Pseudo mamma

Navlen

18 indlæg i dette emne

Hej Piger og alle maverne :)

Er der nogen af jer der begynder at kunne se på navlen at maven vokser ??

- Min navle er begyndt at strække sig, den plejer at være ca ½cm dyb, og det er den bestemt ikke mere.. Heldigvis vender den endnu ikke vragen ud..

Min udfordring er at jeg virkelig ikke kan li navler - og synes bestemt ikke om navler der vender på vrangen, for ikke at snakke om baby navler og navlesnorsrest.

Så min store udfordring starter her ;) - nogle er bange for at føde jeg er bange for babys navle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hahah det er godt at høre jeg ikke er den eneste....

Vil SÅ nødigt have en baby med en udadvendt navle desværre hører jeg fra alt fagpersonale at det ikke er noget man selv kan bestemme, ingen særlige tricks til knuden osv :(

Min egen er endnu ikke "poppet" heldigvis og eftersom jeg ikke har langt igen tror jeg lige det går uden.

Men hvis jeg presser med fingrene på hver sin side vender den næsten vrangen ud - så det lader jeg være med :)

Held og lykke med din navle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er stadig "normal" måske ikke så dyb... håber bare den bliver inde til vi har været på ferie i uge 14...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahah det er godt at høre jeg ikke er den eneste....

Vil SÅ nødigt have en baby med en udadvendt navle desværre hører jeg fra alt fagpersonale at det ikke er noget man selv kan bestemme, ingen særlige tricks til knuden osv :(

Min egen er endnu ikke "poppet" heldigvis og eftersom jeg ikke har langt igen tror jeg lige det går uden.

Men hvis jeg presser med fingrene på hver sin side vender den næsten vrangen ud - så det lader jeg være med :)

Held og lykke med din navle.

Det var da helt rart at høre jeg ikke er den eneste kommende mor som frygter babys navle.. - endnu mere resten af navlesnoren..

Min er heller ikke "poppet" men kan sagtens se på den, maven er blivet større..

kan slet ikke overskue en udad vendt navle. :(

Nå må sende ud i universet at min navle klare sig de sidste 20 uger ;) og at farmand kan tage sig af babys navle ;)

Håber din navle holder ud de sidste uger - og held og lykke med fødsel og kommende baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da helt rart at høre jeg ikke er den eneste kommende mor som frygter babys navle.. - endnu mere resten af navlesnoren..

Min er heller ikke "poppet" men kan sagtens se på den, maven er blivet større..

kan slet ikke overskue en udad vendt navle. :(

Nå må sende ud i universet at min navle klare sig de sidste 20 uger ;) og at farmand kan tage sig af babys navle ;)

Håber din navle holder ud de sidste uger - og held og lykke med fødsel og kommende baby

tak :)

her er det nu mere farmand der er navleforskrækket han vil slet ikke høre tale om at skulle klippe i nogen navlesnor, så enten bliver det mig der gør det, eller en fagperson....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare på INGEN måde god til udadvendte navler! Det skal de bare ikke (undskyld til de af jer der måtte have en sådan), så kommer navlesnuldret jo ud og så det der krøllede :-/

Derfor holdt jeg også noget meget øje med min egen navle sidst, og selvom jeg var enorm, poppede navlen ikke... Yay!!

Navlestumpen klarede jeg fint, men uha hvor har jeg holdt TÆT øje med Magnus's navle. Den er heldigvis blevet meget fin så jeg er lettet (Gud så pjattet).

Efter sidste gang har jeg haft lidt løs ud lige over min navle og det er ved at have rettet sig ud, men jeg er stadig ikke i nærheden af et pop. Håber jeg slipper denne gang også. Stramme tanktops til sommer med poppet navle - nej vel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare på INGEN måde god til udadvendte navler! Det skal de bare ikke (undskyld til de af jer der måtte have en sådan), så kommer navlesnuldret jo ud og så det der krøllede :-/

Derfor holdt jeg også noget meget øje med min egen navle sidst, og selvom jeg var enorm, poppede navlen ikke... Yay!!

Navlestumpen klarede jeg fint, men uha hvor har jeg holdt TÆT øje med Magnus's navle. Den er heldigvis blevet meget fin så jeg er lettet (Gud så pjattet).

Efter sidste gang har jeg haft lidt løs ud lige over min navle og det er ved at have rettet sig ud, men jeg er stadig ikke i nærheden af et pop. Håber jeg slipper denne gang også. Stramme tanktops til sommer med poppet navle - nej vel...

Når det der navlesnor er væk, kommer jeg også til at holde skarpt øje med babys navle udvikling ;)

Ad ad ad ad stramme toppe med poppet navler. puha taper den ind hvis den popper..

Håber min

fine navle og maveskind klare presset ;)

Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der er navle forskrækket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha!! I er sgu for sjove tøser!! :D Navlefobi, tsk tsk...! :lol

Min navle ligner stort set sig selv - måske lidt mere "udstrakt". Den er i forvejen ret dyb, så jeg bekymrer mig egentlig ikke over, om den kommer til at poppe eller ej - men det kan man jo aldrig vide, om jeg kommer til på et tidspunkt, bekymre mig altså! ;) Ville egentlig også klart foretrække, at den forblev "indadvendt", hvis jeg skal være ærlig... -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra marts gruppen.

Jeg synes det ser sødt ud når navlerne popper, måske lidt tosset men det synes jeg altså. (Har til gengæld fobi for fødder, så godt de ikke ændrer sig i graviditeten, lol). Men jeg vil altså bare lige fortælle at min navle altså er blevet inde på plads, faktisk er den blevet lidt dybere, og det er altså et problem. For jeg har fået fugtproblemer i navlen, så har fået sår i den, og det gør ondt! Så jeg er altså misundelig på jer med fine gravid-poppende navler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra marts gruppen.

Jeg synes det ser sødt ud når navlerne popper, måske lidt tosset men det synes jeg altså. (Har til gengæld fobi for fødder, så godt de ikke ændrer sig i graviditeten, lol). Men jeg vil altså bare lige fortælle at min navle altså er blevet inde på plads, faktisk er den blevet lidt dybere, og det er altså et problem. For jeg har fået fugtproblemer i navlen, så har fået sår i den, og det gør ondt! Så jeg er altså misundelig på jer med fine gravid-poppende navler ;)

Hvem siger fødder ikke ændrer sig? Jeg kender mange (især sommer højgravide) som får de vilde elefantfødder til sidst og kun kan gå i flip-flops - not pretty :-)

Og du er da ikke mere tosset end os der ikke bryder os om poppede navler - det er jo helt naturligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol Det her er simpelthen for sjovt. Har fået hullu-ballu sangen på hjernen ;)

Min navle poppede halvvejs begge de to forgående gange. Dvs den poppede i toppen men det nederste var stadigt inde.. Den kunne åbenbart ikke bestemme sig.. ^_^

Til gengæld er den ret dyb nu og det skaber et "krater" midt på min ellers fine runde mave. Selv når jeg har ventebukser med mavestøtte på og bluse over kan man se det gennem stoffet.. Det er skisme heller ikke for smart :lol

Og når man er færdig med alt det navleræs så er det brysterne der driller ;) Jeg har ikke kunnet gå i Bh uden polstring siden første fødsel fordi jeg har konstant "langt lys" på! Åbenbart stivner brystvorterne når man har født :huh Min mand synes dog de er fine :D

Mystisk med "krater" håber det bliver beder.. ;)

Mine brystvorter er stivnet, og brysterne vokset snart 3 skålstr. Det brokker min kæreste sig bestemt heller ikke over.. Tilgælgæld synes jeg mine bryster er kolde hele tiden, hvilket jeg ikke kan få til at give mening, da blodårene er tydelige, så der må være rigeligt blod i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Gud de problemer vi har :-D

Jeg kan ikke lade være med at grine hjerteligt af glæde (igen) over den åbne og ærlige tone vi har. Det tegner så godt for tiden som mødregruppe. Vi har åbnet for ærlige snakke om barselstidens mange trængsler (udover alle de skønne ting selvfølgelig)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Gud de problemer vi har :-D

Jeg kan ikke lade være med at grine hjerteligt af glæde (igen) over den åbne og ærlige tone vi har. Det tegner så godt for tiden som mødregruppe. Vi har åbnet for ærlige snakke om barselstidens mange trængsler (udover alle de skønne ting selvfølgelig)...

Synes simpelthen det er så fantastisk at vi kan skrive om alle de ting vi har på hjertet.. Sygedomme, navler, morgenurin osv osv.. Det er virkelig befriende at havde et sted at "gå" hen, med spørgsmål og udbrud ;)

og tanken om at skulle følge jer, skrive sammen osv de næste mange måneder måske år, er jo helt fantastisk :)

- Tænk mit liv er blevet beriget med en masse skønne kvinder, jeg slet ikke kender ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer ikke at min popper, da min navle er meget dyb. Sidst nød jeg i grunden at kunne rense den ordentlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdate på navlerne ;)

- Min nave er stadig ikke poppet. - den er bare strukket lidt ud..

Nå men fik jo så et mega chok den anden aften jeg var på vej i seng og tager trøjen af. Øverste halvdel af naven vender ud og den nederste er normal..

Jeg undre mig virkelig over den halv poppet navle. - midt i jeg står der og kigger, begynder det poppede stykke at "danse" -Efter meget undret, går det op for mig at han ligger med en fod helt oppe under navlen og sparker. Det så, så bisart ud. sjovt, klamt, frygteligt på samme tid. Brian kender alt til mit forhold til navler og var ved at brække sig af grin.. Nå men efter meget grin og lidt hoppen, flyttede baby benen og naven smuttede ind på plads igen.. - Måske over tolker jeg, men har svært ved at forestille mig at jeg går fri. Når han bliver større..

Måske giver han mig bare en chance for at vende mig til det ;) - nu nyder jeg bare min almindelige navle og håber på det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:haha Du er simpelthen skøn Christina! Jeg er flad af grin :lol Kan lige se det for mig. Har også en knægt med fødderne opad og han forsøger desperat at flytte mine ribben :blink Lillenørd!!

Århhh han sparker heldigvis ikke på mine ribben endnu. Frygter det lidt ;)

- Han bruger tilgengæld meget tid på at bokse min blære, så render tit på toilettet for 2½ dråbe, trods at jeg føler jeg er ved at pisse i bukserne.

Årh gud sikke mange gaver der er i en graviditet :) Både dansende navler, ribbens massage og mange flere toiletbesøg ;)

- Og med tiden bolledejs maver og hængebryster.. - Jeg har ingen børn i forvejen. - Men er da heldigvis ikke itvivl om at han er dele hele og meget mere værd.. - Men gud for er det mærkeligt at han kommer ud :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER