse" når kæresten er i nærheden :-D Det kan godt blive ret smertefuldt faktisk :-)

Jeg har lige målt mig i dag for første gang i laaaang tid - CHOOOK!!!

Brystmål + 9cm

Navlemål +13 cm

Hoftemål +18 cm!!!

Så tror da fanden jeg vralter og har ondt i mit bækken! :-)

jeg er +20 i navle mål.

+ 5 i hoftemål

og går fra en jævn 75b til en overfyldt 75d..

Håber dit bækken tager en slapper, så du ikke skal lide alt for meget resten af tideb..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er +20 i navle mål.

+ 5 i hoftemål

og går fra en jævn 75b til en overfyldt 75d..

Håber dit bækken tager en slapper, så du ikke skal lide alt for meget resten af tideb..

Jeg tror jeg er ved at have udvidet det jeg skal :-) passer i hvert fald mine ammebher fra sidst. Bortset fra omkredsen, der er de i inderste hægte. Men så er jeg også gået fra 70D til til være på vej i en F (de tomme poser er ved at være fyldt ud). :-)

Bækkenet tror jeg heller ikke giver sig meget mere før ve-tid. Det skal maven nok komme til - mangler stadig 30 cm om livet :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg er ved at have udvidet det jeg skal :-) passer i hvert fald mine ammebher fra sidst. Bortset fra omkredsen, der er de i inderste hægte. Men så er jeg også gået fra 70D til til være på vej i en F (de tomme poser er ved at være fyldt ud). :-)

Bækkenet tror jeg heller ikke giver sig meget mere før ve-tid. Det skal maven nok komme til - mangler stadig 30 cm om livet :-D

30cm :-o lyder så voldsomt ;)

Jeg aner jo intet om jeg bliver men mon ikke der kommer 15-20 mere på..

Jeg har dog stadig kun

taget 1,5 kg på, så holder mig fin

slank endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30cm :-o lyder så voldsomt ;)

Jeg aner jo intet om jeg bliver men mon ikke der kommer 15-20 mere på..

Jeg har dog stadig kun

taget 1,5 kg på, så holder mig fin

slank endnu :)

Man kan heller ikke se meget på min overkrop og mine ben endnu. De forandringer der er der skyldes vist mest at løbeskoene bare står og keder sig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ikke ret stor. Jeg har taget små 4 kg på, men så sent som i dag, var der én af mine kollegaer, der blev overrasket, da han hørte at jeg var gravid...

Men jeg føler mig besværet - og synes det er meget tidligt! Jeg har sværere ved at rejse mig, når jeg sidder på hug eller i sofaen eller på gulvet - og jeg kan ikke bøje sammen på samme måde som tidligere. Jeg skal sidde ned når jeg skal have sko på f.eks.

Jeg skal også vænne mig til at se anderledes ud. Min kæreste synes jeg er smuk - især fordi mine bryster er blevet rundere og vorten større og mørkere, og jeg kan stort set ikke få forbi ham uden at blive kærtegnet. Det hjælper lidt på en dag som igår, hvor jeg blev nødt til at stige ud af passagersædet på bilen for at kunne stille p-skiven. Jeg kunne simpelthen ikke bøje mig så langt forover.

Derudover er ryggen begyndt at drille - især om natten når jeg skal sove, er jeg nødt til at være meget kreativ med en pude...

Som dig er jeg heller ikke ret stor, har da også af en læge fået at vide at jeg skjuler det godt. Jeg skal også vænne mig til at jeg begynder at bule her og der og alle vegne. Min kæreste påstår jeg er blevet mere bredmåset, men det kan jeg ikke selv se. Han er også vild med mine bryster og de bliver kærtegnet, hver gang han kan se sit snit til det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som dig er jeg heller ikke ret stor, har da også af en læge fået at vide at jeg skjuler det godt. Jeg skal også vænne mig til at jeg begynder at bule her og der og alle vegne. Min kæreste påstår jeg er blevet mere bredmåset, men det kan jeg ikke selv se. Han er også vild med mine bryster og de bliver kærtegnet, hver gang han kan se sit snit til det :rolleyes

Så er det bare så irriterende at ens brystvorter er så følsomme at den stakkels mand ikke må lege med dem... :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bare så irriterende at ens brystvorter er så følsomme at den stakkels mand ikke må lege med dem... :oops

Det var mine de første 2 mdr.. Men de føles helt normale nu.. Det er kun str der er anderledes, og det klager han sjovt nok ikke over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER