mulig_mor

Vil i vide kønnet?

8 indlæg i dette emne

Personligt kan jeg slet ikke vente med at få det af vide, og det samme gælder for min mand :) Så efter min termin er blevet rykket, har vi bestilt en kønsscanning når jeg er 14+0, hvor de kan se det i Fredericia - og det er allerede på lørdag :yay

Så kan jeg lige love for jeg skal begynde at kigge diverse babyting, og måske man lige kan nå at få lidt gode rabatter inden udsalget helt er slut ;)

Ved godt det er meget tidligt at 'bygge rede', men har altid eeeelsket at planlægge og lave lister - og går da også allerede nu med en masse tanker og ideer til indretning af børneværelse :wub

Hvad med jer andre - hvornår går i igang med at kigge ting? Synes nemlig det kribler helt i hænderne for at komme igang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det ligesom dig, kan slet ikke vente :yay

Dog har vi besluttet at vente til md, hvis vi så ikke kan se det, køber vi en scanning. Glæder mig så meget til at finde ud af det. Skal dog ikke shoppe så meget, har en dreng der nu er halvandet. Men hvis den næste er en pige, skal der da købes lidt tøj..... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også såååå gerne vide det. Hellere i går end i dag ;) manden er dog ikke så nysgerrig så må vente til MD. Håber de kan se det der, ellers må vi købe os til det efterfølgende...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vælger ikke at vide medmindre det er så tydligt til MD at man kan gætte sig til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi vil ikke vide det, vil gerne ha den overraskelse til fødslen :) vores datter siger også bare babyen, så kan ikke se hvorfor vi skulle vide det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil begge rigtig gerne vide det, og er spændte på hvad det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også valgt, at vi ikke vil vide det. Så skulle det kun være, hvis vi selv kan se det ved MD scanningen.

Så vi ser frem til en overraskelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke helt enige - manden vil gerne vide det og jeg vil gerne have det som en overraskelse. Så nu må vi se om de kan se det til MD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER