MrsMe

Splittet... (nu med billede)

29 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg er i et dilemma - jeg står i den situation at vi har haft opstartet pb, men valgte at ligge det på hylden lidt af forskellige årsager. Vi har så en enkelt gang haft ubeskyttet sex og det er nu 7 1/2 uge siden jrg sidst har haft mens. Min cyklus plejer at være lige omkring de 38-40 dage. Jeg fik for tre dagen widen en fornemmelse af at mens var på vej, men alt hvad det er blevet til er 3 dage med gammelt blod og en lille bitte smule nyt.

Jeg har taget teste de 3 sidste dage, som har vist en meget svag streg nr to. Det er strimmelteste som jo kan "tolkes" på og tog derfor en digital her til morgen, som sagde negqtiv og jeg er nu et stort spørgsmålstegn. Jeg har en fornemmelse af at have kvalme og når jeg overanstrenger mig, f.eks ved at løfte en sofa, så får jeg jag i venstre side.

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med indlægget, bare noget respons på min situation og gerne andre erfaringer, samt bruge det til at lufte min forvirring. Der er ingen tvivl om at vi vil beholde barnet, hvis vi er i den situation, at der er kommet en spire.

Jeg har forsøgt at vedhæfte et billede fra mobilen, men er ikke sikker på at det lykkedes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan være, at det bare er for tidligt at teste med den digitale? Nogle strimmelteste er ret følsomme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ligge e billede ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har forsøgt - men prøver igen.

Jeg har forresten været gravid en gang før som endte i en SA inden den nærmest blev opdaget, så jeg tror jeg måske er langsom til st danne hcg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kvindekroppen er noget af et mysterium så nogle gange må man bare se tiden an. I know møg svar. Digital teste måler fra et højere hcg end strimmel teste hvis det kan hjælpe. Ellers må du høre lægen eftee om h*n vil tage en blodprøve for at få afklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke få lagt billedet ind fra mobilen...

Jeg er på ferie, så kan ikke rigtig gøre så meget :-(

Felixmor: så strimmelteste er mere følsomme end digital teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt engang en side der fortalte at de fleste test kan måle fra en værdi på 25 hcg men cleae blue først fra 50.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem, så her kommer billedet :)

post-6426-0-18122000-1360512244_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg synes ikke, jeg kan se en nr. 2 streg. har du prøvet at tage en i dag og se, om den er mere tydelig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det var svært at tage billede af - tager en i morgen tidlig tænkte jeg... Men har heller ikke ømme bryster eller noget, så tror ikke rigtig på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt jeg kan ane noget der hvor stregen skal være (brugte selv strimmeltests)... (Uden at prøve at give dig falske forhåbninger)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige prøvet at tage et nyt billede :)

post-6426-0-17410600-1360514922_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg synes ikke, jeg kan se en nr. 2 streg. har du prøvet at tage en i dag og se, om den er mere tydelig?

Heller ikke jeg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm jeg ser nok syner så :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm jeg ser nok syner så :(

Jeg kan stadigvæk ikke se den, men måske fanger kameraet det ikke så godt? Måske du skal kontakte lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se stregen på den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil sige den ikke er lige så tydelig på billedet, som den er når man står med deni hånden, men nu tager jeg lige en test i morgen, så ser vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, jeg kan ane noget, og det er garanteret svært at fange det med kameraet. Du må hellere tage en ny i morgen tidlig og se ad, som du siger. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane en meget utydelig streg. Glæder mig til at se den du tager i morgen! :) :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm der er stort set ingen streg idag, nærmest kun en skygge uden farve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :( Prøv igen i morgen.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... :unsure Men som Pada siger, prøv at tage en test igen i morgen, måske går det bare ikke så hurtigt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men burde den ikke være mere tydelig end den første jeg tog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I teorien, jo. Der skal også være farve i stregen, hvis der ikke er, er det sandsynligvis bare en skyggestreg, der ikke har noget med hcg at gøre. Men testene bør jo blive mere og mere tydelige indtil man når uge 8, ca., og hcg'en topper. Derfra vil mængden af hormon falde igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER